ניהול מכירת כרטיסים להופעה עם חברה מקצועית – או שאפשר בעצמך?

אם אתה לא בצד המכירות, עצם הרעיון של מכירה בראיון עבודה יכול להיות מרתיע. עליכם למכור את הניסיון והמיומנויות שלכם קשה למראיין ולהוכיח את חוש המכירות שלכם בעזרת אותה שפת גוף וטכניקות בהן הייתם משתמשים בעת מכירת מוצר או שירות. בדרך זו אתה נמנע מבלבול אם אתה מוכר בטלפון שלך או לא, ובסופו של דבר שומר על המותג מלוטש לאורך כל תהליך המכירה.

בהכרח לקוחות יזכו לחוויה טובה יותר ויהיה להם יותר סיכוי להרוויח מהעסק שלך ולרכוש את המוצר או השירות שלך באמצעות תהליך ניהול מכירות יעיל

כפי שניתן לראות בדוגמה לעיל, עם זאת, עדיין ניתן לבנות משפך מכירת כרטיסים גבוה הממיר לגובה ללא קשר למחיר ההצעה שלך. זה קורה כבר ב- AutoGrow ויכול לשנות טרנפים של כרטיסים גבוהים, תלוי במידת היישום של אסטרטגיית המכירה שלך.

ייתכן שאתה מוכר מוצר או שירות עם מחירי כרטיסים גבוהים שעולים 1,000 דולר ומעלה לפריט

אך אתה עדיין יכול להשתמש באסטרטגיית מכירה שתוכיח את היכולת שלך להפוך מבקרים באתר שלך לקונים. אתה צריך לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם מחלקת השיווק שלך ולהשתמש בתוכן שהם יוצרים כדי להגדיל את הלקוחות הפוטנציאליים.

אם זו הפעם הראשונה שהאירוע שלך מתקיים

וודא שתוכנת הכרטיסים פועלת לפני שתשלח את ההודעה לעיתונות הראשונה שלך. לפני שתעשה זאת, אני ממליץ לך ליצור תוכן על הדובר שלך ועל הנושא שלו כדי להגביר את מכירות הכרטיסים. אל תשכח לפרסם מידע על האירוע הקרוב במאמרים בודדים עם קריאה ברורה לפעולה לרכישת כרטיסים.

לא כל אירוע יימכר מראש

והגישה לאירוע כזה אינה בהכרח מבטיחה כרטיסים לאוהדים. טריק חכם נוסף שתוכלו לעשות כדי למכור כרטיסים לאירוע באופן מקוון הוא להוסיף את מספר האנשים שנרשמו לאחרונה לדף הנחיתה או לווידג'ט האתר שלכם. אם הכפתור "למכור כרטיסים" לא מופיע באפור, אינך יכול למכור את הכרטיסים באתר שלך. העברת תוכן וידאו לדפי נחיתה יכולה להגדיל את ההכנסות ב -20% ל -86% אם יש תפקיד.

כדי למכור כרטיסים באופן מקוון, תזדקק לתכנית מכירות הקשורה לדיגיטל, גם אם אינך כולל כרטיסים באתר שלך. יש כל כך הרבה ערוצים שתוכל לנצל כדי להגיע לקהל שלך, אבל אתה עושה לעצמך שירות עצום בכך שאתה לא משתף את המידע שלך לגבי קניית כרטיסים לאירוע באופן מקוון, כך שמשותף מה שמעניין את המשתתפים הפוטנציאליים. השתמש בפרספקטיבה של מחלקת המכירות שלך – פרספקטיבות רכישה כדי ליצור אירוע – כרטיס – רשימת דוא"ל מכירות. אם אתם מארחים כנס לאיגוד של לודיטים, הקהל יגלה את האירוע באופן מקוון.

אם יש לך אתר כרטיסים רגיל

ודא שהאירוע שלך – כרטיס – נוכחות מכירה מכיל אפליקציה לנייד ואתר ידידותי לנייד. אתה יכול לשכור צוות כרטיסי נייר בראון לניהול ולהכשרה של מכירת כרטיסי יום וליצירת קשר עם אורחים שאוחזרים כרטיסים באמצעות דוא"ל, מדיה חברתית וצורות תקשורת אחרות.

אם יש לך רמקול מעולה

קדימה שיהיה לו להשתמש בו כדי לקדם את האירוע שלך. אתה יכול להפיץ את הבשורה המקוונת באינטרנט, להציע כרטיסים בחינם, לארח תחרות, להגביר את מכירות הכרטיסים המקוונות, להופיע באופן אישי באירוע ולהפיץ מפה לאוזן, להפיץ מודעות למוצרים ולשירותים של החברה שלך ולהתחרות.

גם אם החברה שלך מסוגלת למכור מוצרים באופן מושלם באינטרנט

עדיין יש לך עוד הרבה מה לעשות. תיארנו את המרכיבים של מכירה מוצלחת וכיצד ניתן להעביר אותם לכתיבת שיחת מכירה אפקטיבית תוך פחות מ -10 דקות. אני יכול לתת כמה דוגמאות כיצד מיומנות מסוימת יכולה לבצע מכירה קשה ללקוח מסוים.

המנהל מעוניין שהמוכר ימכור מוצר שאינו אמין ומציף את נציג שירות הלקוחות של החברה בתלונות קונה

אם אי פעם היה לך משתתף פוטנציאלי באתר חנות הכרטיסים שלך והולך ללא כרטיס, הגיע הזמן למתג מחדש. תלוי במה שתבחר, עליך לשקול אסטרטגיה שיווקית דומה לזו של מכירת כרטיסים בהופעה. כשאתה מפגיש מכירות, שיווק, שירות לקוחות ומהנדסים, הצמיחה באמת מתחילה לגדול. ככל שתהליך המכירה מתבגר ומתבגר, הצוות שלך יבצע מצוין אם המנהל יסתגל וישתפר לאורך זמן. אתה צריך להראות שאתה יודע למכור ויש לך את הידע והניסיון הדרושים כדי לבצע את העבודה. הפעילו גישה זו עם צוות המכירות, שירות הלקוחות וצוות השיווק שלכם.

עד היום צברתי ניסיון רב במכירות, שיווק, שירות לקוחות והנדסה. מיומנויות מכירה עשויות לכלול מיומנויות שיווק, מיומנויות ניהול מכירות ומיומנויות טכניות, כמו גם מיומנויות שיווק ומכירות.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן