פטר והזאב – הכל על הסיפור

סרגיי פרוקופייב הלחין את פיטר והזאב משנת 1936 בתקווה להכיר לילדים את כלי התזמורת. היצירה, שהוקלטה יותר מ -400 פעמים ב -12 שפות שונות ואחת מקטעי המוסיקה הקלאסית הפופולרית ביותר בעולם, משתמשת בקאסט של דמויות תוססות וסיפור מקסים כדי להציג לילדים כלים שונים של התזמורת הסימפונית. הציגו את ילדיכם בפני "פיטר והזאב" ותנו לעצמכם להיות מוקסמים מצלילי הסימפוניה שלהם עם יצירת מופת זו של המלחין הרוסי.

בשנת 1936

מנהל תיאטרון המחזמר לילדים במוסקבה שאל את המלחין סרגיי פרוקופייב אם הוא יכול לכתוב היסטוריה מוזיקלית לילדים. פרוק אוייב היה בהשראת נטליה סאט, מנהלת תיאטרון המוזיקה הממלכתי למוסקבה לילדים. יחד עם שבת, הוא הזמין יצירה להכיר לילדים את התזמורת ואת כלי הנגינה הקלאסיים.

עם התפיסה האמנותית הנדיבה של פרוקופייב

פיטר והזאב יצרו יצירה לתמיד כדי להציג לילדים את כלי התזמורת. על ידי איור סיפור ששילב טקסט מדובר ומוסיקה אקספרסיבית כדי לממש את מטרתו החינוכית לכתוב את יצירת המופת שלו לילדים, לימדה היצירה את הילדים לזהות את הצבעים האינסטרומנטליים של תזמורת. זה עזר להכיר דורות של ילדים לכלים ותזמורות על ידי המשך הרעיון של לספר סיפור באמצעות מוזיקה, ובכך להגשים את המטרה שהציב סרגיי פרוק אוייב ב -1936.

אחד הדברים הגדולים במוזיקה

הוא שאנשים שונים יכול לשמוע סיפורים שונים ביצירה אחת. למוזיקה אינסטרומנטלית עצמה יש פוטנציאל רב להעביר סיפור בצורה אפקטיבית. המאזין לומד שמוזיקה יכולה לספר את הסיפור שלה אם מבינים כיצד הנושאים מייצגים את הדמויות שחוזרות על עצמן כאשר פוגשים אותן.

לילדים הערעור של השילוב של מילה ומוזיקה הוא ללא ספק טוב-במיוחד כשהוא מוצג במה שאני אוהב לקרוא לו "נרטיב מאויר"-צורה בה השתמש סרגיי פרוקופייב ביצירת המופת של ילדיו פיטר והזאב.

לסיפור יש הרבה דמויות שונות, כולל פיטר, ציפור, ברווז, חתול, סבא, זאב, צייד וטרינר. פיטר ושאר הדמויות בתפקיד הזאב מגיעים כאשר הזאב אוכל ברווז.

רשקה מספר את הסימפוניה של פרוקופייב ונותן לסוף הסיפור טוויסט משלו. הסוף הטוב הוא כאשר הווטרינר שולף את הברווז מבטן הזאב.

פיטר והזאב

בעודו נראה בלב רוסיה הסטליניסטית, הפך לאחד משירי הילדים הפופולריים ביותר שנכתבו אי פעם, בין היתר בזכות החזון המונפש של וולט דיסני. תקליטור זה כולל פרשנות פופ של סינסינטי למוזיקה ולסיפור של פרוקופייב מאת פיטר תומאס, בליווי גרסה חדשה לסיפורו של פיטר מאת מאלון, מאוירת בציורי אדג '. משיכות מכחול בהירות נוצות וגוונים מוזהבים מעניקים ליצירה תחושה מרגיעה ונוסטלגית, בעוד שהמבט הנועז על זאב זריז וחדות, מעורר ילדים בכל מקום.

פטיה וולק)

היא חיבור תיאטרון ילדים לתזמורת ומספר של סרגיי פרוקופייב. בניהולו של מאסטרו ווס קני, הסימפוניה של פורט קולינס מנגנת את מחזמר הילדים הפופולרי של סרגיי פרוקופייב, פיטר והזאב, לרקדני בלט הקונצרטים בקניון, עם קריינות מאת סקוט וילר. אגדה פופולרית עם מוזיקה של המלחין הרוסי סרגיי פרוקופייב מספרת על פיטר אמיץ וחבריו החיות, ציפור, ברווז וחתול שיצאו לתפוס זאב רעב.

גלה ומצא מידע על כלים משפחתיים לתזמורת

סקירה כללית של פיטר וזאב והדגמות מכשירים של חברי הסימפוניה שלך בפורט קולינס במדריך הפעילות שלנו להורדה. אם אתה נהנה מההופעה של פיטר והזאב, אנו מבקשים ממך לתרום תרומה לידידי הסימפוניה על מנת שיוכלו להמשיך ולפתח תוכניות חינוכיות וגני חיות מוזיקליים לצעירים ולצעירים. בין אם אינכם מכירים את פרוקופייב ובין אם ביליתם את החודש האחרון בגירוד בראשכם ובניסיון להתאים אותו לקאנון הקלאסי, דמיינו שאתם מכירים את היצירה מכיוון שזו יצירת תזמורת של פיטר וולף לילדים.

הוא פעל כסיפור מורחב ושיר את סיפורו הנצחי של נער אשר אינו מציית לאזהרות סביו ופולש ליערות המסוכנים בהם חי זאב, בדומה ליצירתו הקודמת "הברווזון המכוער". פרוקופייב החליט להמחיש את הנרטיב של הסיפור על ידי הצהרת קטע לפי קטע, והתזמורת הגיבה בקטעים מוזיקליים אקספרסיביים. משנתו כנער בן ארבעים וחמש הלחין המלחין פיטר והזאב בשנת 1936 באחת התקופות הגרועות ביותר של הטיהורים הסטליניסטיים.

במופע

הדמויות מציגות את החיות שלהן עם מקבילים אינסטרומנטליים לפטר והזאב של פרוקופייב, יצירה תזמורתית לילדים. כשהסיפורים מסופרים, הוא מקצה לכל דמות כלי נגינה משיעור כלי נגינה. לכל דמות בנרטיב הסימפוני לילדים בשם פיטר והזאב (OP) יש מוטיבים משלהם, המנוגנים בכל פעם על אותו כלי.

אנו שומעים על אהבתו של פיטר לבעלי חיים, הסבים שדואגים לציפור, מתווכחים אם היא יכולה לשחות או לעוף, החתולים שרודפים אחריה ללא הצלחה, הגעתו של הזאב הרע, הציפור שפיטר תופס, זאב ותהלוכה הניצחון של כולם לגן החיות.

השמע את המוסיקה כדי לייצג את גרסת הסיפור שלך. בפטר והזאב מנגן בחליל תווים רבים יותר מכל כלי אחר ועף דרך המוזיקה.

ילד קטן בשם פיטר פוגש זאב

ועם כמה מחשבות מהירות ובעזרת חבריו, הציפורים, הברווזים והחתולים, הוא תופס את הזאב ולוקח אותו לגן החיות. אצל פיטר והזאב, האבוב משחק עם הטון האמצעי שלו "הברווז", בעוד שהגובה הגבוה שלו מנגן "מוזיקה עצובה", בעוד הברווז נבלע על ידי הזאב. הזאב אוכל את הברווז, אבל פיטר, החתולים והברווזים מצליחים להערים על הזאב על ידי התעללות בו עם הציפורים והחתולים שלהם, והציידים מוציאים את הזאב מגן החיות.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן