• עבור אילו סוגי אירועים ניתן למכור כרטיסים באמצעות TixWise?
    עם TixWise יכול מארגן האירוע ליצור כרטיסים עבור כל סוג אירוע ובכל היקף. בין אם מדובר באירוע פרטי או אירוע עסקי, באירוע קטן או באירוע של מאות אנשים, הופעת מוזיקה או משחק כדורגל – TixWise מאפשר מכירת כרטיסים מראש לכל אירוע. קרא עוד.

  • מהי עלות השימוש במערכת TixWise?
    השימוש במערכת ניתן חינם למארגן האירוע וללא התחייבות כשלהי. כל התהליך, על שלביו השונים – כולל פתיחת חשבון, יצירת עמוד רכישה מאובטח, הפצתו, שיווקו ומכירת הכרטיסים באמצעות המערכת – ניתן ללא עלות. כמקובל בשוק, על כל כרטיס שנמכר באמצעות המערכת, גובה TixWise עמלה מרוכשי הכרטיסים. קרא עוד.

  • היכן מוחזקים הכספים שנגבו במהלך מכירת הכרטיסים?
    כספי מארגן האירוע שמצטברים בגין מכירת הכרטיסים, מוחזקים על ידי TixWise בחשבון פיקדון. מארגן האירוע יכול לצפות במאזנו ולהורות על העברת הכספים לחשבונו בכל רגע נתון.

  • מתי מקבל מארגן האירוע את הכסף ממכירת הכרטיסים?
    TixWise לא מעכב כספים להם זכאי מארגן האירוע. מיד עם העברת הכספים מחברת האשראי יכול מארגן האירוע להורות על העברת הכספים לחשבונו. לאורך כל תקופת המכירה, מארגן האירוע יכול לבצע העברות כספיות שוטפות מהחשבון שלו ב- TixWise לחשבון הפרטי שלו. קרא עוד.

  • האם ניתן למכור כרטיסים עם TixWise ולהשתמש במספר הספק שלי אצל חברת האשראי?
    במידה ולמארגן האירוע מספר ספק (אינטרנטי) בחברת אשראי, באפשרותו לנהל מכירת כרטיסים באמצעות TixWise עם מספר הספק שלו. כספים בגין מכירת הכרטיסים יועברו ישירות לחשבון הבנק שלו.

  • האם גביית תשלום באמצעות TixWise הינה בטוחה?
    המערכת של TixWise עומדת בתקני אבטחת המידע הבינלאומיים המחמירים ביותר הקיימים היום- PCI-DSS. בנוסף תהליך הגבייה מפוקח על ידי משרד רואה חשבון ומשרדי עורכי דין. כל זאת על מנת להבטיח, הן למארגנים והן לרוכשי הכרטיסים, שימוש אמין ובטוח במערכת.

  • באילו אמצעי תשלום ניתן להשתמש ב-TixWise?
    TixWise מאפשר גביית תשלום מכל כרטיסי האשראי הנפוצים (ויזה, ישראכרט, אמריקן אקספרס ו-MasterCard). הגביה הינה מאובטחת על פי התקנים המחמירים ביותר ומפוקחת על ידי משרד רואה חשבון ומשרד עורכי דין המלווים את כל הפעילות באופן שוטף.

  • תוך כמה זמן ניתן להתחיל למכור כרטיסים באמצעות TixWise?
    תהליך מכירת כרטיסים באמצעות TixWise הוא קל, פשוט ומהיר. תוך דקות ספורות בלבד ניתן להקים עמוד רכישה מאובטח, להפיצו לקהל היעד ולהתחיל במכירת כרטיסים. קרא עוד.

  • כיצד רוכשי כרטיסים מקבלים את הכרטיסים לאירועים?
    TixWise מייתר את הצורך בשימוש בכרטיסים פיזיים. לאחר רכישת כרטיס לאירוע, יקבל הרוכש הודעת אישור רכישה בדוא"ל. כאשר יגיע לאירוע, כל שיהיה עליו לעשות הוא להציג תעודה מזהה.

  • האם ניתן למכור לאירוע כרטיסים במחירים שונים?
    כן, באמצעות TixWise ניתן למכור לאירוע מספר בלתי מוגבל של סוגי כרטיסים, במחירים שונים: הן כרטיסים שונים לאותו אירוע- כמו כרטיסי VIP וכרטיסים הכוללים את מחיר החניה, והן כרטיסים למספר תתי אירועים בתוך אירוע כמו כנס או פסטיבל כשהרוכש בוחר לאיזה תתי אירועים הוא מעוניין בכרטיסים. קרא עוד.

  • האם ניתן למכור כרטיסים לאירועים עם מקומות מסומנים?
    כן, TixWise תומך במכירת כרטיסים לאירועים עם מקומות מסומנים. ניתן לערוך את מפת האולם ולהגדיר מחירים שונים לאיזורים שונים. קרא עוד.

  • האם ניתן להגדיר סבבי מכירה מוקדמת?
    כן, באמצעות TixWise ניתן להגדיר מספר בלתי מוגבל של סבבי מכירה מוקדמת במחירים שונים. ההחלטה על סבבי המכירה הינה של מארגן האירוע ונקבעת כבר ביצירת עמוד הרכישה במערכת. קרא עוד.

  • האם יש הגבלה על כמות האירועים עבורם ניתן למכור כרטיסים באמצעות TixWise?
    לא, אין הגבלה. TixWise מאפשר למארגני אירועים לנהל מכירות כרטיסים עבור מספר אירועים במקביל- והכל מאתר אחד. ניהול כל האירועים מתבצע מאותה המערכת ומאפשר למארגן האירוע שליטה מרכזית ומלאה בכל האירועים שלו במקביל.

  • האם מארגן האירוע יכול לעצב ולערוך את עמוד הרכישה?
    באמצעות שלל הכלים של מערכת TixWise, יכול מארגן האירוע לעצב את עמוד הרכישה שלו בעצמו. לרשות המארגן עומד עורך טקסט אשר באמצעותו ניתן לערוך את המידע אודות האירוע ובאפשרותו להעלות תמונות, מפת הגעה ועוד. קרא עוד.

  • האם ניתן לערוך את טופס ההזמנה ולקבל פרטים נוספים מרוכשי הכרטיסים?
    כן, TixWise מספק כלי להרכבת טפסי הרשמה ותשלום מותאמים אישית. מארגן האירוע יכול להוסיף לטופס ההרשמה שאלות מסוגים שונים כגון שאלות פתוחות, בחירה מרובה, שאלות עם תשובות מוגדרות מראש (Drop Down), טפסי ויתור (Waiver) ועוד. ניתן אף לקבוע עבור כל שאלה אם היא שדה חובה או לא. קרא עוד.

  • מה קורה במקרה של ביטול אירוע?
    במקרה של היענות דלה מצד רוכשי הכרטיסים, מזג אויר שלא מאפשר את קיום האירוע או מכל סיבה אחרת, יכול מארגן האירוע להחליט על ביטול האירוע ולהימנע מההפסדים הכספיים הכרוכים בקיום האירוע בכל מצב. במקרה כזה, פלטפורמת TixWise מעניקה למארגן האירוע את כל הכלים הנדרשים לביצוע החזר כספי לרוכשים.

  • מה קורה אם רוכש כרטיס מעוניין לבטל את הרכישה?
    TixWise מאפשר למארגן האירוע לקבוע מדיניות ביטולים ומספק לו ממשק לקבלת פניות של רוכשי כרטיסים המעוניינים לבטל את רכישתם. באפשרותו לאשר או לדחות את הבקשות ולבצע החזר כספי, על פי מדיניות הביטולים שקבע.

  • האם ניתן למכור כרטיסים לאירוע שקיומו אינו וודאי?
    כן. במקרה של אירועים שהוצאתם לפועל מותנית בהתקיימות תנאים מסוימים, מאפשר TixWise למארגן האירוע להגדיר אירוע כטנטטיבי (מושהה). במקרה כזה, בשלב ראשון לא יתבצע חיוב בגין כרטיסים שימכרו ורק לאחר שהמארגן יאשר את קיום האירוע תתבצע הגביה בפועל.

  • האם ניתן להקפיא מכירת כרטיסים לאחר שהחלה?
    כן. מארגן האירוע יכול, בכל שלב במהלך מכירת הכרטיסים, להורות על הקפאת המכירה ולעצור את מכירת הכרטיסים. גם במקרה כזה, פלטפורמת TixWise מעניקה למארגן האירוע את כל הכלים הנדרשים לביצוע החזר כספי לרוכשים. באפשרותו להורות בכל עת על הפעלת המכירה בשנית.

  • האם ניתן לנהל באמצעות TixWise מכירות שהתבצעו באפיקים אחרים?
    כן, במידה ומתנהלת במקביל למכירת כרטיסים בTixWise גם מכירת כרטיסים באפיקים אחרים, ניתן להזין את הנתונים אודות הכרטיסים שנמכרים באפיקים אחרים ולנהל את המכירה באופן מרוכז באמצעות TixWise.

  • האם ניתן להטמיע את המערכת של TixWise באתר קיים?
    כן, TixWise מציע שירות API המאפשר הטמעה מוחלטת ושקופה של המערכת באתרים קיימים. חברות מסחריות, חברות הפקה ויחסי ציבור או גופים אחרים המעוניינים לגבות תשלום באינטרנט עבור השתתפות באירועים, יכולים כעת לנהל את מכירת הכרטיסים ישירות דרך האתר הקיים שלהם, באמצעות מערכת TixWise, תוך שמירה על החזות הייחודית שלהם ולהנות מכל היתרונות של TixWise.

  • כיצד ניתן לפרסם את האירוע בקרב קהל היעד הרלוונטי?
    בסיום יצירת עמוד הרכישה המאובטח, מקבל מארגן האירוע קישור (Link) לעמוד, אותו הוא יכול להפיץ באתרי אינטרנט, באמצעות רשימות דיוור ממוקדות, ברשתות חברתיות, בסלולר ובפרסומים שונים. מארגן האירוע אף יכול לבחור כתובת אינטרנט תחת אתר TixWise כגון: www.TixWise.co.il/EventName.

  • האם ניתן להגביל את המכירה למוזמנים מסוימים?
    TixWise מאפשר למארגן האירוע להגדיר את האירוע כפרטי או כציבורי ולשלוט ברמת ההפצה של הכרטיסים. למשל, באירוע פרטי, יכול מארגן האירוע לקבוע מי רשאי לרכוש כרטיסים: האם מוזמנים בלבד או האם גם מוזמנים ממעגל שני ו/או שלישי.

  • האם האתר יכול להתמודד עם כמויות גדולות של רוכשי כרטיסים?
    כן, מאחורי אתר TixWise עומדים אנשי פיתוח וטכנולוגיה מהמובילים בתחומם, אשר דואגים לכך שהאתר יוכל להתמודד עם מאות אלפי רוכשי כרטיסים בכל רגע נתון תוך כדי אבטחה מרבית של כל שלבי התהליך.

  • האם יש צורך בהתקשרות עם TixWise טרם השימוש בשירות?
    לא, השימוש ב-TixWise הינו בשיטת "עשה זאת בעצמך". אין צורך ביצירת קשר עם TixWise וכל תהליך מכירת הכרטיסים מתבצע באופן עצמאי באמצעות האינטרנט.

  • האם המוזמנים ומארגן האירוע יכולים לעמוד בקשר אחד עם השני?
    TixWise מאפשר למארגן האירוע ולמוזמנים לאירוע לעמוד בקשר מלא ורציף אחד עם השני. ביכולתו של מארגן האירוע לעדכן את רוכשי הכרטיסים אודות שינויים הנוגעים לאירוע. כמו כן, רוכשי הכרטיסים יכולים לפנות למארגן האירוע באמצעות אתר TixWise ופניותיהם ירוכזו באזור האישי של המארגן ללא חשיפת פרטיו האישים.