איי בהאמה (בהאמס) למטיילים

ריכזנו עבורכם רשימה של הטיפים, הטריקים והדברים הטובים ביותר שאנו מכירים כדי להפוך את חופשתכם המשפחתית של איי בהאמה לאטלנטיס. מכסף – חסכון טיפים היכן להישאר ומה לאכול בזמן חופשה בבהאמה, כולל נסאו, אטלנטיס, האי גן העדן ואלאיטרה.

אם אתם מתכננים טיול לבהאמה

הנה כמה חברות תעופה שייקחו אתכם מבהאמה וממנה. לטיולים יבשתיים, האופציה הזולה ביותר היא מיניבוס, האידיאלי עבור השוהים בנסאו או בנמל חופשי. שדה התעופה הפופולרי ביותר באיי בהאמה הוא נסאו, עם שדות תעופה קטנים יותר באיים המחוברים אליו כשדות תעופה בינלאומיים, מה שהופך את המסע שלך לאי לחלק וקל. אף על פי שהם לא מפותחים כמו נסואה, איים אלה הם גם יעדי תיירות חשובים ומושכים ספינות שייט.

סירת הדואר לאקסומה היא אחת האפשרויות הפופולריות ביותר לטיולים לבהאמה ואופציה נהדרת לבעלי זמן נסיעה מוגבל.

אני לא חושב שאתרי החוף הם הדרך היחידה להישאר באיי בהאמה

אך ישנן דרכים רבות ושונות לחוות את האיים, בין אם על החוף, במלון, על סירה או אפילו בחוף אתר נופש. למרות שלא בכל האיים יש אתרי נופש או שירותי תיירות, אלה כמה מהאזורים החשובים ביותר של איי בהאמה שיש לקחת בחשבון בעת תכנון הטיול שלך. תוכלו ליהנות מחופשת איי בהאמה יותר אם תגלו איים רבים בהפלגה במקום לבקר רק באחד מהם. זה אולי לא המקום הכי זול בבהאמה, אבל בהחלט תקבל הרבה כסף עבור הדולר שלך.

אם אתה אוהב את הים

לעולם לא ייגמרו לך האפשרויות במהלך החופשה שלך באיי בהאמה, אבל אם אתה מחפש חופשה מלאה בפעילויות אחרות, יש לנו כמה מהדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות, בין אם בשייט, על החוף, באתר נופש על חוף הים או במלון. תוכלו למצוא גם מסעדות טובות רבות, חנויות, מלונות, מסעדות ואטרקציות תיירותיות אחרות. איי בהאמה מאבדים אותך, אז אל תיקח יותר מדי ממה שסחבת מהנסיעה האחרונה שלך לארה"ב או למדינות אחרות. זה בקלות הדבר הכי טוב שתוכלו לעשות במהלך חופשתכם בהאמה, במיוחד עבור אלה מאיתנו שאוהבים את הסביבה הטבעית.

גלה כמה מהמסעדות הטובות ביותר באיי בהאמה

כמו גם כמה ברים טובים לביקור, ועיין במדריך שלנו למסעדות והברים הפופולריים ביותר באי. גלה את המסלול האולטימטיבי לחקר איי בהאמה וסביבתה למשך 48 שעות – עם הזמן הטוב ביותר שלנו – מדריך איי בהאמה. חקור את האיים, מביקור באיים שבחוץ ועד מסעדות משובחות, חנויות, מלונות ואטרקציות תיירותיות אחרות.

ראשית

פעם או מטיילים חוזרים בבהאמה מרוויחים מכך שיש לכם רשימת ביקורת מלאה, בין אם הם שוכרים מקום משלהם ובין אם לאו. המדריך הבא משמש כמדריך לבהאמה, עוזר לך לגלות היכן לבקר והיכן להישאר, ועוזר לך לנווט בכל הכיף הנלווה אליו – כולל איי בהאמה. יש לנו טיפים כיצד להסתובב, כמה מהדברים הטובים ביותר לעשות עם ילדיך בבהאמה, ורשימה עם כל המקומות המועדפים עליהם. בין אם אתם באוניית קרוזים ליום אחד, טסים לטיול ארוך או מבקרים כמדריכים, לקחנו את המדריך שלנו. אני מקווה שזה יעזור לך לקבוע אם אתר הנופש האטלנטי הוא היעד הטרופי הטוב ביותר לחופשה המשפחתית שלך. אם אתם רק מחפשים יעדים טרופיים נהדרים לילדים ידידותיים או חסרי תקציב, אנו ממליצים על ארובה, הכל כלול, מקסיקו ואטלנטיס. אנו מאמינים כי איי בהאמה הם אחד האיים הטובים לביקור עם ילדים. השתמש באתר זה כדי להזמין את המלון שלך בהאמה מראש, מכיוון שבדרך כלל נמצאים המחירים הנמוכים ביותר.

המשך לקרוא

כדי ללמוד כמה דברים שיש לקחת בחשבון לפני האריזה לבהאמה. שקול לקחת חבילת יום אחת בלבד ולשמור על רשימת האריזה שלך לבהאמה קלילה, לוותר על בגדים ולארוז 7 ימים באיי בהאמה במקום. איי בהאמה בטוחים. קרא מאמר זה למידע נוסף על בטיחות באיי בהאמה. כמה איים מסוכנים יותר מאחרים, כגון נסאו, סנט ג'ון ואיי טורקס וקייקוס, אז צאו לטיול יום אחד או יומיים בלבד.

חשוב לשקול גם מה אתם רוצים לעשות בחופשה לפני שתחליטו מה לארוז לטיול לבהאמה

אם אתם רוצים לעשות קניות בבהאמיאנה או לצאת לחופשה, כדאי לבדוק את סולם המזוודות לפני שאתם עוזבים. תכנון חכם יכול לעזור לך להשיג יותר כסף עבור הדולר שלך על ידי להתמכר לכל מה שיש לאיי בהאמה להציע, כך שאם המדריך שלנו יכול לעזור לך, אתה אמור להיות מוכן להוציא קצת כסף על הטיול שלך לכאן. מדריכי הנסיעות שלנו באיי בהאמה יעזרו לכם להוביל את הדרך על ידי מתן תקציב מוצע ודרכי חיסכון.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן