טיול במרוקו

חופשה במרוקו היא הרפתקה באזור הכפרי העשיר של המדינה. רכבו על גמלים בסהרה, נסוגו וחקרו ערים אימפריאליות, הירגעו בהרים והתרבלו בתרבות המקומית. השווקים במבוכים הם המקום המושלם ללכת לאיבוד ולמצוא אחד או שלושה מזכרות מרוקאיות.

מהרי האטלס הגבוהים עד לחוף המדברי

מרוקו היא מדינה מדהימה שנוגעת לחושים של מטיילים. יש את הכפרים המבוצרים המפורסמים שלה המכונים קסבאות, דיונות העוצמה הענקיות שלה, ירוק הסהרה, מטעי הדקלים הגדולים שלה, ההרים הגבוהים שלה המושלגים והבזאר המדיני המבוך שלה.

בין אם אתה נוסע למרוקו

מבקר בסיור או שיש לך תקציב משלך, טיול במרוקו ישאיר רושם. בין אם אתה אוהב את זה או שונא את זה, תמצא נוסע טוב יותר לדרך שעברת. אתה יכול לבקר במרוקו בתקציב, החל ממיטת מעונות של 5 דולר ללילה במרקש ועד ריאד של 1,000 דולר ללילה שתוכל לשכור עם 10 החברים הקרובים שלך.

עלות לינה ממוצעת עבור

מעונות משתנים בין $ 80-110 (MAD) ל $ 8-12 USD ללילה בערים הגדולות מרקש ופאס ובין $ 50-MAD (5 USD) בפאתי מרוקו. בין אם אתם מזמינים טיולים, פעילויות או לינה, אני חושב שזה מועיל לפקוח עין על התקציב שלכם לפני הנסיעה, כך שתוכלו לעשות מסלול מתאים למרוקו. הייתי אומר שהמטייל הממוצע המתכנן טיול במרוקו צריך לתכנן בין 50 ל -70 דולר ליום, אך בהתאם לסגנון הטיול אתה יכול להוציא הרבה פחות או יותר.

למרות שיש הרבה פעילויות נהדרות וטיולי יום שאינם מספיקים לתרמילאים בתקציב

הובלה לערים וממנה יכולה להיות חוויה יקרה יותר מאשר שהייה בריאד במרוקו. למי שלא רוצה לנסוע למרוקו ולהתארח בהוסטל, אין ריאדים נחמדים לשהות בהם בכפר. למקומות כמו מרקש כדאי לשהות בריאד במדינה בו תוכלו להפחית את עלויות המוניות ולנסוע ביעילות יותר, אך אם אתם מתכננים לבלות שם את רוב זמנכם, המקומות היחידים בהם ביקרנו היו כלי תקשורת במרקש ובגני מיורל. אם אינכם נוסעים לבד, במיוחד כאישה, תוכלו לסלק רבות מהבעיות הקשורות לחקר מרוקו. כך שאם אתם נחושים לצאת לדרך בעצמכם (כפי שהייתי), לא ניתן לעשות מסע נפלא.

לדוגמה, אתה יכול לבקר בסהרה. תכנון רב לטיול במרוקו מוכן עבור הרמאים האינסופיים, אנשי מקצוע וחובבים כאחד, שימצאו את דרכם.

ביקור במרוקו הזמן הטוב ביותר לביקור במרוקו הוא בעונת הכתפיים של המדינה שנמשכת מאפריל, מאי, ספטמבר ונובמבר. בשל הגיאוגרפיה השונה, הזמן הטוב ביותר לנסוע למרוקו תלוי היכן אתה נוסע.

בטיול שלנו היו לנו חמישה ימים מלאים ויומיים וחצי במרוקו

בזמן שהטיול שלנו היה לפעמים ממהר, הצלחנו לבלות זמן בביקור במרקש, בפאס, בשפצ'ואן ובאזורים שונים במדינה. עם זאת, הקפד לקחת בחשבון את זמן הנסיעה מכיוון שרבות מערי התיירות הפופולריות ביותר במרוקו אינן צמודות זו לזו, לכן תכנן יום נוסף כדי להגיע ממקום למקום.

בפאס ובמרקש אתה יכול להצטרף לטיול במרוקו ולבלות את הלילה בסהרה

לקמפינג על דיונות החול וליהנות מפעילויות כגון רכיבה על גמלים, רכיבה על סוסים, אופני ארבעה וגלישת חול. אם יש לך יותר זמן, בחר סיור מדברי בסוף פאס שבו אתה מבלה יומיים בפאס ואופציה 2-3 ימים בשצ'צ'ואן, המקום האישי האהוב עלי במרוקו. כאן תוכלו לבלות לילה במדבר בסיור במרוקו.

מרקש

היא אחת מארבע הערים הקיסריות של מרוקו והיא ממוקמת למרגלות הרי האטלס. כעיר אופנתית עם הרבה קשרים לעבר, יש כל כך הרבה מה לראות ולחוות בעיר הזו בחופשה במרוקו. מבין ארבע הערים, בירת מרוקו מימי הביניים, פאס, נחשבת למרכז התרבותי והרוחני של מרוקו והיא חובה לחופשה במרוקו.

מרוקו

היא אחת המדינות המפותחות ביותר ביבשת אפריקה ותיירים אירופאים מבקרים לעיר לעתים תכופות במרקש. מרוקו היא מדינה גדולה, כך שיש לך הרבה מה לעשות בכל עיר. עם זאת, המדינה אינה מחוברת במיוחד לתיירים, כך שלא קל לבקר במקומות מסוימים שאינם מתאימים למטיילים בודדים או לנשים.

7-10 ימים הם זמן מוצק לחקור את הערים הקיסריות של מרוקו בקצב מתון. ניתן לבלות שבוע במרוקו במשך 4 ימים במרקש, מה שמאפשר טיולי יום וסיור במדבר בן 3 ימים (כולל העברה חזרה למרקש).

מרוקו מלאה בהזדמנויות להרפתקה ורגיעה

חגים במרוקו מציעים לכם את האפשרות לחוות דברים רבים: ללכת לאיבוד במדינה המבוכה, לספור את מיליוני הכוכבים בלילה קר במדבר הארץ היקרה הזו, להריח ריח של מנטה, תה ותבלינים, להתפעל מריקודי הבטן האיקוניים, להיות מוקסמים מהארכיטקטורה המלכותית של הקשתות, עבודות טיח, פסיפסים, חורשות מגולפות ומונומנטים מרשימים ולהקשיב לקריאת התפילה הנצחית. הסיור שלכם בערים הקיסריות ובמדבר סהרה יהיה מותאם אישית כדי להבטיח מסע בלתי נשכח ואישי דרך מרוקו.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן