מגורים בתל אביב עיר ללא הפסקה

תל אביב 

אמנים רבים שעוסקים בתחומי אמנות שונים כמו זמרים, שחקנים, סטנדאפיסטים, מוזיקאים ואחרים מעדיפים לחפש מגורים בתל אביב עיר ללא הפסקה. הסיבה לכך היא שנוח להם להיות קרובים הן לאנשי הקשר שלהם בתחומי העיסוק והן מכיוון שרוב ההופעות שלהם מתקיימות בתל אביב ובאזור המרכז ולכן הנושא נוח לכם מבחינת היסעים. העיר הגדולה יוצרת תמיד מפגשים מרגשים הן במהלך העבודה והן בהופעות וכיאה למרכז התרבות הישראלי, קשה לאחדים מהם לעזוב את מדורת השבט ולגור במקומות אחרים ברחבי הארץ.

אופציות המגורים בתל אביב הן מגוונות מאד וכל אחד מהם בוחר את שיטת ההתנהלות הנוחה לו על פי האזורים שהוא אוהב לחיות בהם ועל פי היכולות הכספיות שלו. יש אמנים וותיקים שחיים כבר עשרות שנים בתל אביב בשיטה של דמי מפתח. אופציה זו הייתה מאד פופולרית בקום המדינה ובשנים שלאחר מכן. אפשר לראות דירות רבות שממוקמות באזורים הסמוכים לכל בו שלום ולרחוב אלנבי שמושכרות בשיטה זו לאורך השנים. השוכרים משלמים דמי מפתח חודשיים בסכום נמוך משמעותי מגובה שכר הדירה בעיר הגדולה.

רכישת דירה בעיר תל אביב 

העלויות של דירות בתל אביב הן גבוהות מאד ולכן לא כל מי שעוסק בתחום הבידור מסוגל כלכלית לרכוש דירה בה. גם אם מדובר בנטילת משכנתא האמן אינו בטוח אם בזמנים משתנים הוא יוכל לעמוד בתשלומים הללו. בהתאם ליכולות ולאזור המועדף עליהם, הם רוכשים דירות אותנטיות או חדשות בדרום תל אביב כמו בשכונת פלורנטין, בלב הסיטי באזור של שדרות רוטשילד, שרונה, או לחלופין בצפון תל אביב בסביבת המגורים הסמוכה לפארק הירקון, רמת אביב או בשכונות אחרות.

אמנים רבים בוחרים לגור בדירות שכורות שהם מוצאים בסביבת המגורים הנוחה להם בלב תל אביב. בדרך זו ההתחייבות החודשית שלהם היא של כמה אלפי שקלים וכך הם לא יסתבכו במקרים של בעיות הקשורות לנטל התשלומים של המשכנתא. הם שוכרים דירה בגודל הנוח להם ולמשפחתם ובמידת הצורך, הם עוברים מדי פעם לדירה גדולה או קטנה יותר.

עלויות מגורים בעיר הגדולה 

לגור המרכז העניינים כרוך גם בתשלומים גבוהים. המחירים של דירות חדשות בתל אביב הם מרקיעי שחקים, הן בפרויקטים חדשים והן בדירות חדשות שנבנות בהליך של פינוי בינוי או בקומות הנוספות שבונה הקבלן בתהליך של תמ"א 38. יש שכונות שיש בהן דרישה גבוהה מאד למגורים ולכן המחירים בהן גבוהים באופן משמעותי משאר אזורי העיר. זה קורה בדרך כלל בצפון תל אביב, באזורים הסמוכים לכיכר רבין, ביפו ובאזורים שהם בקרבת הים.

לחיות בעיר ללא הפסקה 

לאור הקושי בניידות בעיר הצפופה, רבים מהאומנים מעוניינים לגור ליד חוף הים כדי שיוכלו להגיע לחוף תוך פרק זמן קצר ללא צורך בניידות באמצעות רכבים. כך הם נעים באמצעות אופניים, או קורקינטים חשמליים ממקום למקום. 

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן