אמנות העיצוב: יצירת פינת אוכל מעוצבת בביתך

אם יש דבר אחד אותו אפשר להגיד על הישראלים זה שאין ישראלי שלא אוהב לאכול. המשפחה הישראלית היא משפחה חמה, אוהבת לארח ולהתארח, בייחוד בחגים ובשבתות. אם אתם רוצים להפוך את הבית שלכם אבן שואבת לחברים ובני משפחה, אם אתם רוצים ליהנות מקפה טוב בבוקר ומארוחה משותפת עם הילדים בערב, המאמר הזה נולד למענכם. כאן נדבר בהרחבה על עיצוב חכם ומדויק של פינת אוכל לבית. 

כמה מילים על אומנות העיצוב 

עיצוב של הסביבה שלנו ישפיע באופן משמעותי על התחושות שלנו ביום, יום. גם אם לא נשים לב לעניין הזה, הרי שכבר אמרו חז"ל: דירה נאה מרחיבה דעתו של אדם. עולם העיצוב כל הזמן נע על המתח בין יצירה של מרחב נוח ופרקטי ובין האומנות עצמה, כלומר, יצירה של מרחב אסתטי. על האסתטיקה נדבר בהמשך, אבל אנחנו רוצים להגיד כמה מילים על הפרקטיקה.

איך למצוא פתרון במישור הפרקטי

 בייחוד כאשר אנחנו דנים על פינות אוכל מעוצבות, אנחנו מדברים על מרחב בו אתם עושים לא מעט פעולות בחיי היום, יום. שם אתם מכינים סנדוויצים לילדים למסגרות תוך שאתם שותים קפה במהירות, שם אתם מכינים ארוחת ערב לכולם. עבור מי שעובדים מהבית, פינת האוכל יכולה בקלות להפוך לפינת עבודה ועוד. עד כאן רשימת הדברים עבורם אתם צריכים פינות אוכל מעוצבות. עכשיו מה לגבי גודל החדר בו אתם מניחים את פינת האוכל? בין אם זה הסלון או המטבח? האם מדובר על חללים גדולים או קטנים? עד כמה אתם אוהבים לארח והאמינו לנו שזה ממש לא הסוף לשאלות. לכן, לפני שיוצאים לדרך, נסו קודם כל לרשום רשימה קצרה של התכונות החשובות לכם בפינת אוכל. האם אתם מחפשים שולחן מודולארי? כלומר כזה שגדל וקטן לפי דרישה? האם אתם מחפשים פינת אוכל קטנה יחסית? אולי אתם אוהבים לארח ואתם מחפשים שולחן גדול ונוח? האמינו לנו, יש פתרונות לכל ואנחנו מבטיחים לכם כי תצליחו למצוא את הפינה המושלמת עבורכם. אבל לפני שתלכו לחפש את הפינה המושלמת עבורכם, נסו רגע להבין מה אתם מחפשים בדיוק. זה יעזור לכם להתמקד בתהליך החיפוש. 

לבחור פריט שישתלב בקו העיצוב הכללי 

בחירה של פינות אוכל מעוצבות לא יכולה להיעשות בניתוק מהחלל עצמו. במילים פשוטות, אנחנו רוצים להבין מה החלל מבקש. האם הבית שלכם מעוצב בסגנון בוהו שיק או סגנון כפרי? אם כן, יכול להיות כי הבחירה האולטימטיבית היא של פינת אוכל עשויה עץ, המלווה בכיסאות צבועים בצבעים חמים. אם אתם דווקא הלכתם לכיוון מודרני, אתם יכולים לבחור בשולחן עשוי זכוכית ומתכת או בשולחן צבוע בצבעים מונוכרומטיים. חשוב כמובן להתייחס לפלטת הצבעים בה השתמשתם כדי לעצב את החלל ולראות איך השולחן תופס מקום אמנם אבל לא 'ממלא' את כל החדר. אגב, תמיד אפשר לערוך שילובים בין סוגי כיסאות שונים במידה ואתם רוצים להפתיע את העין וליצור תחושה של 'משחק'. 

לבחור פריטים מאיכות טובה 

רהיטים הם לא משהו שאנחנו רוכשים בכל יום. לכן, בייחוד כאשר מדובר על אלמנט כל כך מרכזי בבית, חשוב לבחור רהיטים מאיכות טובה. כאלו שיתנו לכם את המענה המושלם בכל יום מחדש, ללא יוצא מין הכלל. 

לעצב את הבית בכיף עוד היום 

אל תהססו, זה הזמן שלכם לצאת לדרך ולמצוא את הפריטים שיהפכו את הבית שלכם לארמון. עכשיו, אפשר למצוא רהיטים נפלאים מהמחשב ממש כאן, בלי לקום מהספה. במחירים משתלמים במיוחד. 

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן