איך להשתכר מאלכוהול בצורה נכונה?

כשמדובר בהגנה מפני צריכת אלכוהול, הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות הוא להגביל את כמות שתייתך. על פי מחקר שתייה מדעי, לוקח 2-3 שעות לחסל את תכולת האלכוהול של שני משקאות, תלוי במשקל. מי שהיה שיכור מכמות האלכוהול הקטנה ביותר, עליו לוותר מייד על המשקה.

אכילת מזון שומני לפני השתייה עוזרת מכיוון שאלכוהול פועל מהר יותר בגלל משקלו הגבוה יותר. לכן מומלץ לאכול לפחות שניים עד שלושה מאכלים שומניים יום לפני המשקה הראשון שאתה שותה.

זכור שאלכוהול נספג מהר יותר ממה שהוא מטבוליזם, אז נסה לתכנן את הקצב שלך לפני שתתחיל לשתות. אם אתה עדיין לא שיכור, חזור לשלב 10 ואל תשתה יותר מ -5 זריקות בכל פעם עד שאתה שיכור.

לכן

ערבוב משקאות מוביל רק לצריכת אלכוהול רבה יותר וזה רעיון חסר טעם למדי, שבו אתה צריך לשתות כמות כפולה כדי לקבל את אותה כמות. במקום לבזבז כסף על משקאות קלים, תוכלו להשתמש במקום במשקאות דיאטטיים ולהשתמש בהם בכדי להשתכר מהר יותר. בירות דיאטטיות רבות שותות מאלכוהול, מה שאומר שלא צריך לשתות הרבה גם כדי להיות "שיכור" וליהנות. כידוע, תכולת הסוכר הנמוכה גורמת לך לשכוח אותך מהר יותר ואתה רוצה לשתות יותר, לא יותר. אתה יכול לקנות סודה דיאטטית, בירה דיאטטית או אפילו יין דיאטטי במחיר נמוך יותר של אלכוהול על ידי קניית בקבוק קטן או שניים מכל סוג של משקה.

כדי להשתכר בגלל הרוח הגדולה ביותר, אתה רוצה שהאלכוהול שאתה שותה ייכנס לדם במהירות האפשרית, רצוי תוך כמה שעות או אפילו דקות מהשתייה. זה נכון במיוחד אם אתה שותה עם קיבה ריקה, מכיוון שיש לך הרבה אלכוהול שיכול לזחול ולהכות אותך בבת אחת. אם אתה לא מרגיש מיד את ההשפעות המלאות של חצי ליטר, לוקח זמן עד שהאלכוהול מתפרץ, אז שתו במהירות.

ייתכן שגופך לא יוכל לעבד את האלכוהול במהירות מספקת כדי למנוע נזק לרקמות במהלך הפסקת השתייה. אז אתה רוצה למזער את ההשפעה של המשקה שלך, כך שכמות האלכוהול שאתה שותה בסופו של דבר תגרום לנזק מינימלי בלבד.

על ידי תרגול שמונת הטיפים הבאים, זו תהיה משב רוח עבורכם להשתכר במהירות, וזו גם דרך נהדרת לשפר את בריאותכם.

אם אתה לא שותה מספיק מים פעם אחת

אם אתה נמצא בחוץ או שותה יותר מדי אלכוהול בזמנים אחרים, תגלה שגופך מגיב באופן דומה. זה לא רק מקל על שתיית אלכוהול קשה, אלא גם המטרה של שתייה אחת או פחות לשעה יכולה להפחית את חומרת ההנגאובר. אתה יכול גם להשתכר מהר יותר אם צורכים נוזלים ללא אלכוהול לאחר השתייה, מכיוון שהדבר מקטין את תופעות הלוואי של האלכוהול. טיפים אלה לשתייה מהירה יעזרו לכם להימנע מהפיתוי לקנות עוד בירה כדי להשתכר.

חלק מהתלמידים עשויים להיות לחוצים על ידי עמיתיהם לקחת חלק במשחקי שתייה כדי לחוש את השפעות האלכוהול הרבה יותר מהר, אך זה יכול להוביל לכך שהם שותים יותר מדי.

תיזהרו

טכניקה זו מכוונת לזמנים בהם יש זמן בלילה בו נצרכו משקאות רבים ואתם לא בהכרח רוצים להיות שיכורים. אכילת ארוחה גדולה (כמו עוף מטוגן או פיצה) לאחר שתיה והנקה של המשקה לאט במקום להעביר אותו בערב היא טריק נוסף כדי להימנע משכרות. אלכוהול נספג לאט ולא תשתכרו במהירות, אך ה- BAC (אחוז האלכוהול בדם) נשאר נמוך. משהו שאתה אוכל איתו יכול לעזור לך להימנע מלהיות שיכור כל כך מהר – אבל אם אתה שיכור, זה לא מוריד את רמת ה- BAC שלך. אל תשכח להשתכר ולאכול אותו אחרי שאכלת אותו – זה לא שווה את הסיכון.

המתן עד שהאלכוהול ייספג לחלוטין בזרם הדם שלך ושתה קבוצת רודפים כדי למנוע הנגאובר. שוב, האט את הצטברות האלכוהול בדם שלך וודא שאתה לא צריך עוד משקאות כדי להשתכר.

כלל אצבע טוב שיש לנקוט בו כששותים אלכוהול הוא לצרוך משקה אחד בלבד לשעה. על כל משקה אלכוהולי שתצרכו, קחו כוס מים. אם אתם רגילים לשתות פחות מ -20 בירות ביום, HAMS ממליץ להפחית את צריכת האלכוהול לשתי בירות ביום כדי להשיג פיכחון.

נשים לפני גיל המעבר הן בעלות סיכוי כפול להשתכר מגברים ששותים אותה כמות אלכוהול. אז אתה יכול לשתות עד שאתה מרגיש משהו, אבל לא יותר מדי או מעט מדי, מספיק רק לשתות.

ישנם גם מספר גורמים אחרים כגון גיל, מין, קבוצת גיל וגיל של מבוגרים אשר לעיתים קרובות עוזרים להפחתת שתיית מבוגרים.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן