מה זה מוזיקת צ'יל אאוט?

המונח מוסיקת צ'יל אאוט, מבולבל לעתים קרובות עם האווירה האוס, מקורו במועדון הלילה "החדר הלבן בשמים" בלונדון בשנת 1989. תקליטנים ניגנו מיקסים של להקות כמו בריאן אנו ופינק פלויד המנגנים שירים משלהם, ונותנים לרקדנים מקום לצנן. מחוץ לרחבת הריקודים למוזיקה איטית יותר. הם קראו למוצר שלהם Chill Music, וזה עורר עניין מחדש בבית אמבינט האוס בקרב קהלים וחברות תקליטים.

יותר מסתם אלבום שלאחר מועדון

אלבום האזנה ביתית או שיר צ'יל אאוט בפני עצמו, זה עזר להגדיר את הרעיון של צ'יל אאוט כסגנון מוזיקה. סביר להניח שלא תקראו ל- XXs Burial מוסיקאי מצנן, אבל לפחות נוכל לקוות שרוח ה"צ'יל אאוט "תחיה במעשים הפשוטים של האנשים שמרימים את המוזיקה האהובה עליהם, ושה"צמרמורת" הז'אנר -אאוט עצמו מתחיל להתפוגג.

צ'ילהופ הפכה לאחד המיקרו-ז'אנרים הפופולריים ביותר במטרה לאחד מוזיקת צ'יל אאוט עם היפ הופ

חדרים רגועים היו מועדוני ריקודים בהם הושמעה מוזיקה מרגיעה לפני שנבנו בתחילת עד אמצע שנות התשעים שבהם רקדנים יכלו להירגע על רחבת הריקודים בקצב המהיר של המוזיקה.

Downtempo electronica הייתה חלשה (רק תחשבו על מאות תקליטי הטריפופ הנוראים שפורסמו בעקבות ההצלחה של פורטישד)

אבל שילוב של פעימות אלקטרוניות ודגימות אטמוספריות יכול להפיח חיים חדשים בלפידים, מוזיקה מצוירת, בוסה נובה וסגנונות ישנים אחרים. בידיו של המפיק הנכון. על פי מאזיני תוכנית הבקשות של רדיו BBC סקוטלנד, I Got It, מנגינת הצ'יל אאוט האולטימטיבית, זה תלוי בך, מקפלי. אבל קורה יותר מסתם מוזיקת צ'יל אאוט טובה.

כז'אנר מוזיקלי

מוזיקת צ'יל אאוט היא מונח קולקטיבי למוזיקה רגועה ואווירה המושפעת מתנועות סביבה, לא מאוזנות וטכנו. אווירה, בית, טריפ הופ, נו-ג'אז, ניו-אייג 'ותת-ז'אנרים אחרים של דאנטמפו קשורים לעתים קרובות למוזיקה צוננת. Easy Listening וטרקלין המשנה הם גם חלק מאוסף הצ'יל.

יש הטוענים שצ'ילאוט

הוא פחות סגנון מוזיקה מאשר מצב נפשי. למען האמת, זהו ז'אנר של מוזיקה שהאידיאל שלו הוא מצב מעורפל של הרפיה בניו אייג 'המבוסס על עטיפות התקליטים: אמבטיות יום עם חופים חוליים לבנים, מעט אור, ריהוט מודרני באמצע המאה ופסל בודהה שאורב מרחוק. צ'יל אאוט (לעתים מקוצר לצ'יל אאוט או צ'יל אאוט) היא צורה מוגדרת של מוזיקה פופולרית המתאפיינת בחום איטי ובמצבי רוח נינוחים.

הסגנונות האחרים של מוזיקת הסביבה הם אמביינט

דאב, אווירה אפלה, תעשיית אווירה, טראנס סביבתי ומוסיקה סביבתית פסיבית. הם מושפעים ממוזיקה בינלאומית, אמנים ג'מייקנים, היפ הופ, קווי בס עמוקים, צלילים הרמוניים של כלים מסורתיים, טכניקות שירה ארכאיות, מדיטציה ומוזיקה אלקטרונית. ז'אנר הפופ הוא דבר מעורפל, כאשר כמה מבקרי מוזיקה מבקשים ממנו להכריז על פוסט-פאנק, מיקרו-האוס וצ'יל אאוט כקטגוריות אלסטיות, אך הוא כולל פחות או יותר כל מוזיקה נינוחה שאפשר למנות.

מוזיקת האווירה התפתחה מדאגה נישה לאופן כללי של אינטראקציה עם העולם

מרעשי שינה לרשימות השמעה שנשמעות כמו חדרי אמבטיה. תקרא לאוספי צ'יל אאוט פורצי דרך downtempo טריפ הופ אם תרצה, אבל הם לוקחים את אווירת הצמרמורת לטריטוריה חדשה הודות למורכבות קצבית וגישות מוסיקליות בעלות ראש פתוח לעתים נדירות שנשמעות בצ'יל אאוט כללי. חדרי צ'ילאוט נדירים במאה ה -21 מחוץ להקשרים במועדון, אבל הרעיון של מוזיקת צ'יל אאוט קיים כבר זמן רב.

Midnight Sky by dpmusic-Midnight Sky היא מוזיקת צמרמורת שקטה ויפה עם אווירה עמוקה ושלווה. שלווה עמוקה – DPMusic היא מוזיקת צינה יפה ושלווה שיש בה אווירה חמימה וצליל נקי ועמוק.

מוזיקת צ'יל אאוט מתוקה וחלומית עם אקורדים של רודוס

ארפגיות אווריריות, רפידות מרווחות וביטים רכים. מוסיקת רקע מרגיעה ומרגיעה של צ'יל-לאונג 'עם סינתיסייזרים, פסנתר, גיטרה קלאסית, תופים קלים באמצע טמפו וחריצים. מוזיקת צ'יל אאוט חלומית ועתידנית עם אקורדים לפסנתר חשמלי, כמה מזימות מרווחות ופדים עמוקים ופעימות סינתטי.

צ'ילאוט הודי מאת FabianKreutzersound

מוזיקת צ'יל אאוט הודית נינוחה עם חלילי במבוק באנסורי אמיתיים. אם אתה היפי אמיתי, אתה מכיר את הרעיון של ריפוי קול ותרופות רטט (במיוחד אם הוא כולל גונגים, קערות שירה טיבטיות ואמבטיות קול), אבל אם זה משהו חדש, אין ספק שהמוזיקה המרגיעה יכולה לעזור לך להשיג הרפיה והרפיה.

המפיק רוב גארזה ואריק הילטון עשו מוזיקת טרקלין גדולה בתקופת המוזיקה האלקטרונית בסוף שנות התשעים ותחילת שנות האלפיים

מתאגיד גניבה ועד עשירים מבבל. שירים עם להיטים כמו "Easy Eple" ו- "Remind Me of Poor Leno" השאילו את עצמם לאלבומים שאפשר להאזין להם, לא משנה איזה מוזיקה הייתה לך באותו זמן. תחנת האחות של Smooth Radio, Smooth Chill, היא ביתם של מוזיקה מצמררת, והם בחרו כמה מאלבומי צ'יל אאוט הטובים ביותר לאותם תקופות בהן אתם זקוקים לשעה של מנוחה מוחלטת.

בסדרה של אלבומי בריאן אנוס, הוא פנה למוזיקת אווירה כדי ליצור סוג חדש של LP מלודי. תזמורת אור חשמלי פיתחה סוג של מוזיקה אלקטרונית חמה המשלבת בין פעימות האוס עם היפ הופ, דאב וטראנס ליצירת מוזיקת האוס עכשווית עכשווית.

לבוש כג'ף הארווי

מוזיקת צ'יל אאוט אקוסטית שקטה חופשית עם גיטרות אווירה ומרימבה מרגיעה מציעה תחושה של רגיעה, בריחה וגילוי שהופך לנוף שליו ולחנים שלווים. מוזיקת צ'יל אאוט או צ'יל אאוט יוצרת מצב רוח באמצעות צליל ומרקם, במקום לספר סיפור באמצעות מילים וטקסטים.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן