איך זמר יכול להתפרסם מהר?

אם אתה רוצה להתפרסם, באינסטגרם, ביוטיוב או אחרת, ישנם כמה מומחים – טיפים וטריקים מוכחים שיעזרו לך להגיע לכוכבים קצת יותר קל. אם קראת את המאמר שלנו על היותך זמר בגיל 17, תדע שלקבל מאמן ווקאלי יש הבדל גדול אם אתה רוצה להיות זמר מקצועי יום אחד. הכשרה רשמית במוזיקה תעזור לך לפתח את הקול שלך ככלי ולפתח את הכישורים שלך. אנו מציעים לך מדריך צעד אחר צעד כיצד להפוך את התשוקה שלך לשירה למסלול קריירה בר-קיימא ולהרוויח את משכורתו של הזמר שלך.

תשכח לפגוש את האנשים שיכולים לעזור לך להתפרסם, כמו הוריך, חברים, בני משפחה או אפילו עמיתים שלך – עובדים.

זה צעד נהדר לחפש אנשים בעלי השפעה שיכולים לעשות משהו

כדי לקדם את הקריירה שלך על ידי הפיכתך לזמר פופולרי. עליכם ללמוד לנווט בין ההיבטים השונים בתעשיית המוזיקה ולהיות זמרים אמיתיים על ידי עשייה של יותר מאשר רק שירת השירים האהובים עליכם. עבודה עם סוכן כישרונות יכולה לעזור לך ליצור קשר עם אנשי מקצוע שעשויים לעזור לך לקדם את קריירת השירה שלך, למצוא עבודה בשירה או לעזור לך להרוויח משכורת של זמר. בקש מהמאמן הקולי או מהמורה שלך משוב והערכה כנים בכדי להבטיח שיש לך את מה שנדרש כדי להיות זמרת ויש לך את הפוטנציאל לקבל משרה בשירה.

אם אתה רוצה להיות זמר מקצועי בהקדם האפשרי

אני ממליץ לך להשיג מאמן ווקאלי. זה לא יהפוך אותך למפורסם כמו שתהפוך לבד, אבל זה ייתן לך קלפים טובים להמשך החיים. זכור שב- BitLife, ממש כמו בחיים האמיתיים, זה יכול לקחת שנים להתפרסם, אז המשך לעבוד על המטרות שלך. אם המטרה שלך היא להפוך לזמרת מפורסמת, זה יכול לקחת הרבה יותר זמן וזה ייקח הרבה זמן אם תתפרסם.

אני רוצה לעזור לך לשפר את השירה שלך וללמוד איך אתה יכול להרוויח יותר כסף כזמר. אם אתה רציני במקצוע הזמר, אני ממליץ לך לקרוא את המאמר שלי על האופן בו אני משפר את קול השירה שלי מדי שבוע.

כפי שציינתי קודם, כדי להיות זמר מפורסם ב- BitLife, אתה צריך להיות בעל כישורי קול מדהימים. על ידי הסבר על תהליך הפיכתך לזמר אראה לך כיצד לשפר את כישורי הקול שלך במשחק.

יש אנשים שיש להם כישרון טבעי יותר, אבל כמעט כולם יכולים לשיר אם הם רוצים מספיק. למעשה, כל אחד יכול ללמוד לשיר בכל גיל, כל עוד הוא מעוניין לשיר.

אתה יכול לגלות זאת על ידי שילוב של כישרון מוזיקלי אמיתי עם השכלה נכונה, אימונים והערכה עצמית חזקה, כמו גם הרבה עבודה קשה.

קרא את סדרת הצעדים הזו

כדי להפוך לזמר מקצועי ולהשיג הצלחה ככוכב פופ מפורסם. אם אתה רוצה להפוך לכוכב גדול ב- BitLife, תחילה עליך להמשיך למטרה לא רק להרוויח כסף משירה, אלא גם להתפרסם. אתה רוצה להתחיל קריירת שירה, להגיע לראש המצעדים ואז לפרסם את עצמך כדי להתפרסם? אם לא כל הזמרים המקצועיים מתפרסמים, קראו וקראו את שלבי הסדרה כדי ללמוד עוד כיצד להפוך לזמר גדול. ברגע שהחלטת שאתה רוצה השכלה נכונה, הכשרה והרבה עבודה קשה כדי להפוך לזמרת ב- Bit Life, אתה צריך לעבוד על ההערכה העצמית שלך ועל הבריאות הנפשית והפיזית שלך לפני שאתה נהיה הזמר הגדול מכולם.

הימנע מאלכוהול וסמים

מה שעלול להרוס את הסיכויים שלך להיות זמר פופולרי ומצליח. שכור ספייד ווקאלי בכדי לשפר את הכישרון שלך ולמצוא זמרים אחרים שיעזרו לך על ידי יצירת קשרים והוכחת שאתה זמר טוב, כמו גם מוזיקאים אחרים וספינרים קוליים אחרים שיעזרו לך עם BitLife.

זמרים מתחילים יכולים גם לצבור ניסיון בחתונות

אירועים מיוחדים, להקות, מסיבות פרטיות ואף להתחיל להרוויח משכורת של זמר על ידי הופעה במקומות קטנים, הפקת תקליטור משלהם ומכירתו באתרים מקוונים. עבודה כזמרת גיבוי או הופעה במקום קטן תעניק לך ניסיון וניסיון שיכולים לעזור לך להתחיל קריירת שירה מצליחה.

אם אתה באמת רוצה להיות זמר

רכישת שדרוג Bitizen מקלה על כך. ברגע שאתה מבין בדיוק איך להיות זמר מקצועי, יש לך סיכוי הרבה יותר טוב לקבל תשלום על שירה כל הזמן. אם אתה טוב במה שאתה עושה, אתה עלול לגלות שאתה יכול להתפרסם בלי להיות זמר מקצועי בעצמך. קח כלי, שר את ליבך לעדכון האחרון והפוך למוזיקאי המפורסם.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן