האם חייבים לדעת לשיר טוב כדי להופיע בהצגות?

אם תמיד חלמתם לשיר טוב בחתונות ובמפגשים משפחתיים, או שמתכננים קריירה של להקה או סולו, זה הזמן לעשות משהו בנידון. הכן את עצמך במדריך זה כיצד להתחיל לפתח את קול השירה שלך וכמה טיפים שיעזרו לך להשתפר במהלך חייך. בחלק זה תלמד הכל מהיסודות של שירה בלהקות, שינון מילים וחשוב מכך

הגישה ממלאת תפקיד חשוב בפיתוח טווח ווקאלי חזק ולמידה כיצד לשפר את קול השירה שלך. תרגילי נשימה הם דרך נהדרת ללמוד כיצד להשתמש בסרעפת, דבר חיוני לפיתוח קול שירה חזק.

אם אתה שולט בטכניקה זו

אם אתה שר בין אם אתה מגיע אל אולפן הקלטות ובין אם בבית, הקול שלך יישמע חזק יותר ותסמוך על כך שתוכל לעשות את מה שאתה מתבקש לעשות. בנוסף, האפשרות להשיג יותר שליטה קולית במהלך השיעור תעזור לך להרגיש בטוח יותר ביכולת השירה שלך. זה יעזור לך להיות פחות עצבני לפני אודישנים ותוכל לסמוך שאתה יכול לעשות את מה שנדרש ממך במהלך האודישנים, כמו גם להזמין ולקבל משוב בונה כדי שתוכל להמשיך ללמוד, לגדול ולשפר את האודישנים שלך. וכישורי שירה.

כשאתה באודישנים להרכב מקהלה, אתה יודע באילו שירים היית רוצה לשיר? נראה כי טיפים והצעות אלה מועילים לאנשים שרוצים להיבחן לתיאטרון מוזיקלי.

אם אתה מודע בעקביות לקול השירה שלך

אתה יכול לדעת אם אתה מכה בתווים הנכונים ומפיק את המגרש "הנכון" או פשוט יש לך מושג טוב יותר איך אתה נשמע. לדוגמה, אתה יכול לדעת אם אתה יכול לשיר תווים גבוהים או נמוכים או לא, כך שהבמאי יקשיב לך יותר. ההבדל בין קול ראש לחזה יכול גם לעזור להרחיב את טווח הקול. ישנם שירים המכסים חלק ניכר מהספקטרום הקולי, מכיוון שאתה רוצה להראות שאין לך שום בעיה לשיר את המנגינה, גם אם זה רק לכמה שניות בכל פעם.

בסוף ארבעת השלבים הללו, תיצור רשימה של שירים שתוכל לשיר היטב, כמו גם את השירים שלך לאודישנים בתיאטרון המוסיקלי. זכרו, אם בחרתם בשיר האודישן המושלם לתיאטרון מוזיקלי, וודאו שהשיר מתאים לכם.

כשאתה באודישנים למקהלה

אתה לא צריך להיות אובססיבי אם אתה צריך לאודישן או לא, או אם אתה צריך לשיר כשאתה מרגיש יותר בנוח בקבוצה. דע את הטווח שלך והיה מוכן לומר למנהיג המקהלה שאתה תשיר כל תפקיד (למשל אלט) אם זה היה תלוי בך להצטרף לקבוצה, אבל אתה יודע שאתה לא יכול לשיר אותו אם יש זמרים אחרים שלוקחים את זה. ראו בעצמכם שיש סיכוי טוב יותר להיות שם מאשר להופיע כאמן סולו, גם אם עליכם לעבור אודישנים.

לימוד לשיר טוב ולהפוך לזמר נהדר דורש זמן ותיאום

עם הכוונה ואימון נכונים בדרך. אל תקשיב לאלה שאין להם כישרון מולד לשיר, ולמעשה כל האחרים יכולים ללמוד לשיר ללא תרגול. השלב האחרון בתהליך זה הוא לשיר את חלקי השיר המציגים את קולך בצורה הטובה ביותר, באופן שמוכיח בפועל שאתה שר ביחד. אם לאודישן שלך יש מגבלת זמן קבועה, אתה יכול לשיר את השיר האמיתי, גם אם זה רק לתקופה קצרה.

שנה את תרגילי הקול שלך

את תוכנית התרגיל ואת הרפרטואר כדי לרפא את קפלי הקול שלך. עבוד עם מאמן ווקאלי או קח כמה שיעורי שירה כדי ללמוד מיומנויות נוספות. לאחר שתשלוט באותם שירים מעטים, עבד עליהם והמשיך להשתתף בשיעור השירה. או עבוד עם המורה הווקאלי הטוב ביותר שלך, אחד מ- IVA, ולעבוד דרכו עם המאמנים לשירה.

שלב זה מתחיל מאפס ובונה את יכולת השירה שלך על ידי שירה מהירה בזמן אמת של שיר אמיתי

אתה יכול להשתמש בספות כדי לדעת אילו תווים לשיר והאם תשיר נכון. אם אתה יכול לשיר סולמות בקלות, נוכל לעבור למשמרות המגרש, המכונות גם מרווחי שירה, שאתה יודע שתשיר נכון!

אם יש לך נסיעה ארוכה לאודישן ובחזרה

שקול להחליף את בגדי האודישן שלך במקום. לשופטים כנראה לא יהיה אכפת אם תקדישי רגע למצוא מקום להתחיל לפני שתתחיל לשיר. אם אתה מקליט את עצמך בווידיאו במהלך האודישן של יצירה, אתה יכול לתת משוב חזותי נוסף על ידי צילום עצמך במהלך האודישן ואז ביקורת על הביצועים שלך.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן