אפקוט, דיסני וורלד, אורלנדו

אפקוט הוא פארק שעשועים באורלנדו, פלורידה. הוא בבעלות ומופעל על ידי חברת וולט דיסני באמצעות חטיבת הפארקים, התנסויות ומוצרי הצריכה שלה.

Epcot תוכננה במקור להיות קהילת אב טיפוס ניסיונית של המחר שתראה איך החיים יכולים להיות בעתיד. הקונספט המקורי, כפי שהציע וולט דיסני לדירקטוריון שלו ב-16 בדצמבר 1966, היה עבור קהילה לדוגמה עם 20,000 איש המתגוררים בשטח קטן יחסית של כ-1 מייל רבוע (2.6 קמ"ר). "העיר" תכלול בתי ספר, חנויות ומשרדים במרחק הליכה מאזורי מגורים כך שאנשים לא יצטרכו מכוניות כדי להתנייד.

אפקוט הוא פארק שעשועים באורלנדו, פלורידה. הוא נפתח ב-1 באוקטובר 1982.

חלק זה כולל מידע על פארק אפקוט באורלנדו פלורידה, כולל תאריך הפתיחה שלו וכמה מהאטרקציות שיש בו.

אפקוט הוא פארק שעשועים באתר הנופש וולט דיסני וורלד בפלורידה. הפארק, שנפתח ב-1 באוקטובר 1982, משתרע על פני 700 דונם (280 דונם). אפקוט הוגה על ידי וולט דיסני עצמו כקהילת אב טיפוס ניסיונית של המחר שתשמש מרכז לחדשנות וקידמה אמריקאית.

Epcot מחולקת לשני תחומים עיקריים: עולם העתיד ו-World Showcase. בעולם העתיד המבקרים מתוודעים לחידושים במדע ובטכנולוגיה. ה-World Showcase מייצג אחת עשרה מדינות שונות מרחבי העולם כאשר ביתנים המייצגים כל מדינה פרוסים סביב האגם.

האם שווה ללכת לאפקוט באורלנדו?

אפקוט הוא פארק שעשועים באורלנדו, פלורידה. הוא בבעלות ומופעל על ידי חברת וולט דיסני. מטרתה של אפקוט היא "לחנך ולארח" את אורחיה על התרבויות והטכנולוגיות השונות בעולם.

הפארק כולל שני חלקים גדולים: עולם העתיד ו-World Showcase. מדור העולם העתידי בוחן חידושים במדע ובטכנולוגיה, בעוד ש-World Showcase מציע הצצה לחיים מרחבי העולם, עם ביתנים המייצגים אחת עשרה מדינות שונות מרחבי העולם.

אפקוט הוא פארק שעשועים וחלק מאתר הנופש וולט דיסני וורלד באורלנדו, פלורידה. זהו אחד מארבעת פארקי השעשועים בוולט דיסני וורלד.

Disney's Epcot הוא פארק שעשועים וחלק מאתר הנופש וולט דיסני וורלד באורלנדו, פלורידה. זהו אחד מארבעת פארקי השעשועים בוולט דיסני וורלד. השם "אפקוט" מייצג את קהילת האב-טיפוס הניסויית של המחר, שהיה החזון המקורי של וולט דיסני עבור הקהילה המתוכננת שלו הממוקמת בפלורידה.

ל- Epcot שני תחומים: Future World ו-World Showcase. אזור העולם העתידי מכיל ביתנים המוקדשים לתקשורת, אנרגיה, חדשנות, סביבה, תחבורה וחלל בעוד שחלון הראווה העולמי מציג מדינות מרחבי העולם המיוצגות על ידי ביתנים מאותן מדינות המציגות את תרבותן למבקרים עם חיים

אפקוט הוא פארק שעשועים באורלנדו, פלורידה. זה השני מבין ארבעה פארקי שעשועים שנבנו באתר הנופש וולט דיסני וורלד.

אנשים רבים לא יודעים ש-Epcot מייצג "קהילת אב טיפוס ניסיוני של המחר" ונוצר כדרך להפגיש בין תרבויות בינלאומיות עם טיולים, תערוכות ואוכל מכל העולם. הפארק נפתח ב-1 באוקטובר 1982 ומאז ביקרו בו יותר מ-500 מיליון אורחים.

כדאי לנו ללכת לאפקוט כי שווה לבקר בה בגלל הערך החינוכי והיבט הבידורי שבו.

מה מיוחד באפקוט באורלנדו?

אפקוט הוא פארק שעשועים באורלנדו, פלורידה. זהו אחד מארבעת פארקי השעשועים באתר הנופש וולט דיסני וורלד והוא בבעלות ומופעל על ידי חברת וולט דיסני. Epcot מורכבת משני חלקים: עולם העתיד ו-World Showcase.

אפקוט הוא פארק שעשועים באתר הנופש וולט דיסני וורלד באורלנדו, פלורידה. הוא בבעלות ומופעל על ידי חברת וולט דיסני.

אפקוט הוא אחד משני פארקי שעשועים שנבנו באתר הנופש; הפארק האחות שלו הוא ממלכת הקסם. הפארק נפתח ב-1 באוקטובר 1982 ונקרא במקור EPCOT Center כדי לשקף את כוונתו המקורית כתערוכה קבועה מסוג יריד עולמי. השם Epcot שימש לראשונה על ידי דיסני בשנת 1967 כאשר פתחה מרכז פנאי באנהיים, קליפורניה בשם "Epcot Center".

הרעיון של קהילה בינלאומית שבה מדינות יציגו את החידושים וההישגים שלהן כדי לבנות הבנה וכבוד בין מדינות ייצג "עולם שליו" שוולט דיסני רצה להראות לילדיו. ברוח זו, Epcot מחויבת לחדשנות באמצעות שיתוף פעולה מאז הפתיחה

אפקוט הוא פארק שעשועים בדיסני וורלד באורלנדו, פלורידה. זהו אחד מארבעה פארקי שעשועים באתר הנופש ואחד מתוך שניים שבבעלותם ומופעלים על ידי וולט דיסני פארקים ואתרי נופש.

Epcot תוכנן להראות את העולם כפי שהוא יכול להיות. לפארק שני חלקים: עולם העתיד ו-World Showcase. עולם העתיד מדגיש חידושים בטכנולוגיה, תחבורה, תקשורת, חינוך, אדריכלות וחקלאות עם ביתנים המוקדשים לכל נושא.

World Showcase מדמה מדינות שונות מרחבי העולם עם ביתנים מאחת עשרה מדינות שונות כולל קנדה, סין, צרפת, גרמניה, איטליה ומקסיקו בין היתר.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן