נפאל למטייל – מה צריך לדעת?

יש הרבה דברים שכדאי לדעת לפני שאתה נוסע לנפאל, אך חמשת הטיפים האלה יעזרו לך להפיק את המרב מהטיול המדהים הזה. הם יתנו לך תובנה למה לצפות במהלך ביקורך בנפאל ותרומה זו תתחיל את המסע שלך להבנת התרבות וטיול בנפאל ובסביבתה. אם אתם נוסעים לנפאל וממנה, כנראה שתכירו הרבה דברים אלו.

גלה מה אתה צריך לדעת לפני שתתחיל להרפתקה שלך עם חמשת הטיפים והטריקים החובה האלה לטיול מוצלח.

אם אתה אזרח במדינה שאינה הודו

סביר להניח שתצטרך דרכון ואשרה כדי להיכנס לנפאל. אזרחי הודו אינם זקוקים לוויזה לפני כניסתם לנפאל, אך אנו ממליצים להביא את הדרכון המקורי. תקבל מכתב הזמנה לטיול בטיבט ותוכל לקבל אשרת נפאל אם תעמוד בדרישות הנדרשות. השותפים שלנו בנפאל יעזרו לכם להגיש בקשה לויזת תייר לקבוצות לקטמנדו. אנו ממליצים לבדוק את הכללים והתקנות החלים בעיר מגוריך או בקונסוליה במדינתך בנפרד.

נפאל יכולה להיות די כאוטית ומפתיעה

עם זאת, ומומחים מ- Mountain Planet הכינו רשימה של דברים שכדאי להימנע מהם בנפאל. זכרו, זהו רק מדריך לתכנון ובשום אופן לא הדרך היחידה לנסוע לנפאל! עם זאת, ארזנו מדריך זה עם טיפים חשובים לטיולים בנפאל שעליכם לבקר. לעולם אל תתן כסף לנפאלים ביד שמאל שלך, היזהר מיאקים וכו ', וזכור שאלה רק הוראות לתכנון.

אחד הדברים שכדאי לדעת לפני ביקור בנפאל הוא אולי החשוב ביותר: לעולם אל תשתה מי ברז, אפילו לא במלון הגון. שתיית מי ברז בנפאל אינה בטוחה ועלולה לגרום לבעיות בריאותיות חמורות, במיוחד לילדים ונשים בהריון.

המטבח הנפאלי טעים

אך עליכם לדעת למה לצפות כשאתם אוכלים בנפאל. אם ביקרתם פעם בנפאל, כדאי לכם לנסות את המטבח המקומי האותנטי לפני שאתם נוסעים. טיפים לטיולים בנפאל חייבים להילקח בחשבון גם בבית וניתן לתקן אותם בקלות כאשר אתה נמצא בהודו, אוסטרליה, ניו זילנד או כל חלק אחר בארצות הברית.

אם יש לך שאלות לגבי נסיעה לנפאל ואתה תוהה אילו תמונות אתה צריך לטיול שלך

אתה יכול לתכנן אותן מראש. המרכזים האמריקניים לבקרת מחלות ממליצים למטיילים להקפיד על פגישות חיסון שגרתיות בעת נסיעה לנפאל. למידע נוסף על חיסונים לפני שאתה נוסע לממשלת נפאל, אנא התבונן היטב.

הערה: היות ואני אזרח הודי, כל המידע בחלק זה של מאמר זה כפוף לחוק האזרחות ההודי משנת 1988, המתייחס לכל אזרחי הודו הנוסעים לנפאל.

המסע מתחיל ומסתיים בקטמנדו

בירת נפאל והעיר השנייה בגודלה במדינה אחרי דאקה. אמנם אינדיאנים אינם זקוקים למסמכים גדולים בכדי להיכנס לנפאל, אך אם אתה נוהג ברכב מעבר לגבול הודו-נפאל, תצטרך בנסאר (היתר מכס נפאלי) לרכב. באופן כללי, לא נדרשים אישורים נפרדים למכס ומעברי גבול בין הודו לנפאל. ישנם כמה אישורים בסיסיים שאתה צריך לטרקים בנפאל, כגון דרכון, מספר דרכון, רישיון נהיגה וויזה.

ללכת לאיבוד בסמטאות זה אחד הדברים שרואים בקטמנדו

כי כאן לומדים הרבה על התרבות הנפאלית האמיתית. באזור אנאפורנה יש מסלולי הליכה ומדריכים מקומיים שיעזרו לכם למצוא את המקומות המדהימים ביותר. אם אתם אוהבים לטייל, לכן זה מקום טוב לבקר בו. אחד היעדים התיירותיים הפופולאריים ביותר של נפאל, עמק קאילאש, הוא הרובע המתוייר ביותר בקטמנדו ומפורסם בנופים הציוריים שלו.

אם אתם מחפשים טיול בהנחייה עצמית בנפאל

טרקים בנפאל ובהרי ההימלאיה בלונלי פלאנט מציעים מידע ומפות כדי לחדד את הפרטים הטובים יותר של הטיול שלכם. יש אפילו עמוד פייסבוק בו תוכלו למצוא מטיילים אחרים שרוצים לנסוע לנפאל אם אתם מטיילים לבד או מחפשים בן זוג. קרא קרא מאמר זה כדי לברר מה המטיילים צריכים לקחת בחשבון לפני שהם מבקרים בנפאל. אני # Ve חוויתי כמה חוויות מדהימות אי פעם וביקשתי שאבקר בנפאל ואמציא כמה דברים שאנשים לא יידעו עליהם. עיין במדריך שלנו לטיולים בטוחים בארץ ובמדריך למלונות הטובים ביותר בנפאל לטיולים בטוחים.

מה שאתה מקווה לתקתק במהלך ביקורך בנפאל ישפיע במידה רבה על תוכניות הנסיעה שלך

אם אתם חושבים לבקר באזורים שונים בנפאל, דאגו להקדיש זמן נוסף במקרה של נסיבות בלתי צפויות שמעכבות את נסיעתכם. דבר נוסף שכדאי לזכור כשמתכננים טיול לטיול בנפאל הוא שייתכן שתזדקק לאימונים כדי ליהנות מההרפתקה. לדוגמא, אם אתם מתכננים לשהות בנפאל לפחות חודש, עליכם להעיף מבט בסיור אנאפורנה.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן