אילו אטרקציות יש באיי סיישל?

הגיע הזמן לשתף אותך בלמעלה מ -15 דברים מדהימים שתוכל לעשות בסיישל בתקציב. אנו מקווים שתהנו כמונו!

הפארק הלאומי יפה ונראה מאזורים רבים באיים ובהחלט צריך להיות ברשימת האטרקציות בסיישל

רשימת האטרקציות בסיישל מתחילה כנראה מחוויית שנירקול וצלילה – הם נקודות עיקריות אחרות שהופכות את זה למקום טוב לביקור אבל יש גם נופים, פארקים, שייט ועוד!.

בטן גב על החוף, שייט או צלילה לפארקים הלאומיים הם רק חלק מהדברים המהנים שאתה עושה בסיישל.

אחרי שהתפעלנו מהנופים המדהימים

יש שלל דברים לעשות לחובבי חוף ומים בסיישל. עם 115 איים לבחירה, זו אחת האפשרויות הטובות ביותר שתוכלו לקבל במהלך שהייה קצרה או אפילו ארוכה יותר ב- SeYchelle. קח את הזמן לבקר בכל האיים הגדולים ובקר בפארקים הלאומיים, בחופים, בגנים הלאומיים ובאטרקציות תיירותיות אחרות במהלך שהותך בסיישל.

אם זה מתאים לתקציב שלך

בדוק באתר הנופש קמפינסקי סישל (המחירים כאן). דאגו לעצור באחד האיים הנחשבים ליפים ביותר באוכלים, כמו סנט וינסנט והגרנדינים. האיים היפים האחרים בס-יכלס הם אתרי נופש פרטיים שתוכלו לבקר בהם רק במהלך שהותכם.

זנזיבר היא אחד היעדים הפופולאריים ביותר עבור מטיילים בסיישל. זהו מקום קל ויפה לביקור, ויש כמה חופים טובים לחקור. יש הרבה מקומות חובה לפעילויות עם מעט כסף, כגון דיג, טיולים רגליים, קיאקים, שנורקלינג, דיג ועוד.

אם אתה רוצה להישאר במאהה ולגלות לפחות כמה מאיי סיישל היפים להפליא

אתה בהחלט צריך להזמין טיול. אם אתה יכול לטוס למאהס לפני שאתה טס לפרסלין או לה דיג, כדאי לחקור את האיים האלה. סיור למבקרים בסיירל בהחלט צריך לכלול ביקור בשמורת הטבע ארידה. תוכל גם לבקר ביעדים האחרים המפורטים להלן למידע נוסף על סיורים בסיישל.

אם ברצונכם לגלות את כל מראות סיישל, שכרו רכב ובקרו במעמקי סיישל ושכרו רכב. עוד דבר ידידותי לתקציב לעשות בסיירות הוא לטייל לאנס לאציו ולאנס ג'ורג'ט.

החופים הציוריים הופכים אותו לאטרקציה תיירותית לבקר בירח הדבש שלכם. אם אתם מחפשים מקום עוצר נשימה כמו החופשה הבאה שלכם, אני ממליץ בחום על סיישל.

האי המיוער בצפיפות זה

הוא אחד המקומות המדהימים ביותר לבקר בו, עם החופים היפים והנופים היפים שלו. המטיילים באי מצפים לספורט ימי רב ולכן כל החבילות המוצעות על ידי מפעילי תיירות בסיישל כוללות פעילויות סיישל. אתה מצפה שיהיו פעילויות רבות באיים המיושבים כמו קיאקים, דיג, צלילה, שנורקלינג ודיג.

ברשימה זו תוכלו למצוא כמה מהפעילויות המהנות שתוכלו לעשות עם ילדיכם בסיישל, כמו קיאקים, דיג, צלילה, שנורקלינג, שחייה, קיאקים ועוד ועוד.

אם אתם מתכננים חופשת יוקרה בסיישל

תרומה זו תעזור לכם להפיק את המרב מכספכם ותעניק לכם רשימה של הפעילויות הטובות ביותר שתוכלו לעשות שם. זה מכסה גם כמה דברים מעשיים לעשות לבקר באיים אחרים בסיישל ולהגיע לאבני החן הנסתרות של כל אי. אם אתם מתכננים לתכנן את החופשה שלכם עם 15 המראות והפעילויות הטובים ביותר בסיירלס ובסביבתה, כולל האטרקציות התיירותיות העיקריות, ואיך לא לשכוח אותה. אז אם אתם מתכננים לבקר אותם, יש הרבה דברים לעשות כשאתם מבקרים בסיישל.

אם אתם מתכננים חופשה עם בן / בת הזוג שלכם

אל תחמיצו את האיים מכיוון שזה אחד הדברים הטובים ביותר לעשות בסיישל במהלך ירח הדבש. אם אתם מחפשים פעילויות ייחודיות עבורכם ועבור משפחתכם בסיישל, תוכלו לבחור לבקר באחד או יותר מהאיים הללו בכדי להעשיר את חוויית SeaCheses שלכם. אז אם אי פעם תבקרו באי של אושר טרופי טהור, עליכם לבדוק כמה דברים מהנים שאתם עושים בזמן שהותם בסיישלס. כאשר אתה עובד על מקום הלינה הטוב ביותר לשהייה בסיישלס, עליך לבחור אי טוב עבורו.

עיין ברשימת האטרקציות התיירותיות החשובות ביותר בסיישל ותן לנו לסרוק את המידע החיוני שיעזור לך לתכנן את חופשתך בצורה טובה יותר.

אנו מציגים חמישה איי סיישל ייחודיים ובלתי פגומים שגם הם שווים ביקור

תוכלו לגלות כמה מהאטרקציות התיירותיות החשובות ביותר שרוב המטיילים מעולם לא ביקרו בהם, ותוצג בפניכם רשימת האטרקציות הפופולריות ביותר. בעוד שכיסינו את שלושת איי סיישל החשובים ביותר, ברצוננו להציג בפניכם את האי מאהה, האי הגדול ביותר בסייס. ישנם מקומות רבים לגלות והיא ביתם של האוכלוסייה הגדולה ביותר באי.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן