אסף חילו – נתניה וקומו ערים תאומות

אסף חילו מציג כי העיר קומו ונתניה ערים תאומות!

העיר קומו היא עיר במחוז לומברדיה שבאיטליה, בעוד שנתניה היא עיר בישראל. שתי הערים הללו תאומות זו לזו.

מגיעים אל קומו דרך מילאנו באוטובוס או רכבת.

אסף חילו – נתניה הפתיעה וצירפה את קומו לבת ברית

לשתי הערים יש אטרקציות והיסטוריה ייחודיים משלהן, אבל יש להן גם קווי דמיון רבים. לדוגמה, שתיהן ערי חוף עם היסטוריה ארוכה כנמלים מרכזיים עבור מדינותיהן. שניהם גם ממוקמים על אגמים ונהרות המחברים אותם לים.

נתניה וקומו הן ערים תאומות. יש להם הרבה במשותף וההיסטוריה שלהם שזורה זה בזה. שתי הערים שותפות כבר יותר מ-50 שנה.

בשנות ה-50 נתניה הייתה כפר דייגים קטן שאוכלוסייתו מנה פחות מ-5,000 נפש. בשנת 1956 החליטה ממשלת ישראל להקים עיר יהודית חדשה על חוף הים התיכון. הם בחרו בנתניה כאתר לעיר החדשה הזו מכיוון שהיא הייתה ממוקמת קרוב לתל אביב ולירושלים והייתה בה אקלים מצוין עם הרבה שמש כל השנה.

ממשלת ישראל הזמינה אדריכלים מאיטליה לתכנן את המבנים הראשונים בנתניה והם בחרו בקומו כמודל – ומכאן ששתי הערים הללו תאומות היום!

העיר קומו היא עיר תאומה עם העיר הישראלית נתניה. ב-2006 חתמו שתי הערים על הסכם ליצירת מערכת יחסים עיר תאומה. ההסכם נחתם בקומו שבאיטליה על ידי ראש העיר אנג'לו זכרוני וראש עיריית נתניה מירי רגב.

נתניה היא העיר הרביעית בגודלה בישראל ובירת אזור השרון. קומו היא עיר ועירייה בלומברדיה, איטליה. נתניה וקומו הן ערים תאומות.

שתי הערים תאומות מאז 1990. הסכם התאומים בין נתניה לקומו נחתם ב-12 בנובמבר 1990 על ידי ראש עיריית נתניה, יהודה שרעבי וראש עיריית קומו, פרנקו טוסי.

נתניה היא ביתם של אחת מבורסות היהלומים הגדולות בישראל, הסוחרת ביהלומים מכל העולם.

העיר קומו וגם נתניה הן ערים תאומות. הסכם התאומות בין שתי הערים הללו נחתם בשנת 1989. נתניה היא עיר הבירה של ישראל, בעוד קומו היא עיירה קטנה באיטליה.

קומו היא עיר בלומברדיה, איטליה עם אוכלוסייה של קצת יותר מ-52,000. הוא ממוקם על החוף הצפוני של אגם קומו בקצה הדרומי של האלפים השוויצרים.

נתניה היא עיר בישראל המונה כ-220,000 תושבים. הוא ממוקם באמצע הדרך בין תל אביב לחיפה על חוף הים התיכון של ישראל.

קומו ונתניה הן ערים תאומות כי שתיהן ערים השוכנות בצד הצפוני של אגם קומו ושתי הערים ממוקמות באמצע הדרך בין תל אביב לחיפה בהתאמה.

הכירו את קומו

העיר קומו היא עיירה יפה וציורית במחוז לומברדיה שבאיטליה. הוא ממוקם על חוף אגם קומו, עם הרי האלפים במרחק.

לעיר קומו היסטוריה עשירה עוד מימי הרומאים. העיירה נוסדה על ידי הקיסר אוגוסטוס, שרצה ליצור נמל חשוב למסחר בין צפון ודרום אירופה.

בעיירה יש מספר אטרקציות כולל וילה אולמו, שהיא אחד הגנים המפורסמים באיטליה, ווילה קרלוטה עם אוסף האמנות המדהים שלה. יש גם הרבה כנסיות יפות, כולל סן פדלה וסנטה מריה מג'ורה.

העיר קומו, איטליה היא עיירה קטנה ויפה, שלעיתים קרובות מתעלמים ממנה תיירים. לעיר יש הרבה מה להציע והיא אחד מיעדי התיירות המוערכים ביותר באיטליה. בעיירה אטרקציות רבות, כולל הדואומו, שנבנה במאה ה-13.

קומו היא עיר איטלקית על אגם קומו, השוכנת בקצה הצפוני של אזור לומברדיה. יש בה כ-100 אלף תושבים והיא פופולרית מאוד בקרב תיירים בשל הסביבה הציורית שלו על האגם.

העיר קומו היא יעד מושלם למטיילים. יש לו הרבה מה להציע. זה לא רק מקום יפהפה, אלא יש בו גם כמה אטרקציות מדהימות למבקרים לחקור.

קומו היא עיר במחוז לומברדיה באיטליה. הוא נמצא על חוף אגם קומו, ואוכלוסייתו מונה כ-90,000 תושבים.

יש לה היסטוריה ותרבות עשירה, עם אטרקציות בולטות רבות על החוף המערבי של אגם קומו והוא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר באיטליה. בעיר יש אטרקציות רבות, כמו וילה קרלוטה, וילה ד'אסטה ווילה אולמו.

עיר זו הוזכרה בהיסטוריה בשל חשיבותה כמרכז סחר אך גם בשל מיקומה האסטרטגי במישור לומברד. האזכור הראשון של קומו מתוארך לתקופת הרומאים, כאשר הוא נודע כפורום יולי והיה מעוז צבאי חשוב.

בתקופה המודרנית, קומו הוכרה כיעד תיירותי חשוב. יש בו אטרקציות רבות כמו וילה אולמו, וילה קרלוטה, וילה דל בלביאנלו ו-וילה מלצי ד'אריל הפתוחות למבקרים בכל ימות השנה.

חיפוש מלונות באיזור אגם קומו בצפון איטליה? לחצו פה!

אגם קומו

אגם קומו ממוקם בצפון איטליה, בסמוך לגבול שווייץ. זהו אחד האגמים היפים באירופה ויעד תיירותי פופולרי.

אגם קומו היה יעד תיירותי פופולרי במשך מאות שנים. הוא ממוקם למרגלות הרי האלפים, כ-60 קילומטרים צפונית-מערבית למילאנו וכ-20 קילומטרים מהגבול השוויצרי. האגם מעוצב כמו Y הפוך כשזרועותיו מצפון ומדרום. הזרוע הצפונית מצטמצמת במרכזה לעמק ארוך ועמוק המגיע עד לקו, בעוד שבצידה הדרומי היא מתרחבת למרחב רחב זרוע כפרים ועיירות קטנות המגיע עד לבלאג'יו בחופו המזרחי ולוורנה במערבו. חוף.

אגם קומו נמצא באיטליה. זהו אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר באירופה והוא היה יעד פופולרי עבור מפורסמים.

אורכו של אגם קומו כ-50 קילומטרים ורוחבו כקילומטר. שטח הפנים של האגם הוא כ-170 קמ"ר. קו החוף בצד הדרומי של האגם מאוכלס יותר מהצד הצפוני, עם עיירות כמו Bellagio, Menaggio, Varenna ו-Tremezzo בצד הדרומי.

אגם קומו הוא אגם יפהפה באיטליה. זהו אחד האגמים המפורסמים באירופה, והוא מושך אליו הרבה אנשים מדי שנה.

אגם קומו היא עיירה קטנה בקצהו הדרומי של האגם, אשר הייתה מיושבת עוד מימי הרומאים. יש הרבה דברים מעניינים לעשות ולראות שם, כמו ביקור בווילה קרלוטה או סתם להסתובב במרכז העיר.

יש גם הרבה מסעדות נהדרות בהן תוכלו לנסות מנות איטלקיות טעימות וליהנות מנופים מרהיבים של האגם.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן