אמסטרדם אטרקציות לילדים

אמסטרדם היא מקום מצוין לילדים שמתעניינים במוזיאונים, אטרקציות, או סתם לחקור את העיר.

חלק זה יספק היכרות עם כמה מהאטרקציות הזמינות באמסטרדם.

ישנם מוזיאונים רבים הממוקמים באמסטרדם. אחד הפופולריים ביותר הוא מוזיאון ואן גוך. המוזיאון מורכב משמונה גלריות ומארח יצירות של וינסנט ואן גוך ואמנים נוספים מתקופתו. ברייקסמוזיאום יש גם מגוון של יצירות אמנות ותערוכות שיכולות לפנות להרבה אנשים ותחומי עניין שונים, כולל ילדים ומבוגרים כאחד.

יש כל כך הרבה אטרקציות באמסטרדם לחקור. ומי לא רוצה לחקור את הולנד עם המשפחה? הדרך הטובה ביותר לראות את אמסטרדם היא ברכיבה על אופניים, לערוך סיור בתעלה או לעלות על סירה.

יש הרבה תעלות באמסטרדם ותוכלו לטייל בהן בסירה. זוהי אחת הדרכים הפופולריות ביותר לראות את העיר. וגם אופניים נמצאים בכל מקום! אתה יכול לשכור אופניים לכל המסיבה שלך (או רק אחת) בכל שעה ביום או בלילה. מסלולי האופניים מסומנים היטב וקל לעקוב אחריו גם לילדים.

אמסטרדם היא עיר יפה לביקור. יש בו שפע של אטרקציות לכל הגילאים.

אמסטרדם הפכה לבירת הולנד בשנת 1578 וכיום היא אחד מהמרכזים הפיננסיים והתרבותיים המובילים באירופה. יש בה שפע של אטרקציות לכל הגילאים ולא מזיק שהעיר ידועה כאחת הערים הידידותיות לאופניים בעולם.

לאמסטרדם יש כל כך הרבה מה להציע לכל הגילאים. זהו המקום המושלם לטיולים, רכיבה על אופניים, טעימות אוכל ועוד עבור גולים.

מוזיאון ואן גוך הוא מוזיאון לאמנות עם האוסף הגדול ביותר של ציוריו ורישומים של וינסנט ואן גוך בעולם. ברייקסמוזיאום יש אוסף נרחב של ציורים מתקופת הזהב ההולנדי והוא ביתם של יצירות מפורסמות רבות של ורמיר, רמברנדט ואחרים.

בית אנה פרנק הוא מוזיאון המוקדש לאנה פרנק, שהסתתרה מהנאצים עם משפחתה במהלך מלחמת העולם השנייה במשך שנתיים לפני שנלכדה ונרצחה לאחר מכן. המוזיאון מחזיק בכתבי יד מקוריים של יומנה וכן חפצים רבים אחרים.

התחנה המרכזית היא התחנה המרכזית באמסטרדם בה תוכלו לתפוס רכבות ברחבי אירופה או לקפוץ על אוטובוס או חשמלית החוצה לחלקים שונים של העיר.

אמסטרדם היא מקום נהדר לילדים לבקר בו, מכיוון שיש בה שפע של פעילויות עבורם לעשות.

אמסטרדם היא המקום המושלם לבלות עם המשפחה שלך. אם אתם מטיילים עם ילדים קטנים, אז העיר הזו מציעה אפשרויות רבות שישאירו אותם מבדרים ומאושרים.

-קח את הילדים שלך לשיט בסירה באחת מהתעלות הרבות;

-בקר בגן החיות העתיק בעולם;

-צאו להחלקה על הקרח ב-Museumplein;

-ביקור במוזיאון בית אנה פרנק;

-בקר באחד מהפארקים או הגנים הרבים של אמסטרדם.

אמסטרדם היא אחת הערים הידידותיות ביותר למשפחות בעולם. יש בו פעילויות לילדים בכל הגילאים. ממוזיאונים לטיולי אופניים ועד למחנות קיץ, אמסטרדם היא יעד יוצא מן הכלל לטיולים משפחתיים עם ילדים.

ישנן פעילויות רבות באמסטרדם שמתאימות במיוחד לילדים. מוזיאונים כמו הרייקסמוזיאום ומוזיאון ואן גוך יכולים להיות מעניינים עבור ילדים ומבוגרים כאחד. אהובים מקומיים אחרים כוללים את חוויית היינקן, מדורודם וגן החיות ארטיס.

פעילות פופולרית נוספת היא רכיבה על אופניים ברחבי התעלות והרחובות היפים של אמסטרדם. ניתן לשכור אופניים מכל מעמד השכרת האופניים של העיר או 'fietsstalling' בעלות של 7 אירו ליום או 25 אירו לשבוע, בתוספת פיקדון בר-החזר של כ.

חלק זה מספק לתיירים רשימה של פעילויות אמסטרדם לילדים כדי שיוכלו לתכנן את הטיול שלהם לאמסטרדם.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן