שארם א שייח מה יש לעשות

שארם א-שייח היא עיר במצרים, הפופולרית בזכות החופים והאטרקציות שבה. העיר הייתה בראש רשימת המקומות היפים במצרים.

שארם א-שייח', שפירושו בערבית "מנוחת השמש", הוא יעד תיירותי מצרי פופולרי. היא הוקמה ב-1866 והפכה לבירה המנהלית של מחוז דרום סיני לאחר שהוכרזה רשמית כעיר על ידי המלך פואד הראשון ב-17 בנובמבר 1963.

חופים: בשארם א-שייח יש חופים רבים עם חול לבן כשלג ומים צלולים. חלקם מצוידים במסעדות ובתי קפה המציעים אוכל ושתייה למבקרים. החוף המפורסם ביותר הוא חוף קורניש בו תוכלו למצוא מלונות רבים, מסעדות, בתי קפה,

שארם א-שייח היא עיר נופש על חוף הים בדרום מזרח מצרים, על חוף הים התיכון. זוהי בירת מחוז שארם א-שייח'.

שארם א-שייח' היא יעד תיירותי פופולרי המציע חופים ואטרקציות נהדרות כמו אקווריום שארם א-שייח' ונמל התעופה הבינלאומי של שארם א-שייח'.

שארם א-שייח היא עיר במצרים, בסמוך לקצה הדרומי של חצי האי סיני. הוא נחשב לאחד מיעדי התיירות הפופולריים בעולם בזכות החופים ואתרי הנופש שבו.

שארם א-שייח' הייתה יעד פופולרי מאז שנות ה-50, אז התגלתה על ידי תיירים בריטים. כיום, בשארם א-שייח חיים למעלה מ-2 מיליון בני אדם שנהנים מהחופים ומאתרי הנופש שלה.

שארם א-שייח' הפכה בעשורים האחרונים לאחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר של מצרים. היא ידועה בחופים היפים ובאתרי הנופש המושכים תיירים רבים מרחבי העולם.

שארם א-שייח' היא יעד פופולרי לחוף הים, אבל זה לא רק מקום יפה להיות בו. זהו גם שער הכניסה לחצי האי סיני ויש בו כמה מהאטרקציות הפופולריות ביותר במצרים.

שארם א-שייח' היא העיר הגדולה ביותר במחוז דרום סיני של מצרים. הוא ממוקם בקצה הצפוני של מפרץ עקבה בקו רוחב קצת פחות מ-31° N וקו אורך 31° E, עם אוכלוסייה של 178,933 תושבים לפי נתוני מפקד האוכלוסין של 2013. העיר הוקמה על ידי המלך תופיק פאשה בשנת 1899 במהלך שלטונו על מצרים וסודאן כעיר נופש בינלאומית כדי להכיל את העיר.

נמל התעופה הבינלאומי של שארם א-שייח' ממוקם בקצה הצפוני של העיר. שדה התעופה מספק לחברות תעופה טיסות ישירות לאירופה, אסיה ואפריקה מהשער הבינלאומי הזה למצרים.

נמל התעופה הבינלאומי של שארם א-שייח' נבנה בשנת 1950 ושופץ בשנת 2000. יש לו קיבולת של 5 מיליון נוסעים בשנה עם 18 שערי עלייה למטוס ו-10 מפרצי חניה למטוסים. בניין הטרמינל של שדה התעופה מחולק לשני מפלסים: קומת קרקע וקומה ראשונה.

שארם א-שייח הוא אחד היעדים הפופולריים ביותר במצרים. זוהי עיר שיש בה שפע של חופים, אתרי נופש ואטרקציות תיירותיות.

שארם א-שייח' – מקום יפה להיות בו

שארם א-שייח' היא יעד פופולרי לחוף הים, אבל זה לא רק מקום יפה להיות בו. זהו גם שער הכניסה לחצי האי סיני ויש בו כמה מהאטרקציות הפופולריות ביותר במצרים.

שארם א-שייח היא עיר במצרים. יש בו אטרקציות רבות הכוללות חופים, אתרי נופש ומגוון אתרים היסטוריים.

לשארם א-שייח' יש הרבה מה להציע למטיילים מכיוון שהיא ממוקמת קרוב לים האדום ותעלת סואץ. יש בו גם שדה תעופה בינלאומי שניתן להגיע אליו ממקומות שונים בעולם.

שארם א-שייח' ידועה בחופים ובאתרי הנופש שלה, אבל היא מציעה גם אתרים היסטוריים כמו קברים ומקדשים עתיקים.

שארם א-שייח היא עיר חוף במצרים עם אוכלוסייה של כ-300,000 נפש. הוא ידוע בחופי הים ואתרי הנופש הרבים שלו.

שארם א-שייח' הוא אחד היעדים הפופולריים ביותר עבור תיירים בעולם. הוא מושך אליו הרבה מבקרים מכל רחבי העולם בזכות החופים, אתרי הנופש והאתרים ההיסטוריים שלו.

לעיר ארבע אטרקציות עיקריות שהופכות אותה ליעד חובה: מוזיאון שארם א-שייח', בית האופרה של שארם א-שייח', מקדש חת'ור בשארם א-שייח' וכיכר נהדה.

שארם א שייח אטרקציות מומלצות

שארם א-שייח' היא יעד פופולרי לאוהבי חופים ולמי שרוצה ליהנות מהשמש. הנה כמה מהחופים הטובים ביותר בשארם א-שייח' שתוכלו לבקר בהם.

קו החוף של שארם א-שייח' עוצב על ידי הים במשך אלפי שנים, עם היסטוריה עשירה של מסחר, פיראטיות ותיירות.

אטרקציות מומלצות בשארם א-שייח:

חופי שארם א-שייח' מפורסמים בזכות החול הלבן והיפה והמים הכחולים והצלולים שלהם. הם גם ידועים במים הרדודים שלהם שהם אידיאליים לשחייה ושנורקלינג.

האטרקציות של שארם א-שייח' כוללות את פירמידות שארם א-שייח', העיר העתיקה ועוד.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן