זאגרב – טיפים למטיילים

לאחר שהצגתי את עשרת הדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות בזאגרב, רציתי לתת לך כמה טיפים לטיולים ברחבי העיר. אנו נסקור כמה מן המראות החשובים ביותר בערים ובסביבתן, כמו גם כמה טיפים וטריקים להגעה אל זגרב וממנה. סיורי היום ב- ZAGreb כוללים הוראות הגעה, סיורי יום מאורגנים מהשורה הראשונה וטיפים להגעה לערים אלה.

רוב סוכנויות הנסיעות בזגרב מציעות סיורים לזגרב

אבל אני תמיד ממליץ לקרוא את הביקורות לפני ההזמנה. אם אתה רוצה למצוא מארח מעולה שעושה את ההבדל בעת ביקור בזאגרב, עבור לסוכנות נסיעות מקומית. אני ממליץ לרכוש גם כרטיס לאגם וובווידינה, אחד האטרקציות התיירותיות הפופולריות בעיר, כדי לוודא שאתה לא תקוע בפארק.

אם אתה רוצה להפוך את הטיול שלך לזאגרב לחלק וקל ככל האפשר

אתה לא יכול לטעות כשאתה מחפש משהו צעד נוסף מאכסניה, עם שהייה במלון הפופולרי דוברובניק, הממוקם ממש על Ban Jelacic ומגיש ארוחת בוקר טעימה כולל ארוחת בוקר. בית הארחה פופולרי זה מושלם עבור אלה המחפשים משהו מחוץ לאכסניות בזמן שהם עדיין בתקציב.

כדי להראות לך מה אתה יכול לעשות, הנה כמה טיפים כיצד להוסיף טיול יום לזאגרב למסלול ה- Zgreb שלך. כשאתם מתכננים את הטיול שלכם לקרואטיה, עליכם להוסיף יומיים-שלושה כדי להספיק לחקור את העיר כראוי, כך שתקבלו רק מעט מהעיר ולא יותר מדי ממנה.

זו הבירה

ואתה יכול לבלות יום או יומיים בזאגרב בחקר ההיסטוריה, התרבות וחיי הלילה של העיר. רבים מהמראות הללו נמצאים ליד דוברובניק, וזה לדעתי חובה להסתכל על העיר כשאתה נוסע לקרואטיה. יכולתי להוסיף עוד כמה מקומות בדרך, כמו העיר העתיקה והעיר העתיקה. עם מגוון של מסעדות, ברים, בתי קפה ומסעדות המציעים דרכים אינטימיות יותר לחקור את קרואטיה, זהו מקום נהדר להתחיל או לסיים את החופשה בקרואטיה, ולארח אירועי תרבות רבים בקרואטיה.

המדריך המחוספס לקרואטיה של פסק זמן, שיכול לעזור לכם ליהנות מהמקומות הוקמים בזאגרב, וכן מדריכי מחקר לאזורים אחרים בקרואטיה. זה יכול לעזור לך ליהנות ממקומות אטומים ומעניינים יותר, כמו העיר העתיקה, העיר העתיקה ומרכז העיר.

בעזרת הטיפים המקומיים האלה של זאגרב יש לך הזדמנות לגלות כמה מהמקומות המעניינים והמעניינים ביותר בעיר

כמו העיר העתיקה ומרכז העיר העתיקה. למרות שהם אינם מדריכי טיולים מקצועיים, מגוון תחומי עניין דומים יעניקו לכם טיפים טובים לגבי סצנת האמנות של זגרב, בין אם מדובר באמנות, מוזיקה, אדריכלות, היסטוריה או אפילו אוכל ושתייה. למרות שהם אינם מדריכי תיירים מקצועיים, הם גם נותנים לכם טיפ מצוין לסצנת האמנות Z Greb. למרות שהם אינם מדריכי טיולים מקצועיים, מארחיהם בעלי תחומי עניין דומים, ללא קשר למהי אמנות, נותנים לכם טיפים טובים לסצנת האמנות של זגרב.

יש לנו הרבה דברים טובים כאן בבלוג מדריך הטיולים בקרואטיה

אז הישאר מעודכן וקרא. המטרה שלנו היא להיות בלוג מצוין למדריכי טיולים בעיר זאגרב וגם לשאר הערים בקרואטיה ואם אתה יודע משהו שיכול לעזור לך במהלך הטיול שלך לקרואטיה, ספר לנו על כך. אם אתה עדיין לא בקרואטיה (לפחות עדיין לא), עזרנו לך לגלות את האפשרות לעבור בבטחה דרך קרואטיה.

למטיילים שרוצים להסתבך בחיים המקומיים, יש בהחלט הזדמנויות רבות לעשות משהו בזאגרב. בין אם אתם יוצאים לטיול יום מהשורה הראשונה ובין אם אתם מצטרפים לסיור בעיר עם Zgreb, תרצו להיות מוכנים.

דרך טובה לסיים יום בזאגרב היא לנסוע לאורך הכביש טלקיצ'יבה בעיר העליונה. לאחר רדת החשכה, הימנע מפארק ריבניאק ומכיכר המלך טומיסלב וממרכז העיר עם שלל המסעדות והברים.

אם אתם נוסעים לערים אחרות בקרואטיה וזגרב

תוכלו להגיע לעיר ברכבת או באוטובוס. רשת הרכבות הקרואטית מקשרת אותה עם כל הערים הקרואטיות הגדולות, ורוב המסלולים אינם דורשים הזמנות וניתן לרכוש כרטיסים באופן מקוון. אין קשר לספליט או לאוז'ייק, הערים הגדולות יותר, אבל הקשר הוא ממש טוב, אז קח את הזמן לחקור אותם בזמן שאתה שם. אם אתם נוסעים מ- Zgreb לעיר קרואטית אחרת, תוכלו להגיע לזגרב דרך איפסילון האיסטרי, המחבר את איסטריה עם הגבול הסלובני עם רייקה, או דרך הכביש המהיר A6, העובר מ- RIJeka לזאגרב.

אם אתם מעוניינים לקבל סקירה מקיפה ביותר על זאגרב, עליכם לעצור כאן, מכיוון שאין צורך לטפס על ההר, מכיוון שכבר ביקרתם בזגרב 360 ויש לכם תצפיות אפיות אחרות.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן