הולנד – טיפים למטיילים

בפוסט זה, אני משתף מבחר של טיולי היום הטובים ביותר שתוכלו לקחת באמסטרדם, הולנד, כולל כמה מהמקומות האהובים עלי בהולנד. מבחר זה כולל טיול יום טוב לאמסטרדם, יחד עם כמה טיפים וטריקים.

כפי שציינתי קודם

ישנן דרכים רבות לבקר בעיר לבד, אך אני מקווה שהרעיונות הללו לטיול בסוף השבוע בהולנד יעזרו לך לבחור יעד נהדר לקיץ 2020. לבסוף, הנה מדריך לכמה מהסודות הטובים ביותר – הסודיים של אמסטרדם, עם סקירות ואלטרנטיבות לאמסטרדם. ראה את הפעילויות הטובות ביותר בהולנד, הכוללות רשימה של הפעילויות והסיורים הטובים ביותר, כמו גם טיפים וטריקים כיצד לבקר בהם. התחל עם העובדות והנתונים על הולנד, ואז קרא את היעדים המומלצים ונשתף טיפים וטריקים שיעזרו לך להתמצא. אנו חולקים כמה מהמקומות הטובים ביותר הנסתרים ומחוץ למסלול כדי לנצח את הנקודות במסלולים, כמו גם כמה טיפים כיצד להימנע מהטיפים – השג אותם. מדריך זה מעניק לכם תובנה מעמיקה יותר לתרבות ההולנדית, מציע את המסלול המושלם לאותו זמן, נותן טיפים מה לעשות, היכן לאכול ואיפה לא, ומציע אילו מלונות ומסעדות בארץ מציעים את הטוב ביותר תמורה לכסף. מי ששוקל לנסוע להולנד צריך להתייעץ עם רשימת הבדיקה הזו לפני נסיעה, כמו גם למידע העדכני ביותר על הנוסעים הבינלאומיים המגיעים לארץ. טיפים אלה עשויים לעזור לך לשמור על התקציב שלך, אך אל תשכח לקרוא את המדריך שלנו באמסטרדם לטיולים ראשונים, המכיל 55 דברים שכדאי לדעת לפני שתסע להולנד. כדי לקבל רמז בעתיד, שמור טיפ זה לתכנון טיולכם בקיץ ההולנדי עם ילדיכם.

אנו מקווים שתיהנו מעצות הטיול שלנו להולנד ושהטיול שלכם לשם יעבור בצורה חלקה ויהנה מיופייה של העיר הזו למרות ההמולה בטיול הבא שלכם דרכה

בין אם אתם מבקרים באמסטרדם בפעם הראשונה ובין אם בפעם השלישית, טיפים אלה בהחלט יעזרו לכם בזמן שאתם שם. אנו מקווים כי טיפ הטיול הזה עזר לך ליהנות ממנו ולעבור לשלב הבא בתוכניות הנסיעה שלך.

אם אתם מחפשים יעד נופש נחמד בהולנד, המשך לקרוא לקבלת מידע נוסף על החיים במדינה זו וכמה מהמלונות, המסעדות והמלונות הטובים ביותר באמסטרדם.

אם יש לך מכונית

הדרך הטובה ביותר להגיע מגייטהורן לאמסטרדם היא לקחת סיור מאורגן (ראה הסיור האירופי של קונטיקי). אם אתם רוצים לנסוע לבריסל לבד אך לא יודעים מאיפה להתחיל, תוכלו למצוא אכסניות באמסטרדם, לונדון ופריז. אם מי שנוסע לעיר היפהפייה הזו יודע לבקר בה, שתף איתו את הפוסט הזה על טיפים לטיולים באמסטרדם. תוכלו גם לארגן טיולי יום לאמסטרדם וממנה, למשל, אם אתם מחפשים אכסניה ליד אמסטרדם או לונדון או פריז, או אם תרצו לעשות את הסיורים המאורגנים.

ארבעת סיורי היום באמסטרדם המפורטים לעיל ייקחו אתכם לכמה מהמקומות היפים בהולנד

אמנם קל לעשות טיול יום מאמסטרדם, אך יש הרבה חוויות מדהימות ששווה לקחת בחשבון באמסטרדם ובסביבתה, גם ליד הגבול עם בלגיה. אם התאריכים שלכם גמישים, תוכלו לבקר בה גם לאחד האירועים הייחודיים שניתן לבקר בה כדי לחוות את התרבות ההולנדית התוססת והאותנטית.

איך להגיע: האג נמצאת רק נסיעה קצרה ברכבת מאמסטרדם ותוכלו לבקר בה לבד. הרכבות בהולנד פשוט נהדרות, כך שתוכל להשתמש בהן אם אתה נוסע בסביבתן.

לא בהכרח הייתי ממליץ על זה לתיירים, אבל אם היית באמסטרדם הרבה זמן, זה בהחלט שווה להסתכל. אם אתם נמצאים בהולנד די הרבה זמן, כדאי לכם לשקול את כרטיס המוזיאון ההולנדי.

אם אתם מבקרים באמסטרדם בפעם הראשונה לביקור קצר או רוצים לבקר בכל האטרקציות הגדולות

כרטיס אמסטרדם יכול לחסוך לכם הרבה זמן וכסף. אמסטרדם היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בהולנד, אז הזמינו את המלון, הטיולים ביום או הסיור בהקדם האפשרי. והכי חשוב, תוכלו לבקר בנוף ולקבל הזדמנות להיכנס עמוק לתרבות ההולנדית. מכיוון שרוב הנסיעות להולנד הן שהות קצרה לתיירים, הימנע מאכזבה מכיוון שאתה עשוי להיות מאוכזב. אמנם סיור בהולנד הוא די זול, בקר במקומות כמו האג ואוטרכט, שם תוכלו לחוות את ההיסטוריה היפה של המדינה.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן