בוקרשט, רומניה – טיפים למטיילים

נצל את שלושת הימים שלך בבוקרשט, רומניה, כולל ארמונות, פארקים, מוזיאונים, בתי קפה ועוד. אם אתם מתכננים לבלות סוף שבוע ברומניה ולנסוע לבירה, סיור זה בן יומיים יכסה את הדברים הטובים ביותר בספר רומניה ובסביבתה.

אם תחליט לבקר ברומניה

כדאי שתקדיש זמן להכיר את המקומיים ולקרוא את המדריך שלנו בבוקרשט אם אתה זקוק למידע נוסף על העיר לפני שהותך כאן ובמהלכה. אם אתם מעוניינים בפאבים מקומיים ובחיי לילה רומניים, בקרו בסיור הפאבים הפופולרי שלנו ברומניה. הצטרפו אלינו לסיור עליז בבוקרשט כדי להראות לכם כמה מהפאבים, הברים, המסעדות, החנויות, בתי הקפה והמסעדות הטובים ביותר ברומניה ומחוצה לה.

חשבו על טיול למרחקים ארוכים לרומניה, כולל טיול בינלאומי לבוקרשט. בחרו מהמלונות, המסעדות, החנויות, בתי הקפה והמסעדות הטובים ביותר בבוקרשט וחשבו לפני שתתחילו.

אם אתה רוצה לראות את כל האטרקציות התיירותיות העיקריות של רומניה

אתה צריך לנסוע עמוק לתוך הארץ, לאזורים טרנסילבניה, בוקובינה ומארמורס. לערים רומניות יש אווירה משלה שכדאי לחוות, אבל אם אתם הרפתקנים ורוצים לצאת מחוץ לבוקרשט, כדאי לכם לצאת לטיול למרחקים ארוכים לאחת הערים הגדולות האחרות ברומניה, כמו הקרפטים. מה שאתה צריך לעשות בדרכים עם כמה תחנות מעניינות הוא מה שאתה הולך לעשות, וזהו.

אם אתה רוצה ללמוד עוד על התקופה הקומוניסטית ברומניה

בקר בסיור הקומוניסטי בבוקרשט. אם אתה רוצה לחקור את עיר הבירה של רומניה בבוקרץ, אתה צריך לבדוק את זה; ברור שזה חובה לבקר. אחרי שלושה ימים בלבד ברומניה זה עתה התנהגתם ותוכלו לחזור על נסיעה הכבישית "בוקרשט – טרנסילבניה" אם תרצו להכיר מעט את המדינה.

אם אינכם יודעים הרבה על בוקרשט או רומניה באופן כללי

הסיור החינמי Walkabout Free הוא נקודת התחלה מצוינת לטיולכם בבוקרשט. אנו ממליצים בחום להאריך את שהותך ברומניה על ידי כך שתקדיש את הזמן לנסוע לטרנסילבניה ברכבת או ברכב, אך אם אינך בזמן, תוכל לראות חתיכה מהאזור ביום אחד.

אין ספק שהלינה הטובה ביותר בבוקרשט

היא ברחוב Calea Victoriei (בערך זה אומר שתראו כמה מהמלונות הטובים ביותר, המסעדות, בתי הקפה, החנויות, המוזיאונים ואטרקציות אחרות באזור זה, כמו גם מספר של מקומות טובים לבקר בהם, כמו Centrul Romano – רומנית, Centrum Centric והספרייה הלאומית. לפני שאתה נכנס לרומניה, אתה יכול גם להקדיש זמן לחקור את ההיסטוריה שלה, מכיוון שזה קשור יותר למראות העיקריים של העיר. – —- מצא ואהב אכסניות: ההמלצות האישיות שלי לגבי אכסניות ברומניה כוללות מספר הוסטלים פופולריים בבוקרשט, אך גם כמה מעורפלים. חלק מהמלונות הידועים והפופולאריים הם מרכז סנטר, מרכז רומנו – רומני והסנטרה רומנה, יחד עם כמה מהמלונות הטובים ביותר בעיר.

בוקרשט, קלוז '- נאפוקה וסיביו הן ערים שונות מאוד בהשוואה לאחרות, כמו בראשוב, טימישוארה ואורדיאה.

לתת לך תחושה למה לצפות

נסיעה של 9 שעות מבוקרשט לטימישוארה עולה RON 79, בעוד נסיעה מרומניה לקלוז '- נאפוקה אורכת בערך באותו זמן ועולה קצת פחות מ- RON 75. בעוד שתוכלו לעשות את שניהם בבוקרשט, הנסיעה של 9 שעות לעיר השנייה בגודלה ברומניה יכולה להיעשות רק קצת יותר שעה, אבל רק במחצית נסיעה של 8 שעות לבראשוב.

רומניה

היא ארץ של יופי ופלא, ואתה יכול לראות הרבה ממנה כשאתה יוצא לטיול יום בבוקרשט. רומניה כולה היא הרבה יותר מרומניה לבדה, שלקח לבלוגר זה הרבה זמן להפוך למפעיל תיירים ברומניה ולאהוב את החיים במדינה היפה הזו. הייתה לי את השהייה המושלמת בספר הבין-יבשות רומניה ואני ממליץ עליה בחום לכל מי שמתכנן לבקר ברומניה.

אם אתה נוסע לבוקרשט מכיוון שהיא נמצאת ברשימת חופשת העיר שלך

ייתכן שלא תחמיץ את הפלאים שיש לטרנסילבניה להציע. ביקור בבירת רומניה בקרוב, אם אתה מחפש כמה מהדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות בה ובסביבתה, תמצא את כל הצורך – ראה מקומות במאמר זה. אם אתם מתכננים לבקר בקרוב ברומניה ונמצאים בתנועה מהירה או שאתם רגילים לכל מה שתוכלו לקחת ביד בבירת רומניה, עליכם בהחלט לבדוק זאת! בירות רומניה ובקרו בכל אחת מהן בקרוב, נדריך אתכם בחופשה ללא מאמץ עם טיפים לטיולים בבוקרשט.

זה גם מדריך טוב לוודא שאתה מטפל בחפצים שלך בדרכים, כמו גם המקומות הטובים ביותר לחנות, לאכול, לשהות במלונות ועוד.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן