איך עושים סולד אאוט להופעה?

להלן חמש דרכים לוודא שאתה מוכר את מהדורות האלבום שלך ויהיה לך נהדר בכך. ואני כאן כדי לעזור לך. הנה מדריך מהיר לחמש דרכים בהן תוכלו לוודא שאתם מוכרים את האלבומים והמופעים שלכם ויש לכם יותר זמן במהלך התהליך.

מכירת כל אירוע שאתה מפיק

היא בלתי אפשרית סטטיסטית, אך חשיבה אסטרטגית מושכלת ושיווק חכם יכולים לעזור לך לעלות על המסלול הנכון לעתים קרובות יותר. בין אם אתה מעלה מופע או מנהל מקום, יש לך את הכוח להפעיל כל אירוע ולעולם לא לוותר על המילה שלך. אם אתה נותן כרטיסים לציפור מוקדמת למשתתפים שקונים בתוך תקופה מסוימת, ודא שאתה לא מאריך בעיה זו ויוצר מחסור. אם אוהדים קונים במחירים מנופחים להחריד, המוכרים יכולים לקנות את הכרטיסים ולהרוויח עצום.

כשאתה מעלה מופע במקום מספיק גדול

הסקאלפרים נשארים בפתח, ובאופן מפתיע, נראה שרוב המקומות לא מפריעים לנוכחותם. הם יודעים שהאוהדים יראו את הכרטיס – ושהם רוצים ללכת לאירוע כל כך שהם פשוט מקבלים את הכרטיסים. ככל שהתוכנית תתקרב לשעת ההתחלה, מחירו יעלה ויותר אנשים יופיעו. יש סיכוי טוב יותר שתמכור את ההופעה, אבל האוהדים לא ייקחו את זה.

אם אתה באמת רוצה שגיוס הכסף שלך יימכר

קבל את האנשים הנכונים בוועדת התכנון וערוך אותם סביב. אם כבר אזלתם אירוע, הרעיון הוא לעשות זאת מהר יותר מבעבר. מכירת האירוע שלך תמיד הייתה המטרה הסופית עבורי כמארגן, אך הגעתי למסקנה שהוא מהיר יותר ויותר בכל פעם.

בקש מחברי הוועדה שלך לעזור לך למצוא מקומות אחרים שבהם תוכל להפיץ את הבשורה על מכירת כרטיסים

כל כך אזלו למופע, תנו למעריצים ומקדמים הם עוקבים אחר קישורים לבונוס כלשהו כאשר הם מוכרים מספר כרטיסים מסוים ומשמיעים להם אותם. שיווק מחסור יכול להגדיל את המכירות עד 226%, אם כי כדאי להיזהר כשאומרים שנותרו לכם רק 10 כרטיסי VIP.

החדשות הטובות באמת הן שכל עמותה או מקום יכול למכור גיוס תרומות, אך גודל העמותה גדל בעד 50%.

אם זה אומר להיעזר בלהקה שכבר יש לה תכונת עוקבים מובנית ויכולה לגרום למעריצים שלהם לצאת מוקדם ולראות מה הם בדיוק עשו

אז השתמש בזה לטובתך. קח את הזמן לתכנן את הדרך הטובה ביותר למכור כרטיסים ושולחנות, כך שיהיה לך האנשים האידיאליים שנהנים מאוד. זה בא לידי ביטוי באירוע סולד אאוט מוצלח ואפילו במזג אוויר גרוע. יש לך סיכוי טוב יותר למכור הרבה ולקבל כרטיסים שנמכרו ליד השולחן, מה שעוזר ללהקה.

אתה לא צריך תקציב גדול של תווית גדולה

כדי למכור הופעה, אתה רק צריך קצת זמן – טקטיקות בדוקות. על ידי שיווק האירוע שלכם תוכלו לנצל את כוחן של המדיה החברתית ולקחת את מכירת הכרטיסים לשלב הבא. קל לעשות זאת, מכיוון שאתה יכול להשתמש בחומרים שיווקיים מאירועים קודמים כדי לקדם את המופע הקרוב שלך. ייתכן שתוכל לספק לאורחים פוטנציאליים באירוע כרטיסים ופרטים חשובים אחרים שהקהל שלך צריך לדעת.

אם יש לך מעגל מופעים שאתה מפעיל באופן קבוע או מציג באחד האירועים היחידים שלך בעונה

אותם עקרונות יכולים לחול גם על הצלחת המופע. הבנה כיצד להשתמש במגוון שקעים לקידום המופע שלך יכולה באמת לעשות את ההבדל בין הופעה על במה שנמכרה לבין הופעה מחוץ לאירוע פרטי.

אמנם מכירת כרטיסים באתר של אמן או בפתח יכולה להיות שיטת מכירה אמינה

אך שימוש בפלטפורמת כרטיסים מקצועית עשוי להוכיח טוב עוד יותר. כדי למכור כרטיסים באופן מקוון, תזדקק לתכנית מכירה הקשורה לדיגיטל, גם אם אינך כולל כרטיסים באתר שלך.

אם יש לך רמקול מצוין

השתמש בו כדי לקדם את האירוע שלך ולהגביר את מכירת הכרטיסים המקוונת שלך. תיהנה קצת להתחיל את השיחה שלך, לדבר על מי שאתה, על מה האירוע, כמה כיף זה יהיה ואיך אנשים יכולים להשיג כרטיסים. ככל שהאירועים מתקרבים, עליכם לומר לקהל שלכם כי הכרטיסים אזלו, שהזמן נגמר לרכישת כרטיסים, והמקום מוגבל.

אם תקבל הודעה על כך שהכרטיסים אזלו, עליך להיות מודע לכך שהם כרגע שמורים במכוניות של אנשים, אך לא בהכרח אזלו.

קונצרט שנמכר אז נשמע טוב ומשמש לעתים קרובות להערכת הצלחת האירוע, אך זה יכול גם להיות סימן לכך שהמחיר נקבע נמוך מדי. לפעמים זה יכול לפתוח את הדלת למחיר גבוה יותר ממה שהיית מקבל במכירה או אפילו מחיר נמוך יותר.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן