טיפים למרצה מתחיל

במאמר הבא אתן לך כמה טיפים כיצד להפוך למרצה וכמה מהחוויות האישיות שלי. אדון בשלושה סוגים של טיפים שיעזרו לך בזמן שאתה מתכונן להיכנס לכיתה המלאה בתלמידים פוטנציאליים.

תנו לתלמידים שלכם לכתוב מה הם חושבים שיהיו הרעיונות המרכזיים של ההרצאה, או לפחות החלקים החשובים ביותר בה. הכינו דוגמאות רלוונטיות להמחשת הרעיון המנחה שלכם וסיכמו אותו בצורת חיבור קצר או מצגת בפני התלמידים.

הפסקה קצרה

כולל שאלת סטודנטים, יכולה גם לתת למרצה אפשרות להעריך את הבנת התלמידים ולהתאים את שאר חלקי ההרצאה במידת הצורך. אם אתה מציע למרצה אורח פעילות המתוארת בתכנית הלימודים לדיוני הרצאות, האורח עשוי להעלות רעיון חדש שלא חשב עליו.

עצה זו למורים בשנה א 'עוזרת לכם לשמור על רעננותם של תלמידיכם ולפתח את כישורי הלמידה והעבודה שלהם בדרכים שונות. שתף אותנו בסיפורי ההצלחה שלך אם יש לך טיפים כיצד לעזור לתלמידים לשים לב, לשפר את הבנתם ולשפר את ביצועיהם.

כמורה בשנה א 'שרוצה להיות מדריך ומלווה יעיל

עליך לתקשר עם המורים שלך ולהשתתף באירועים בבית הספר כדי לעזור במידת האפשר. כמורה ראשונית, ברך את תלמידיך ושוחח עימם כאשר הם נכנסים לשיעור שלך כדי שהם ירגישו יותר בנוח לפני תחילת השיעור. קח את הזמן ללמוד קצת עליהם לפני השיעור וקח זמן בבוקר לרשום הערות על מה שלמדת ולגרום לתלמידים להרגיש מוערכים וחשובים עבורך.

תן לעצמך כמה שניות להחליט כיצד להגיב, כדי שתוכל באמת להתמקד במה שתלמידיך, הוריך ומוריך אומרים לך.

אם אתה מוזמן להרצות אורח בנושא ספציפי

שאל את הפרופסור שלך אם החומר כבר סוקר בקורס. הקפד לקרוא את המידע שמסרו מורים לשעבר לתלמידים שלך, אך גם תן להם התחלה חדשה בכיתה שלך. הימנע מחידונים וטריקים; אתה רוצה לדעת אם התלמידים שמים לב ועוסקים במה שהם מלמדים. שאלות ותרומות בשקופיות שלך אז התלמידים משתתפים בהרצאה שלך לקראת יישום המידע. הבן את "הצרכים של התלמידים שלך והימנע מ"חידוני פופ" או משאלות "מרומה".

זה גם יעזור לתלמידים לרשום הערות טובות ולחשוב על הנושא באופן רעיוני ברגע שהם מתחילים ללמד

ביציע, קריאה ממצגת PowerPoint או הובלת דיון בכיתה באמצעות זום, נסה אסטרטגיות יעילות אלה כדי להפיק את המרב מהלמידה המבוססת על ההרצאה. גיליתי שזה עובד, ואני ממליץ לך ליישם אסטרטגיות אלה שיעורים משלך!

בנוסף לקבלת ייעוץ מפרופסורים אחרים

חשוב לשקף את החוויות שלך באולם ההרצאות. אם אתה רוצה שהתלמידים שלך יזכרו את השיעורים שלך, פשוט נסה לחבר את המידע שאתה מספק רגעים בחייהם. לדוגמא, אם אתה משרטט משהו שתלמיד רואה, אתה מבלה מעט זמן בלימוד יסודות הצורות שאתה מצייר כשאתה מלמד את המילים פרה ומכוערת.

שים את עצמך במיקום של הלומד עוזר לך להבין את מה שהם חווים אפילו טוב יותר

אם התלמידים מבינים את המבנה הנכון של פסקה כתובה, הם יכולים להתמקד הרבה יותר ברעיון של בחירת מילים. אתה תהיה המורה הכי טוב שלך אם סגנון ההוראה שלך תואם את "סגנון הלמידה של התלמידים שלך. שיידעו שהכיתה היא המקום בו הם לומדים מהיום הראשון.

אל תלך שולל מהרעיון שזה לא הכרחי לקרוא בזמן שהפרופסור עובר על החומר בכיתה

אם אתה קורא לפני השיעור, תוכל כבר לקבל קצת מידע רקע על המידע המוצג בכיתה ולזהות טוב יותר את הרעיונות העיקריים של ההרצאה וליצור קשר טוב יותר בין הטקסט וההרצאה. אף על פי שפרופסורים עוקבים אחר ספרי הלימוד די מקרוב, ישיבה באולם הרצאות והאזנה להרצאות ודיונים יכולה לסייע בהקלטת חומרים. השתתף בקורסים עם פרופסורים המלמדים קורסים קשים כדי ללמד ידע מעמיק יותר. לבנות על החומר שהם כבר מכירים בקורס או בקורסים קודמים, אתה יכול להסביר בקצרה את הרעיונות.

אם אתה רגיל להרצאות ארוכות, בדוק את השיעורים שלך וראה היכן הטבע נשבר n החומר עשוי לשקר. לא יהיה להם את הזמן שמורים אחרים בדרך כלל יכינו להכין את כיתות הלימוד שלהם, לקבוע נהלים ולתכנן את השיעורים הטובים ביותר.

כדי למנוע זאת, עליך לוודא כי ההרצאות האחרונות נקבעו לפני השבועיים הראשונים של הסמסטר הראשון שלך. לאחר הדפסת תוכנית הלימודים והערות ההרצאות מוכנות באוגוסט, מרבית המורים באוניברסיטאות יבצעו התאמות בשיטות ההוראה במהלך הקורס. אם אתם מתכננים שהמרצה החדש שלכם יתחיל היטב את ההרצאות, עליכם להתכונן אליהם ביסודיות ואז להיכנס לתכנון ההרצאות המאוחרות יותר שלהם.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן