איך להרצות יותר טוב?

ההוראה נכתבה לכרוניקה, אבל מעולם לא לימדתי את עצמי, אז יש לי כל מיני טיפים ואסטרטגיות מעשיות. במדריך זה אדבר כיצד להתכונן להערות טובות בכיתה, להציג כמה טכניקות סימון פופולריות ולתאר את הדרכים הטובות ביותר להוציא את רוב ההערות מהשיעור. בקש מהתלמידים שלך לחשוב על ההרצאה שלך במשך דקה או שתיים ולהעלות אחת משתי שאלות על הנייר. התשובה לשאלה זו יכולה להיות "אני רוצה להימנע מהרצאות ותיאטראות לא מחייבים" או "הסטודנטים שלי אוהבים לבקר בהם. במקום לומר בפשטות," מה יש לשאלה ", כתוב את השאלה בהערותיך. – — תרגול המצגת שלך עוזר לך לראות לאן אתה רוצה להאט ולשאול שאלות סיכום. על ידי שימוש מושכל בשאלות בשיעורים בכיתה, התלמידים יכולים להיות מעורבים, לקדם את הרצאותיהם, להפוך אותם למעניינים יותר, להגדיל את השימוש בסדר הגבוה יותר. תהליך חשיבה, וקדם את ההרצאה.

רישום הערות הרצאה טובות לוקח תרגול

וזה ייקח זמן ללמוד אילו אסטרטגיות עובדות בשבילך ואיך הכי טוב ללמוד אותן. הדבר החשוב ביותר בהערה הוא לחזור באופן קבוע ובדוק את ההערות. זה גורם לך לחשוב על מה ברצונך להשתמש בהערות מאוחר יותר ואיך הם משתלבים במצגת שלך.

תחשוב על כך שיהיה קל יותר לתלמידים לרשום הערות כדי שיוכלו להתמקד יותר ב חומר. ספר לנו את סיפורי ההצלחה שלך אם אתה יש עצות כיצד לעזור לתלמידים להשיג תשומת לב, לשפר את הבנתם ולשפר את ביצועיהם.

במאמר זה תלמד כיצד לרשום הערות הרצאה טובות ולגרום להם לעבוד בשבילך. אני מקווה שתלמד כמה טיפים שבהם תוכל להשתמש בהרצאה המקוונת הבאה שלך.

אם הדברים מסתדרים כשורה

רשמו לעצמכם את הדרך בה ההרצאה התנהלה, או דאגו לאחד הסטודנטים שלכם להתבונן בכם או להקליט אותה בווידיאו כך שצופה יכול לעזור לכם להעריך מה אתם יכולים לעשות כדי לשפר את סטודנטים "לומדים. השווה את הערות ההרצאה שלך לאלה של סטודנטים אחרים שאיתם השתתפת בהרצאה, ערוך הערות משלך וזיהה את מה שחשבת שחשוב, מעניין או לא ברור. השתמש בו כנקודת מוצא לשיפור כישורי הפרזנטציה שלך, לחשוב מחדש על חומר שאתה משתמש בו, כתוב מחדש את הרצאותיך ופיתח רעיונות לפרויקטים עתידיים של הוראה ומחקר.

כשאתה קורא את הדברים הבאים

זכור שאני לא תומך עיוור בהרצאות; אני רק חושב שחשוב לדעת בדיוק מדוע לעתים קרובות הם נכשלים. הכינו רשימה של ההרצאות שרק ראיתם או ראיתם ושיננו אותן, שיעזרו לכם לשנן אותן ולעזור לכם להבין את חומר הלימוד שלכם הרבה יותר מהר.

החליטו מה התלמידים צריכים ללמוד מה שיעור שאתה רוצה להציג ו להחליט מה הם יכולים לעשות על סמך ההרצאה

וודא שאתה יודע מה היעדים שלך לקורס ואיזה סוג הרצאה אתה רוצה שהתלמידים שלך ידעו. אם אתה מורה ללמד ולעיתים עדיין מתייחס להרצאות שלך, דאג לזהות את הטעויות שאתה עושה בהרצאות לא יעילות ולהימנע מהן. הדרך הטובה ביותר להשיג זאת היא להבין את הנלמד בכיתה, להימנע מכל סוג של הסחת דעת ולוודא שאתה מבין הכל. אם אתה יודע מה הפרופסור שלך מוכן ללמד, קרא את ההערות שלך מההרצאה האחרונה שלך. כיצד תוכלו להשתמש בהערות ההרצאה כדי להעמיק את הבנת החומר ולהתכונן לבחינות ולמשימות אחרות?

כיצד ליצור הרצאה שתישאר אצל התלמידים יותר מהדקות האחרונות של השיעור? אתה רוצה שהתלמידים שלך יידעו ויעשו את מה שהם לומדים על הנושא בכיתה

עזור לתלמידים לטפל במידע החשוב ביותר על מנת שהם יבינו ויזכרו את הנקודות החשובות ביותר בהרצאה.

מה מטרת ההערה וכיצד הם יכולים לעזור לתלמידים ללמוד טוב יותר ולשפר את הציון שלהם? איך מבטיחים שהתלמידים אכן יצפו ויתעסקו בתוכן? מה אנו יודעים על הדרך הטובה ביותר להקליט הרצאות בכיתה באמצעות וידאו

ומה נתפס כהרצאת וידאו לעומת הרצאה חיה על איכות ההרצאה והשפעתה על חווית הלמידה של התלמיד? בין אם הפרופסור שלך עומד על הפודיום, קורא ממצגת PowerPoint או מוביל דיון בכיתה באמצעות זום, נסה את האסטרטגיות היעילות האלה כדי לוודא שתפיק את המיטב מהלמידה המבוססת על הרצאה שלך. כעת, כשאנו יודעים מה אנו יודעים על הערות טובות, נבחן שלוש הערות שימושיות – שיטות המסייעות לסטודנטים לכתוב הערות בונות, כמו גם כמה טיפים לבחינות הקרובות.

לקחת הערות גדולות במהלך הרצאה ואז לאבק אותם זה בזבוז זמן

גרוע עוד יותר מאשר להסתמך על הערות הוא להציג שקופיות כיתות או את הטקסט המלא או פשוט לקרוא אותו. שתי השיטות יכולות לעזור לכם לזכור את המידע בהרצאה, אך כתיבת הערות ביד היא הדרך הטובה יותר לעזור לכם להבין ולהסביר מושג.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן