מה זה הרצאות של טד?

ישנם כמה מרכיבים חשובים לשיחת TED טובה, כולל רעיונות חדשים ומעניינים, מצגת תמציתית ועזרים ויזואליים. אתה יכול להשתמש בדקדוק ואוצר המילים שלמדת כדי לעזור לך בשיחת TED שאתה צופה בה.

פרופסור ד"ר גונטר דואק נשא את הרצאתו "אזור הנוחות העתידי

עתיד אזורי הנוחות" בכנס TEDxRheinmain. כנס TED LLC (בידור טכנולוגי) ירחיב את נקודת המבט שלו ויכלול הרצאות בנושאים אקדמיים, תרבותיים, פוליטיים, הומניטריים ומדעיים רבים. ההרצאות באנגלית מתורגמות לשפות שונות, וניתן למצוא גרסאות מתורגמות בגרמנית באתר TED או ב- YouTube.

שיחות TED מתקיימות בלמעלה מ -100 שפות על ידי קהילות ברחבי העולם

TED הוא ארגון ללא מטרות רווח המוקדש להפצת רעיונות בצורה של הרצאות קצרות וחזקות. TED Conferences, LLC (טכנולוגיה, בידור, עיצוב) הוא ארגון מדיה אמריקאי המפרסם שיחות תחת הסיסמה "רעיונות ששווים הפצה" להפצה חינם.

בכנס TED מתבקשים ההוגים והחוקרים המובילים בעולם לשאת הרצאה-שיחה תוך 18 דקות או פחות-על משהו בחייהם

TED הוא ארגון ללא מטרות רווח המוקדש לחילופי רעיונות חשובים במגוון רחב של נושאים. האנשים החדשניים ביותר בעולם נפגשים בכדי לשאת שיחות קצרות ועוצמתיות בנושאים חשובים.

נדבר מקרוב על רמקולים בולטים אלה ואחרים של TED Talk

ובבלוג 2021 תוכל ללמוד עוד על ההבדלים בין TED ל- TEDx. שיחת TED היא סרטון שהופק להצגה בכנס TED החשוב ביותר (טכנולוגיה, בידור ועיצוב) או אחד מאירועי הלוויין הרבים בעולם. בעסק האמיתי, הרצאת TED היא מצגת קצרה המתמקדת בטכנולוגיה, בידור או עיצוב.

עד כה

ל- TED יש אוסף של למעלה מ -3,000 הרצאות וסרטוני TED של פוליטיקאים, מדענים, קומיקאים ושחקנים. בתור פלוס נוסף, כל מצגות TED זמינות ללא תשלום באתר TED ובערוץ YouTube TED. TEDx נותן לארגונים ומומחים קהילתיים את ההזדמנות לקיים את השיחות שלהם ברמה המקומית.

פעם בשנה

800 איש היו מתכנסים לשם כך; כיום מיליוני אנשים צופים בהרצאות TED מדי יום. בזמן שהשיחות מתקיימות במטה TED, TED מתכננת גם אירועים בערים ברחבי העולם. מצד שני, החדשות הטובות על שיחות TED הן שהשתתפות באירועי TED זולה יותר ואינה דורשת חברות.

בשנת 2009 פתחו מארגני ה- TED

אשר כיבדו את הכנס כרעיון שכדאי להפיץ, את דלתותיהם ואפשרו לכולם לארגן ולערוך אירועים מקומיים, עצמאיים, תחת דגל TED. צבא של מתנדבים 5,000 אירועי TEDx כאלה בלמעלה מ -130 מדינות הופק במהלך השנים הקרובות. כתוסף מותג ותוכן חדש, TED הרוויחה הרבה יותר מאירועים אלה מאשר הפקה באמצעים מסורתיים הייתה עולה מיליונים.

על בסיס הצלחה זו

TED השקיעה מאות אלפי דולרים להפקת הווידאו שלה ולפיתוח אתר עם יותר מ -100 שיחות, שהשיגו רייטינג גבוה. סרטונים של הרצאת TEDx שהעביר הפרפסיכולוג רופרט שלדראק עברו לערוץ היוטיוב של TEDx ולבלוג TED בליווי שפה ממוסגרת הקוראת ליועציהם המדעיים. משנת 2001 עד 2006, TED שדרגה את הפלטפורמה שלה כך שכל שיחות TED היו בחינם, הוסיפו את TEDGlobal לכנס עולמי ויצרו את פרס TED.

ההרצאה של פאוול

שנשא באחד מפגישות ה- TEDx המקומיות הרבות בספטמבר 2010, הופסקה מטעם TED, ארגון ללא מטרות רווח המארח כנסים יוקרתיים לרעיונות גלובליים. מצגת TEDxCharlotte זכתה למחיאות כפיים אדירות ונמסרה בפני יותר מאלף איש, שהופקה על ידי קהילה מורחבת של אנשים שמשלמים עבור עבודתם ב- TED ומסוגלים לפגוע במותג TED. עמותה שמארגנת כנסים ומזמינה מומחים מתעשיות שונות לנאום הרצאות.

לעולם אל תמעיט בכוחו של נאום רגשי ונוקב לאשר מחדש את אמונתך באנושות ואתה יכול להיות בטוח שהרצאת TED תביא את האמונה הזו לאלמות

לצפייה ישירה בשיחה, עבור לאתר הראשי של TED וחפש את אירוע TED שבחרת. מצד שני, אם אינך דובר או אינך רוצה לדבר, אתה יכול להיות מועמד כנואם בכנס TED כדי לסייע במשימתם של TED, להפיץ רעיונות שכדאי להפיץ ולהנגיש אותם אנשים מכל רחבי העולם.

בהרצאה שובבה זו

מחבר ספרי הילדים מק ברנט משתף את כוח הדמיון ומה יכול לקרות כאשר אנו פותחים את דעתנו לקבל בדיה כחלק מהמציאות שלנו. סמן את זמני התינוק כאשר אתה צריך משהו נוסף ביום שלך. קווין אלוקה משתף אתכם בשיחה המשעשעת הזו במרכיבים הסודיים התורמים להצלחה הוויראלית של הסרטון.

דניאל פיינברג

מנהלת הצילום של פיקסאר, משתפת בהרצאה מרתקת זו בכוחו של סיפור סיפורים ונותנת לנו תובנה לעולם התלת מימדי שהסטודיו יצר עבור סרטיה האהובים. סר קן רובינסון, אחד מסגנון הדוברים הנצפה ביותר בהרצאות TED ואחד המציין על ידי המחבר, פופולרי לא רק בזכות סגנון ההרצאות שלו ב- TED, אלא גם בשל המסר שלו בנושא רפורמת חינוך: הוא טוען כי התהליך החינוכי הנוכחי בארצות הברית מדינות מתפקדות כמו מכונה תעשייתית המותאמת להשגת תוצאות בצורה של ציונים גבוהים וביצועים טובים במבחנים סטנדרטיים. ג'ון גרין מדבר על חשיבות האינטרנט וכיצד הוא יכול להפוך את הלמידה לגדולה.

שיחת TED זו מתמקדת בתעשיית המזון

אך הגילוי הרחב יותר של התנהגות אנושית רלוונטי לכל מנהיג שרוצה לבנות מקום עבודה בו אנשים שמחים ומסופקים. הוויכוח בין הרצאות TED לבין הרצאות אקדמיות ברוקחות ופדגוגיה איננו שאלה איזו צורת הכשרה דידקטית עדיפה, אלא שאלה של המסר שההרצאות מעבירות. המחברים מעלים את אותם טיעונים לשיעורי שיחות ה- TED, אך לדעתי ההשוואה פשטנית מדי.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן