מכון לאנליזה קבוצתית

כשיטת טיפול, ניתוח קבוצתי הוא צורה של פסיכותרפיה קבוצתית המספקת גישה לזיהוי תופעות רגשיות, התנהגותיות ופסיכולוגיות המתרחשות בהקשר של הקבוצות החברתיות שלנו. מחקר על תופעות בין -אישיות והפרעות אופייניות שלהן מוכיח כי עדיף להתמודד עם תהליכים אלה בתוך גופך, וההנחיות הטובות ביותר ניתנות על ידי מטפלים קבוצתיים שהוכשרו לכך. לקבוצות המהוות פסיכותרפיה אנליטית יש מסורת ארוכה של עזרה לאנשים עם בעיות אישיות וקידום התפתחותם האישית.

ניתוח קבוצתי

הוא שיטה להבנת מערכות יחסים אנושיות המשלבת את תובנות הפסיכואנליזה עם הערכה עמוקה של הטבע החברתי האנושי וחשיבות תהליכי הסוציאליזציה להתפתחות האישיות. עבודתם של פסיכותרפיסטים קבוצתיים-אנליטיים על פרטים וקבוצות מדגישה את מיקומו של הפרט במטריצה החברתית. פרטים והקשר החברתי שלהם נתפסים במבנה היררכי, כאשר אנשים מקוננים בתוך קבוצות.

תוכנית ההכשרה לטיפול קבוצתי (GTTP)

היא תוכנית TPI המפתחת הבנה של הדינמיקה הקבוצתית ומרחיבה את יכולות הלימוד שלך בעזרת טיפול קבוצתי. GTTP היא תכנית הכשרה לשנה המציעה לימוד מעמיק של תיאוריה ופרקטיקה של טיפול ותמיכה קבוצתית. היא שוזרת אוריינטציות דינאמיות פסיכודינמיות וקבוצתיות לחוויית טבילה.

המכון לניתוח קבוצתי (IGA)

הוא מכון לאומי המוקדש למתן הכשרה איכותית בפסיכותרפיה קבוצתית באתרים לאומיים רבים. מטרת ה- IGA להכשיר אנשים בשימוש בניתוח קבוצתי בצורה של פסיכותרפיה קבוצתית, ניתוח קבוצתי כצורת יישום קבוצתי והכשרה לפיתוח מקצועי של חבריהם (CDP). המכון הישראלי לניתוח קבוצתי הוא חלק מרשת EGATIN (European Group Analysis Group Institute), רשת המשמשת הרבה ניתוחי קבוצות יישומים העוסקים במאמנים ואנליסטים קבוצתיים ברחבי העולם.

המכון הישראלי לניתוח קבוצתי (IIGA) מורשה מטעם EGATIN (רשת מכוני הכשרה לניתוחי קבוצות באירופה) להתמודד עם הנושאים שהוזכרו לעיל

ה- IAG חבר בקבוצת העבודה ממוקדת Foulkes של מכון ההדרכה האנליטית של AGIN Group (AGIN) של רשת מוסדות ההדרכה האירופית לקבוצה (EGATIN). בשיתוף עם המכון הפסיכואנליטי של פרנקפורט (OAGG), שניהם כוללים את קבוצת Altaussee בתוכנית הלימודים שלהם.

מאז 1971

המלגה העניקה הכשרה בניתוח עסקאות, פתרון בעיות יצירתיות בקבוצות ושיפור הכישורים הפסיכותרפיים לטיפול בבעיות חברתיות. ההכשרה בניתוח קבוצתי מההתחלה הייתה מאוד תובענית והתכתבה עם תכנית ההכשרה ללימודי תעודות IGA לונדון ב DC שנערכה בשיתוף עם IGA לתקופה 1988-1995. בדרום מזרח, המכון לטיפול קבוצתי ומשפחתי השיק תכנית מאסטר ניסיונית בפסיכותרפיה לשינוי חברתי.

IAG

הוא מרכז ההדרכה המרכזי לפסיכותרפיה קבוצתית אנליטית של האיגוד הגרמני לפסיכותרפיה קבוצתית ודינמיקה קבוצתית (DAGG) ומכון ההדרכה המאושר על ידי DAGG לשיטות קבוצתיות וקטעים לתרגול קליני. IGA היא אחת משלוש העמותות של המכון לניתוח קבוצתי (IGA) יחד עם החברה הפסיכואנליטית הקרואטית והחברה הקרואטית לפסיכותרפיה פסיכואנטית, וחידשה את פרסום כתב העת Journal of Psychotherapy בשנת 1999 (פורסם בהמשך שנות השבעים). מאז הופיע המגזין פעמיים בשנה. באפריל 2003 הוקמה IMAGE להקים קבוצת עבודה המורכבת מצוותי התכנית מתשעה מכוני מכון לאומי לבריאות (NIH) ושלוש מנהלות קרן National Science (NSF).

המרכז לבריאות הציבור הקריטית של המכון לניתוח מדעי (CCPH)

הוא קבוצת מחקר המוקדשת לשינוי כללי העיסוק בבריאות הציבור. בנוסף למחקר, CCPH מפעילה תוכנית התמחות המספקת הכשרה בשיטות מחקר איכותניות וגישות קריטיות לבריאות הציבור. הקבוצה על ניתוח חישוב הגנום של סרטן (CGCA) היא מרכיב מרכזי בתוכנית הסרטן הרחבה וחבריה עובדים כמשתפי פעולה עם מוסדות שותפים רחבים יותר וארגונים חיצוניים כמו IBM.

רופאים מוסמכים עובדים יחד על מנת לספק הדרכה לחברי הקבוצה על התהליך הקבוצתי

תפקיד הקבוצות בשלבי התפתחות דינאמיים ושימוש בשיטות ברמה הקבוצתית על מנת לספק טיפול מעולה. על מנת לקבל תעודת Altaussee, מועמדי הניתוח הקבוצתי לוקחים חלק באימון של עשר עד שמונה ימים, ארבע פעמים כמשתתפים ושלוש פעמים כמשקיפים או כמנהיגים משותפים. בנוסף להשגחה קבוצתית, לסטודנטים בשנה א 'של התכניות הפסיכואנליטיות והפסיכותרפיות יש השגחה פרטנית אחת בשבוע.

המשתתפים יכולים להביא מחשבים משלהם הטעונים בתוכנה הסטטיסטית לפי בחירתם

תוכנית תעודות ITE מורכבת מקורסי הכשרה המדגימים ביצועים בתחומי ידע ספציפיים. האנשים שנבחרו להשתתפות מקבלים תמיכה לכיסוי שכר הטרחה של המכון, תחבורה, לינה וארוחות קבוצתיות בימי המכון.

קורסים אלה מאפשרים לך לבצע ניתוחים באיכות גבוהה בכל גודל עם צוות של אנליסטים מאומנים והוגנים

על המועמדים להיות בעלי ניסיון במחקר בחינוך לגיל הרך, תיאוריה התפתחותית והכשרה בסטטיסטיקה, כמו גם רקע במתמטיקה ומתמטיקה. על המועמדים לסיים קורס סטטיסטיקה של דוקטורט לשנה ולהכיר מספר שיטות רגרסיה.

קורסים אלה יציגו ללומדים את מודל ניתוח הסיכונים של FairQvantitative. קורס זה מספק סקירה כללית על התנהלות הקבוצות ודן כיצד קבוצות יכולות לסייע בעיצוב פרויקטים של מחקר מדעי החברה. קבוצות נבחרות של מדענים נבחרות להשתתף במכון.

נתמקד בשיטות מעורבות של עיצוב מחקר

כולל ראיונות עומק, קבוצות מיקוד, תצפיות משתתפים, מחקר ארכיון, סקרים, ראיונות, ניסויים ושיטות היברידיות. הנושאים יכללו כיצד ניתן להשתמש בקבוצות מיקוד כדי לסייע בפיתוח מתודולוגיות מתאימות, עיצוב דוגמאות ושאלונים וביצוע פרויקטים של סקר. הקורס יבחן גם החלטות עיצוב הנובעות מניסויי תכנון, כמו גם נושאים כגון זיהוי טעויות מתאימות ביחס למשמעותן, בדיקות והכללת קבוצות ההשוואה הנדרשות.

תנו לשלל מומחים ב- TPI ובאזור המפרץ לעבוד יחד כדי לספק הכשרה חווייתית, תיאורטית ומעשית בטיפול קבוצתי פסיכולוגי ובמיומנויות גישור.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן