איך לצלם יותר טוב בטלפון?

למרות שאפליקציית המצלמה המקורית של אנדרואיד מושלמת לצילום, אין צורך להגביל אותה. אתה יכול להוסיף אפליקציה לעריכת תמונות למיקס כדי לייעל את הצילומים ולשתף אותם עם שאר העולם.

ישנן למעשה הרבה אפליקציות מצלמה בחינם בשוק שיכולות לעזור לך לצלם תמונות טובות וברורות יותר

עם כמה אופטימיזציות, כמה אפליקציות וקצת ידע נוסף, אתה יכול להשיג יותר באמצעות מצלמת הסמארטפון. ישנן שבע אפליקציות נהדרות לסמארטפון לבחירה, רבות מהן כוללות אפליקציות מצלמה עם תכונות כגון הגנת טשטוש, רשת של קווים מרובעים מסביב לצילומים ותכונות עריכה ושיתוף מתקדמות.

אם אתה רוצה ללמוד כיצד לצלם תמונות טובות עם הטלפון הנייד שלך

יש לנו סקירה כללית עבורך. הטיפים הבאים מראים כיצד לצלם תמונות פנטסטיות עם הטלפון הנייד שלך. אם אתה רוצה מדריך לצילום תמונות טובות או שאתה רק מחפש משאבים נוספים לצילום טלפונים ניידים, סקרנו את זה.

עריכת התמונות שלך עם תוכנת עריכת התמונות הטובה ביותר תעבד את התמונות שלך עם תוצאות מדהימות

יש הרבה אפליקציות פנטסטיות שגורמות לתמונות שלך להראות פנטסטיות ומקצועיות. הכללת תמונות בהודעות לעיתונות שלך מובילה לצפיות נוספות.

אם התמונות שלך מטושטשות

גרגריות וללא פיצות, נסה את הטיפים הבאים כדי להפוך את התמונות שלך למוכנות לאינסטגרם. זה תלוי בך לצלם תמונות נהדרות עם כל המכשירים שיש לך בטלפון. למד כללי קומפוזיציה – כדי ליצור תמונות טובות יותר, עליך ללמוד קומפוזיציה.

התחכום של מצלמות הסמארטפונים של היום

הוא מדהים, אבל אתה עדיין צריך להבין את יסודות הצילום כדי לצלם תמונות טובות. ממצב פרץ ועד תאורת דיוקן, ה- iPhone עמוס בטריקים שימושיים לצילום שיעזרו לך לצלם תמונות טובות יותר. במדריך המלא שלנו לצילום תמונות עם האייפון שלך, תמצא טיפים וטריקים לקבלת התמונות הטובות ביותר, לא משנה באיזה סמארטפון אתה משתמש.

אם אתה רוצה לצלם טוב יותר עם מה שיש לך

אתה צריך ללמוד כמה טיפים חדשים לצילום סלולרי. אני אלווה אותך בכמה מעצות הצילום הטובות ביותר, החל מתמונות מקצועיות של מכוניות ועד שימוש במצלמה המובנית של הטלפון שלך. מה שאתה צריך כדי לשפר את צילומי הטלפון הנייד שלך, למד כמה טיפים וטריקים ושפר את צילום הסמארטפון שלך.

קבלת תמונות טובות בטלפון שלך לא מתחילה ונגמרת באפליקציית המצלמה המועדפת עליך

מאמר זה מ- CNET מנחה אותך בשלבים החשובים ביותר שעליך לבצע כדי לצלם תמונות יפות בטלפון אנדרואיד או באייפון, החל מטיפים להרכבה וכלה בפקדים ידניים ועד לעריכת אפקטים. הסעיפים הבאים נותנים טיפים לבחירת המצלמה הטובה ביותר לטלפון, כמו גם מציעים טכניקות לצילום תמונות טובות יותר.

חלק מהסמארטפונים

כגון LG V40 ThinQ, מציעים אפשרות לצלם משתי המצלמות בו זמנית בלחיצה אחת. אם אתה רוצה לצלם תמונות נהדרות ולשתף אותן עם העוקבים שלך, קח אותן עם מצלמת הטלפון הרגילה שלך והוסף אותן לאינסטגרם או לכל פלטפורמה אחרת אליה תוכל לשלוח אותן. כדאי גם להציץ באפשרויות של אפליקציות בתשלום (פרימיום, תוספת טובה, בחינם) כמו אלה שבאפליקציית מצלמת Google לפתיחת המצלמה.

כיוצר תוכן

אתה צריך לשאוף ליצור תמונות אופקיות שתופסות את כל המסך, לא דיסק זעיר. אור טבעי עדיף על אור מלאכותי, ועם תרגול וניהול זמן טוב, אתה יכול לצלם עם הטלפון הנייד שלך כאשר אתה באור יום. אי אפשר לחזות מתי מצלמת סמארטפון תספק הזדמנות טובה לצילום, ולמרות שאתה יכול להבטיח שתגיע לשם, סביר יותר שתצלם בתנאי תאורה לא נוחים.

להלן מציינים את הסכנות של תסמונת הווידאו האנכי (VVS)

אך גם צילום באמצעות טלפון נייד. חלק מהטלפונים מאפשרים לך להוסיף אפקט בוקה לאחר שצילמת. תוכל להפעיל או להשבית אפשרות זו בהגדרות שלך, כך שתוכל להשאיר את התמונה כפי שאתה רואה אותה, או שתוכל לקחת אותה עם הטלפון שלך ולהפוך אותה.

עדיף למצוא אור טוב מאשר להשתמש בטלפון שלך עם פלאש LED חסר כוח

ניתן גם לחבר את טבעת הטבעת הפופולרית לחלק האחורי של המצלמה כדי לשפר את איכות התצלומים בתאורה חלשה שצולמו במהלך ארוחת הערב במסעדה או תמונה קבוצתית עם חברים. טשטש את מטרת ההקלטה באמצעות המצלמה המקורית או אפליקציית iPhone 7 Plus, המאפשרת לך לנעול חשיפה ופוקוס.

פלאש שימושי בהגדרות כהות יותר

אך ברוב המקרים, טלפונים מתוחכמים יותר משתפרים בצילום באור נמוך, כך שיש פחות צורך להשאיר את הפלאש דולק. נסה לחסוך זמן ולמקם את הצילומים שלך כך שתפיק את המרב מאור טבעי. אם אתה בתוך הבית, נסה להתאים את הצילום כך שהאור ייפול על הנושא שלך ולא על אור החלון, מה שיעשה יותר כדי לשפר את התמונות שלך מאשר המצלמה הניידת החדשה.

בין אם יש לך אייפון דגל יקר או אנדרואיד בעלות נמוכה

ריכזנו כמה מהעצות הטובות ביותר כדי להבטיח שתפיק את המרב ממצלמת הטלפון שלך. הדרכה זו מסבירה כיצד צילום סמארטפונים יכול להשתמש במזג אוויר ובהרכב אור טבעי לטובתך כאשר אתה מצלם באמצעות אפליקציית מצלמת הטלפון. תאורת במה יכולה להפוך את התמונות לקונצרט למסובכות, ולכן פיתחנו טריקים לעריכת אפליקציות לפיצוי על תאורה עמומה, עצות לשימוש בעדשת זווית רחבה והתקרבות פנימה והחוצה וטכניקות שחרור תריס כדי להקל על צילום סצנות מטורפות במצלמה שלך. אפליקציות.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן