הרצאות אונליין – טיפים חשובים

ברוך הבא לסדרה הראשונה של טיפים ללמידה מקוונת שתוכלו לשלב במשימות הקורס היומיומיות שלכם. בין אם כבר עברת קורס מקוון ובין אם אתה משתתף בפעם הראשונה, להלן חמש טיפים ללמידה מקוונת שתוכל להוסיף לארסנל שלך כדי להפיק את המרב מהלמידה המקוונת שלך כאשר השיעורים יתחדשו בסתיו הקרוב. טיפים אלה להצלחת הלמידה המקוונת יכולים להועיל לכולם, בין אם אתה חדש בהוראה מקוונת או סטודנט מנוסה ללימוד מרחוק. אילו כלים אתה צריך כדי להשלים את הקורסים שלך באופן מקוון וכיצד אני משתמש בהם?

רשמו הערות כשאתם משתתפים בהרצאות

מומלץ לרשום הערות טובות תוך כדי קריאה וצפייה בהרצאה מקוונת. אל תשכח לעשות את אותו הדבר בעת האזנה או צפייה בהרצאות מקוונות, אך הקפד לרשום את ההערות הטובות ביותר בסיום הקריאה או לאחר צפייה בהן.

אל תשכח לרשום את השיטות המומלצות והשיקולים שיש לקחת בחשבון בעת תכנון ואירוח של הרצאה מקוונת

למידע נוסף על יישום טיפים אלה, עיין בסעיף קורסי למידה מקוונים נגישים באתר COVID. עיין בדף "COVID 19" שלנו לסטודנטים – סמינרים מקוונים ומשאבים אחרים בהרצאות מקוונות.

אם יש לך שאלות לגבי היבט כלשהו של קורס מקוון

אנו ממליצים לך ליצור קשר עם הפרופסור שלך במוקדם ולא במאוחר. אם אתה מתגעגע להרצאה מקוונת חיה או נופל מאחור על משימה, היה נחמד לעצמך, למד מהטעויות שלך ודחוף קדימה. אז תנו לעצמכם טפיחה על השכם, ספרו לעצמכם מה תוכלו לעשות והשתמשו בשבעת הטיפים הללו כדי לשרוד את הקורס המקוון שלכם.

לקבלת טיפים והשראה נוספים

עיין באוסף הטיפים שלנו ללומדים מקוונים ב- edX ושתף טיפים משלך בסיפורי אינסטגרם וקבוצות הפייסבוק שלנו. אל תשכח לקרוא את הפוסטים האחרים שלנו כיצד להפוך קורסים מקוונים למהנים והטיפים שלנו ללמידה מקוונת באופן כללי. אנו מקווים שלמדת כמה טיפים שבהם תוכל להשתמש בהרצאה המקוונת הבאה שלך. אנו נסתכל על טיפים וטריקים למקסימום האפקטיביות שלך כשאנחנו בוחנים את הדיון הנוכחי סביב למידה מקוונת. צפו בסמינר המקוון המוקלט למטה כדי לחקור כיצד אנו לומדים מקוונים מצליחים ולחקור כמה מהטיפים המרכזיים ללמידה מקוונת.

הרצאות מקוונות הן חלק חשוב בחינוך שלך

השונה מכל הקמפוס. בקורס מקוון תוכלו לצפות בקטעי וידאו, להאזין להרצאות שמע, לענות על חידונים על טקסטים, להכין שיעורי בית ולעשות מבחנים ומשימות. הרצאות מקוונות באותה מתכונת של הרצאות כיתתיות מסורתיות, כגון אולם הרצאות או סביבת כיתות.

בעזרת עצות לימוד מקוונות אלו

תוכלו להתכונן ללמידה עצמית ולשמור על הרגלי הלמידה שלכם בכדי לקלוט ולשמור בצורה מיטבית על הידע. כלי מועיל שניתן להעביר הוא רשימת סטודנטים – טיפים וטריקים מוכרים שהופכים את הלמידה ברשת לחוויה טובה יותר, כולל אסטרטגיות מוכחות ומציאותיות להישאר מוטיבציה, ממוקדת ומצליחה בקורס מקוון.

אל תסיח את דעתך ממקורות ואתרים מקוונים אחרים בזמן שאתה משתתף בקורס או בהרצאה מקוונת

לקבלת טיפים נוספים על הימנעות מהסחות דעת וסילוק הסחות דעת, ראה פריצות מחקר למידע נוסף. מדריך זה מציע טיפים וטריקים שתלמידים יכולים להשתמש בהם בכדי ללמוד בצורה מושכלת, ומספק מדריכים מקוונים טיפים עמוקים יותר. באתר מדינת אוהיו תמשיכו ללמוד יש רשימה של יותר מ -1,000 מקורות מקוונים לקורסים והרצאות מקוונות. הוא מכיל טיפים כיצד לתקשר עם התלמידים, כיצד להגדיר משימות מוצלחות ועוד.

למד כיצד זה להצטיין בסביבת למידה מקוונת באמצעות שיעורים מקוונים, ומה תוכל ללמוד כאשר אתה משתתף בקורסים אלה באופן מקוון. קורס מקוון השוקע אותך בכמה מהטכניקות החזקות ביותר, הנתמכות מדעית, שנוכל להשתמש בהן באופן מיידי.

למרות שבדרך כלל אין שיעורי בית עצמאיים במהלך ההרצאה

כדאי לתת לסטודנטים הזדמנות לבצע צ'ק-אין ולוודא שהם מכינים שיעורי בית. ניתן ליצור הרצאות מקוונות באמצעות המצגת המשמשת בדרך כלל בקורסי F2F. למרות שניתן להסביר את השיעור כולו במצגת, תוכלו להשתמש בו גם לתמיכה בעיקרי העובדות החשובות במהלך הרצאה מקוונת.

אם בית הספר שלך מציע שיעורים מקוונים בלבד

עליך לוודא שאתה יודע בדיוק מתי יהיה השיעור המקוון שלך. אם אין הרצאת וירטואלית חובה במהלך היום, השתמש בזמן זה בכדי לצפות בהרצאה המקוונת, קרא את החומר הדרוש לך, עשה שיעורי בית והישאר מעודכן.

בניגוד להרצאות בשידור חי

הרצאות מקוונות קשורות בדרך כלל לקבוצה גדולה יותר של סטודנטים אליהם תרצו להגיע במקביל. הרצאות מקוונות הן אופציה נהדרת עבור מי שמרגיש אבוד במסה של אולם ההרצאות. בחר מקום בו תוכל לצפות במצגת המקוונת שלך מבלי להפריע לדברים אחרים.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן