מדען צעיר – טיפים איך להצליח

מרבית המדענים הצעירים צעירים מכדי לדעת כיצד להצליח, ולעיתים עתידם עשוי להיראות אטום בפני מדענים שאפתנים שבילו אינספור שעות בניסויים כושלים, כתיבת כתבי יד ומלגות שנדחו או פיתוח רעיונות מחקר שמעולם לא מומשו.

רוב המדענים הצעירים אינם מוכנים להיות מודעים לכל הנסיגות שחוו בקריירה המוקדמת שלהם. מדענים צעירים צריכים להבין שהם לא לבד, וכי מדענים מצליחים עברו קשיים דומים.

מדענים צעירים חייבים להיות מוכנים לא רק לאתגרי הקריירה המוקדמת שלהם

אלא גם לכל המכשולים העומדים בפניהם בהמשך דרכם. אנו מקווים לעודד מדענים צעירים לאתגר את המצב לקו באופן שמוביל לסביבת מחקר בריאה יותר לכולם בטווח הארוך. הכשרה לדוקטורט יכולה לטפח אותם כדי לצייד אותם בכלים ובמיומנויות הדרושים להם לצורך ביצוע מחקר עצמאי משלהם. אם דוקטורנטים משכילים ומונעים הם קו ההגנה הראשון מפני ההשפעות השליליות של שינויי האקלים, האינטרס של החברה הוא לעודד צעירים מבריקים להפוך למדענים מצליחים.

אם כבר מדברים על פרסומים מדעיים

חשוב על עצה זו של מדען צעיר: "בתור סטטיסטיקאי, אתה עשוי להתרשם מלהיות מדען בתחום מסוים. המוקד של דוקטורנט צריך להיות לפתח את הכישורים היה צריך להיות מדען עצמאי. התמקדו בפתרון בעיות טובות, השגת נתונים מעניינים והפקת מחקרים טובים שיבואו בעקבותיהם. מטרתכם כדוקטורנטים היא לא להיות מומחים לשימוש בשיטה המדעית, אלא להשיג כמה שיותר כפי שאתה יכול בפרויקטים שאתה ממשיך. כאן, מטרת הדוקטורנטים היא לא רק להיות מומחים ביישום "השיטה המדעית", אלא גם לבצע מחקר עצמאי משלהם.

רוכל גלמן ו עמיתים ממליצים שילדים בגיל הרך זקוקים לניסיון רב בכדי ללמוד מדעים

אנקדוטה זו משמשת בחמש עצות עבור מדענים צעירים, הראשונה שבהם היא לעודד תלמידים מאוימים על ידי מתמטיקה. חדשות מדע הן גם הזדמנות נהדרת לילדים לחשוב כיצד נתונים חדשים יכולים לתמוך או לאתגר רעיונות ישנים.

כאשר מפקחים מכשירים או מלמדים מדענים צעירים לכתוב מאמרים

חשוב לבחון היבט זה של למידה. כדי להכניס רעיונות חדשים לנושא, אנשי סגל ופרופסורים צריכים להעסיק יותר אנשים מהם היו רוצים לשמוע, מכיוון שמדענים צעירים צריכים להרגיש חופשיים ללמוד עוד. אל תהסס להגיב למטה לטיפים משלך לסטודנטים צעירים למדעים שנרצה לראות ולשמוע מהם. אם אתה מחפש הזדמנויות למידה הקשורות לפרויקט מחוץ לכיתה, אל תסתכל רחוק יותר מאתגר המדענים הצעירים. למידע נוסף על האתגרים העומדים בפני מדענים צעירים, כולל רשימה מלאה של אתגרים ותיאור מפורט של כל אתגר, בקרו באתר www.youngcientistchallenge.com. למידע נוסף על משאבי ה- STEM של מעבדת המדענים הצעירה ולחקורם, בקרו בכתובת www.

תוכלו לעזור למדענים צעירים ושואפים לפתח את כישוריהם בפיתוח מקצועי על ידי הפיכתם לחונך באמצעות אחת מתוכניות החונכות של האקדמיה

איזו עצה אתה נותן למדענים צעירים שעדיין לומדים על התשוקה שלהם למדע ולקריירה המדעית שלהם? אילו טיפים נוספים להתחיל את הקריירה המדעית שלך חוקרים צעירים יאהבו לשמוע?

העצה העיקרית שלי

היא שמדענים צעירים צריכים לכלול בתיקי המחקר שלהם פריצת דרך, הכוללת בדרך כלל סיכון גבוה, עם מחקר מצטבר יותר, שהוא בסיכון נמוך ולעתים קרובות דורש יותר זמן ומאמץ כדי להפיק תפוקה קבועה. הייתי ממליץ גם למדענים צעירים יותר שהם יבקשו איזון בין סיכון גבוה למחקר בסיכון נמוך; קיצוניות מזיקה. אחת העצות הטובות ביותר כמדען צעיר תמיד למדתי שהיחסים בין סוקר למחבר צריכים להיות שיתופיים, ולא מתמודדים.

אז תיהנו מהמסע להיות מדען מצליח, בין אם באמצעות תהליך הגילוי המרגש. אתה צובר את הביטחון העצמי שאתה צריך כדי להצליח כסטודנט למדעים ולהשתלב בכמה ניסויים מגניבים.

זה ישנה את השקפתך על המדע ואת הפעילות המדעית שלך

ואני חושב שכל מדען צעיר שיש לו את ההזדמנות להשתתף בפגישות האלה צריך לעשות זאת בהחלט. מדעניות צעירות, ובמיוחד מדעניות שאיפות צעירות, צריכות לברר האם הן יכולות לעשות משהו כדי לסייע למדעניות צעירות לגייס ולעבוד כדי לחולל שינוי בתחומן.

ישנם מסלולי קריירה רבים בהם נדרשים תארים STEM

אך אולי האתגר הגדול ביותר הוא בחירת המסלול אותו תרצו ללכת. בהחלט אין צורך במדענים צעירים להרגיש מוגבלים למסלול קריירה אקדמי, ומדריכים יכולים לעזור להם לבחון מגוון אפשרויות קריירה, כגון הוראה, מחקר או פעילויות אחרות שאינן אקדמיות. כדי לעזור להחלטה זו, יוזמת השראת פרס נובל מעניקה למדענים צעירים אפשרות לערער על מסלולי הקריירה של זוכי פרס נובל.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן