כלי אוטומציה שיווקית

זה מוביל לשירות שטח פרודוקטיבי יותר שמספק להם לידים מוסמכים יותר ותובנה לגבי הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים שעליהם לתעדף. כתוצאה מכך חברות חוסכות זמן, משיגות לידים מוכנים יותר למכירות ומגדילות הכנסות. זה מגדיל את הסיכויים שהעסק שלך ייצר לידים והכנסות חדשים, יגדיל את החזר ה- ROI השיווקי שלך וישחרר את צוות השיווק שלך להתמקד במשימות אחרות.

אחת הסיבות החזקות ביותר לשיווק אוטומציה

היא שהיא יוצרת שוויון ומאפשרת לעסק שלך להתחרות מול מתחרים גדולים יותר. אוטומציה שיווקית מסייעת לעסקים קטנים להישאר רלוונטיים ותחרותיים תוך שהיא מאפשרת לחברות גדולות יותר לעמוד בקצב הדרישות של לקוחותיהם הרבים בענפים שלהם. אם הצוות שלך מפתח אסטרטגיית תוכן ומחויב לתהליך סולידי, תוכל למנף אוטומציה שיווקית כדי ליצור לידים נוספים – וזה ימשיך לאפשר לעסק שלך לצמוח.

בעזרת פלטפורמת אוטומציה שיווקית תוכלו להגדיל את שיעורי המכירות והמרות

לייצר לידים איכותיים יותר, לסגור יותר מכירות ולחזק קשרים חזקים יותר עם הלקוחות. הזמן הראשוני לתכנן כיצד להשקיע בתוכנות מכירה ושיווק אוטומטיות משתלם, שכן אוטומציה של משימות הצוות שלך מאפשרת לך להתמקד בעשייה רבה יותר.

כאשר צוותי שיווק ומשווקים של חברות בעלות ביצועים גבוהים משתמשים בכלים הנכונים

הם מעצים אותם לקבל החלטות טובות יותר, לייעל תהליכים ולבחון את משפכי השיווק והמכירות כולה. הם יכולים להשתמש באוטומציה שיווקית כדי ליצור קמפיינים, לנתח ביצועים, לספק לצוות המכירות שלהם את הלידים הטובים ביותר ולהשיג תשואות טובות יותר.

אוטומציה שיווקית

היא תהליך השימוש בתוכנה לביצוע משימות שיווק חוזרות ונשנות שנועדו לקדם לידים למכירות, להתאים אישית את המסרים והתוכן השיווקי ולחסוך זמן ומאמץ למשווקים. אוטומציה שיווקית היא טכנולוגיה ענקית ושימושית המאפשרת לצוותי שיווק של חברות להשתמש בפלטפורמות שונות ובחלונות ראווה רב-ערוציים כדי ליידע את הלקוחות הפוטנציאליים והלקוחות שלהם על המוצרים והשירותים שלהם ללא טעות אנוש, מה שמאפשר להם לנווט ספינה מהודקת יותר. אוטומציה שיווקית היא פלטפורמת תוכנה משולבת או טכנולוגיה עבור משווקים ומחלקות שיווק לניהול ערוצים דיגיטליים ולמכון ותכנון משימות חוזרות.

ציון הובלות ודירוגים מובילים

אוטומציה שיווקית משיגה נתוני תהליכים ממבקרים ייחודיים, מקצה לידים מוסמכים לספקים הנכונים, מתאימה אישית את דרכם ומכשירה את צוות המכירות שלך להצלחה. הקריטריונים והתוצאות של משימות ותהליכים מתפרשים, מאוחסנים ומבוצעים על ידי תוכנת אוטומציה שיווקית שמשיגה יתרונות איכותיים ומעבירה את הנתונים באמצעות תוכנת ניהול קשרי לקוחות (CRM) לצוותי מכירות.

כלים לאוטומציה שיווקית הם טכנולוגיות המסייעות לחברות לנהל את תהליכי השיווק שלהן באמצעות קמפיינים רב-תפקודיים במספר ערוצים כולל דוא"ל

מדיה חברתית, טקסט ואינטרנט ברמה הבסיסית ביותר שלהם. כלי אוטומציה הם בין הרבים המשמשים ליצירת לידים, שמירה, ציון, מיקוד ושיפור חווית הלקוח הכוללת. אם צוותי המכירות והשיווק שלך אינם מתמקדים כיצד ליישם כלי אוטומציה שיווקית, הנה כמה דרכים לתקן זאת מבלי להרחיב את ענף הזית הפתגם.

אם אתם מעוניינים באוטומציה שיווקית עבור החברה אתם חייבים צ'אט בוט

הממשל או הארגון שלכם, חשוב לדעת מהי אוטומציה שיווקית ומדוע זה כל כך חשוב לפני שאתם משווים ומשווים בין הצעות שירות ומחירים שונים. אם אתה כבר משתמש באוטומציה, עכשיו זה זמן טוב להבין את היתרונות שלה ואיך זה יכול לעזור להוציא את השיווק שלך מהצרות. מידע זה יכול להיות מכריע, ואולי יש לך שאלות לגבי המשך הפעולה, אך אני כאן כדי לספר לך מדוע השקעה בתוכנות אוטומציה שיווקיות מתאימה לך. בנוסף לשמות וכתובות דוא"ל סטנדרטיים, תוכנות אוטומציה שיווקיות יכולות לספק לחברות מידע נוסף כגון נתוני מיקום, כישורי התנהגות וכותרות תפקידים כדי להקל על פילוח ולאפשר לצוות השיווק שלך לתקשר בצורה יעילה יותר עם הקהל שלך. היעדר היתרונות של תוכנת אוטומציה שיווקית ארוך מדי לפוסט בבלוג, לכן נפרט כמה מהם כאן.

אם חסרים לך נתוני לקוחות, אתה מפספס את ההזדמנויות להישאר צעד אחד לפני המתחרים שלך. על ידי הגעה לקהל שלך בערוצים שונים, סביר יותר שתגיע למספר ההפניות המרבי.

אתה חייב להודות שזה יכול להיות קשה לנהל את כולם

אבל יש כמה כלים חזקים בצד שלך. חשוב על משימות פשוטות כמו שליחת מיילים שונים עבור קמפיינים שונים, שליחת הזמנות אישיות לוובינרים, ניתוח מיילים של קמפיינים וכן הלאה, ועבודה משם. במקום לבזבז שעות על משימות חוזרות, אתה והצוות שלך יכולים להתמקד בשירות הלקוחות שלך. אם תקדיש יותר זמן להתמקד בהבנת קהל היעד שלך, באיסוף משוב והתאמה אישית של חוויות המשתמש, תראה תוצאות טובות יותר. זה מאפשר לך להתאים אישית את התקשורת שלך ולכתוב הודעות שרלוונטיות עבורך.

היזם אהסאן ג'האנדארפור

מאמן סטארטאפים והאקר צמיחה, ובריאן דאונרד, יועץ שיווק מקוון וליצור לידים, פרסמו אינפוגרפיקה נהדרת כיצד אוטומציה שיווקית יכולה לחסוך זמן וכסף. היתרונות בשימוש באוטומציה שיווקית הם צנועים: 91% מהמשתמשים מסכימים כי אוטומציה שיווקית היא קריטית להצלחת מאמצי השיווק שלהם באופן כללי. מחקר שערך Regalix (21 במרץ) מראה כי היתרון העיקרי של תוכנה לאוטומציה של משווקים דיגיטליים הוא שיפור ניהול ותחזוקת לידים.

אם אתה מנהל עסק שתלוי במכירות ובהובלות

ולא רק בתגובות הלקוחות, אזי כלי אוטומציה שיווקיים הם הכרח. משימות מכירה ושיווק מבוצעות באמצעות מגוון פורטלים ויישומים כמו תוכנת CRM ופלטפורמות מדיה חברתית. כלי אוטומציה שיווקיים יכולים למצוא משתמשים בחלקים המרוחקים ביותר בעולם המקוון – חוברות – ולאפשר לך ליצור קשר ישירות איתם.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן