איך להדפיס מדבקות במדפסת?

היום ברצוני להדגיש כיצד להדפיס מדבקות ותוויות ב- Microsoft Word 2010 ואז להשתמש ב- Cricut Print. קח את תווית הכתובת כדוגמה ואז גזור את העיצוב בצורה מושלמת עם Cricut. אם אתה מדפיס את העיצוב שלך במדפסת או בשירות הדפסה בבית, תן לנו להדפיס את המדבקה לשיתוף עם חבריך ומשפחתך. אם אתה יכול להדפיס בבית, ודא שאתה עושה כמה דברים לפני שאתה מדפיס. אם כבר יש לך נייר מדבקת Cricut, נסה לשמור את גיליון המדבקה הראשון שהדפסת ואז לקחת אותו ל Staples או ל- Office Depot כדי להדפיס אותו. עם זאת, אם ברצונך להדפיס מדבקות ויניל ואין לך תקציב לכך, עבור אל המדפסת.

אם אין לך מדפסת צבעונית

קח מקל USB עם ויניל להדפסה שיעזור לך או התקשר מראש. גלה אם אתה יכול להשתמש במדפסת לייזר או הזרקת דיו עם נייר המדבקה המתאים וגיליונות הדפסה, כך שתוכל להביא את המדבקות, הנייר וההדפסים. מכונת Cricut שלך אינה קוראת הדפסות לייזר, לכן וודא שאתה עושה זאת באמצעות מדפסת הזרקת דיו.

אם ברצונך להשתמש במדפסת לייזר במקום במדפסת הזרקת דיו

עליך להשיג את נייר המדבקה המתאים ליזר. אם אתה משתמש במדפסת לייזר כדי להדפיס את המדבקות, וודא שיש לך את המדבקות והנייר המתאימים לייזר, במיוחד אם אתה רוצה לרבד אותם. תזדקק גם למדבקה אטומה למים (תוכלו להשתמש במדפסות לייזר, אך לא במדפסות הזרקת דיו, מכיוון שאנו רוצים שהעיצוב יהיה עמיד למים).

אם יש לך דף בדיקה שנראה מושלם, הדפס אותו, אבל לא גבוה מדי. זה נותן לך את ההזדמנות להדפיס בזמן הנכון כדי לוודא שאתה שולף את הנייר באותה נקודה כדי לוודא שהתווית לא מודפסת יתר על המידה.

זכור שאם אתה רוצה להדפיס את המדבקות שלך במדפסת לייזר, תצטרך להשתמש בנייר מדבקה תואם. בדרך כלל ישנם סוגים שונים של ניירות מדבקה למדפסות לייזר, אך הכל תלוי בעיצוב המדבקה שלך.

אם אתה מדפיס הרבה מדבקות, אתה משתמש בהרבה דיו, אז זכור שהדיו שאתה צריך להשתמש במדפסת שלך אינו מוגבל. אם אתה מדפיס מדבקות רבות, ייתכן שהמדפסת לא תוכל להדפיס אותן מכיוון שאין מקום במחסנית הדיו.

כאשר דיו הטונר של מדפסת לייזר מחומם בלמינציה

הוא פועל כמו דבק ונצמד רק לנייר שבו המדפסת הדפיסה את המדפסת. כשאתה שם נייר מקל הזרקת דיו על מדפסת קרן הלייזר שלך, נמס את הנייר שמעליו, שאינו Bueno. אפילו מדפסת פשוטה יכולה להדפיס מדבקות איכותיות, כך שאיכות נייר המדבקה והמדפסת יקבעו את איכות מדבקות המתכנן שלכם. אז אם אתה רוצה להדפיס על נייר רקמה, השתמש תמיד בנייר הרקמה הנכון.

אם יש לך מדבקות שברצונך להדפיס בחלון Microsoft

הסר את סימן המים על נייר המדריך לפני הדפסת המדבקות. הדיו מתייבש לאחר הדפסת המדבקה, כך שלא תצטרכו לדאוג למרוח את המדבקה הטרייה. כשמדפיסים מדבקות על מדפסת קרן לייזר, הדיו מתייבש תוך מספר דקות.

אם אתה קונה נייר המיועד למדפסות לייזר או אם יש לך מדפסת הזרקת דיו

ההדפסה תהיה טובה יותר. שימו לב כי הדיו במדפסת אינו זהה לדיו במדפסת נייר רגילה או אפילו במדפסת לייזר. ההסתברות היא שנייר המדבקה עצמו עמיד למים אך אינו משתמש בשום דבק המיועד לשימוש במדפסת קרן הלייזר (למשל מדבקה), מכיוון שהדבק יכול להמיס ולהשמיד את המדפסות.

אתה יכול להשתמש בנייר מדבקה זול במדפסת רגילה

אך בסופו של דבר יש לך כמה מדבקות חלשות למדי. אם אתה מדפיס את המדבקות על נייר כלשהו, כולל הנייר שיש לך על גבי כרטיסים, הוא יתריס בערכת המדבקות (הנקראת למעשה "סט המדבקות") במדפסת שלך.

באופן כללי

אתה יכול להשתמש במדפסת LaserJet כדי להדפיס מדבקות ויניל, אך לא לקנות מדפסת שמנסי מהודרת שיכולה לעשות כל דבר בשבילך אם אתה מחפש אותה רק להדפסת מדבקות ומסמכים אחרים. חפשו מדפסת לייזר זולה עם נייר איכותי ויכולת להדפיס עליה מדבקות או מסמכים אחרים.

אם אתה מישהו שמדפיס הרבה מדבקות ויניל

מדפסת זו היא בחירה אידיאלית מכיוון שהיא יכולה להדפיס ויניל. אם אתה רוצה להשתמש במדבקות שלך בחוץ, תזדקק למדפסת כדי להדפיס תוויות ותעודות משלוח. תזדקק גם למדפסת אחרת אם אינך מדפיס על ויניל, אך תזדקק לה להדפסת תוויות, קבלות משלוח ומסמכים אחרים.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן