מה צריך לדעת על רופא לפני שקובעים תור?

מיקום וזמינות ממלאים תפקיד גם בביטוח הבריאות. ניתן להשתמש בשם וברשת תוכנית הביטוח שלך כדי לברר אם התוכנית שלך מתועדת בכרטיס הביטוח שלך. חברות מקוונות כמו ZocDoc מפרטות רופאים ומומחים באזורך ומסננות לפי סוג הביטוח, המיקום, התאריך והשעה. אם יש לך תוכנית Medicare Advantage, פנה לספק הביטוח שלך ובדוק את התוכנית שלך באתר כדי לראות אם הרופא נמצא ברשת התוכניות שלך. רוב התוכניות גובות ממך ביקור אצל רופא אם אתה נמצא ברשת, ולכן חשוב לבדוק זאת לפני שתקבע תור. אם יש לך תרופות רפואיות מסורתיות, התקשר למשרד הרופא ושאל אם הם מקבלים חולים רפואיים מסורתיים.

היכונו לתקשר על נושאים חשובים בהיסטוריה הרפואית שלכם והיו יוזמים בתקשורת בנושאים שנחשבים לכם חשובים

הביאו עותקים של כל הסרטים או תוצאות הבדיקה שצולמו מאז הביקור האחרון אצל הרופא. אם אתה מבקר אצל רופא חדש, התקשר מראש למשרד הרופא כדי לתאם את מסירת התיעוד שלך.

אל תתנו למחסום השפה למנוע מכם לשאול שאלות ולהביע את דאגותיכם. יידע את הרופא, המתורגמן או הצוות אם אינך מבין את האבחנה שלך או את הוראות הרופא. כתוב את החששות, השאלות או התרופות שאתה נוטל.

קשר טוב עם רופא המשפחה שלך חשוב לבריאותך הכללית

אם מצבך או מחלתך פוגעים ביכולת שלך לעמוד על עצמך, שקול להביא מישהו אחר לפגישה שלך. למרות שבן זוג לא יכול להיות השותף הטוב ביותר לשיתופי נסיעה, הוא יכול לספק תמיכה מוסרית ולעזור לך ולרופא שלך להתמקד בנקודות החשובות שלך. – מחקרים הראו קשר בין קשר ראשוני חזק לבין סיכון מופחת למחלות לב, שבץ מוחי, סרטן ומוות. אנשים רבים מרוצים יותר מהטיפול הרפואי שלהם אם הם חולקים אחריות עם הרופא שלהם. במהלך הביקור הראשון, חשוב לוודא שהפילוסופיה של הרופא תואמת לשלך.

אם הרופאים שלך מתאימים את הטיפול בחולים להעדפותיך

סביר יותר שתמלא אחר המלצותיו בפגישה. עם החלטה כה חשובה לפניכם, יתכן ותוהים כיצד תוכלו להכיר את הרופא בפגישה הראשונה ולהיות בטוחים בבחירתכם. קח בחשבון מידע זה בעת ההחלטה אם להישאר אצל רופא לאחר הפגישה הראשונה שלך. התחל את הרשימה שלך על ידי התחברות מקוונת לרופאים ושוחח עם אנשים שאתה סומך עליהם שיש להם ניסיון במערכת הבריאות. שאל סביב וחשוב על צרכים ספציפיים כדי שתוכל למצוא רופא שמבין את ההשפעות של סוכרת ומדבר בשפה מסוימת. תן לרופא שלך לדעת שניים או שלושה דברים שאתה רוצה לדעת לפני הביקור, וודא שאתה מקשיב להם על כך לפני תחילתו.

מספר הדברים שהרופא שלך צריך לטפל בהם במהלך ביקור זינק בעשור האחרון

יותר מאשר בדיקות גופניות, בדיקות דם, צילומי רנטגן ו- MRI, דיונים בין רופאים למטופלים הם כלי רב עוצמה ברפואה. זה לוקח רק דקה של תשומת לב מרוכזת בעיני הרופא, ואפילו לא צריך להיות ליד מחשב כדי לקבל מידע חשוב.

הרופא שלך רוצה שתגיע לפגישה

כדי לדבר על התוצאות שלך ועל תוצאות הטיפול השוטף. במהלך הפגישה שלך, הרופא שלך עשוי להמליץ לך על טיפולים, בדיקות או פרוצדורות נוספות. משמעות הדבר היא שהם יכולים לתת לך הפניה למומחה או איש מקצוע רפואי אחר.

אם אתה קובע פגישה, יש לך סיכוי טוב יותר לפנות לרופא שבחרת. אתה יכול לראות את הרופא שלך או כל איש מקצוע אחר בתחום הבריאות בכל שירות בריאות זמין. אם פגישה אינה זמינה באופן מקוון, יתכן שתצטרך להתקשר לרופא אחר.

בקש מידע כתוב

קישורים לסרטונים, אתרים והוראות אחרות. בדוק שהרופא שלך מוסמך באתר המועצה האמריקאית להתמחויות רפואיות (שאלות הסמכה). דאג לקבוע פגישה והתקשר לרופא אם יש לך בעיות. אם אתה מרגיש שיש לך את כל הברווזים ברצף עם ביטוח הבריאות שלך, אתה בהחלט צריך להביא איתך את המסמכים הבאים כשתעבור למרפאה בפעם הראשונה. פרקטיקות רפואיות רבות כיום מתמצאות יותר בטכנולוגיה, אך לא לכולן יש פורטלים או אפליקציות שמאפשרות לך למלא ניירת מטופלים מראש. הדרך המיושנת עדיין אפשרית להזמין תור על ידי הרמת הטלפון שלך וחיוג למשרד, אך העוזר לרפואה פנימית, ד"ר אהסן עלי, אומר כי לרופאים רבים יש אתרים שבהם תוכל לקבוע פגישה.

תוכניות בסיסיות אלו יעזרו לך להפיק את המרב מהפגישות שלך

בין אם אתה מתחיל עם רופא חדש ובין אם תמשיך עם רופא שהכרת כבר שנים. הטיפים הבאים מקלים עליך ועל הרופא שלך ליידע את עצמם על כל מה שאתה צריך לדבר עליו. הפגישה הראשונה שלך היא זמן טוב להתחיל עם הרופא החדש וצוות המשרד על יסודות התקשורת.

כשאתה רואה את הרופא או את צוות המשרד, הציג את עצמך ואמר להם איזה שם אתה מעדיף. יידע את הרופא על מחלתך, הניתוח או מצבך הבריאותי, וכן כל רופא אחר שראית בעבר. שאל אם יש מצב חירום אליו אתה צריך להגיע, או שמשרד הרופא סגור.

הרופא שלך

הוא המומחה ברפואה שעליו אתה יכול לסמוך כדי להנחות אותך בדרך שלך לרווחה. עקוב אחר מטרות פגישת הרופא. כחולה עם תת-בלוטת התריס, אני מציע לרשום את יעדיך לפגישה ברגע שאתה פוגש את הרופא שלך. כאשר הרופא נכנס לחדר כדי להתחיל בפגישה עם הרופא, הודיעו על מטרתכם.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן