איך להתלבש כמו הסלבס?

מדורי הרכילות סוקרים נון סטופ את השילובים האופנתיים המנצחים של הסלבס בארץ ובעולם הנעזרים ברובם בשירותי סטיילינג מקצועיים, כדי להפגיז בהופעה מרשימה בהתאם לסגנון האישי ולאירוע המבוקש.
בעידן הנוכחי בו כל המידע בחוץ והיצע הבגדים והתכשיטים עולה על כך דמיון תוכלו גם אתם להתלבש כמו סלבריטאים וליהנות מאופציות שיקיות וטרנדיות. כל שצריך זה רק לבחור את הפריטים הנכונים וליצור חיבורים שעובדים בשטח וקוטפים מחמאות.
לא חייבים לעשות קופי פייסט, אפשר לשאוב השראה ולמצוא את הסגנון האישי מבין הסגנונות של הכוכבים.
לפניכם מספר טיפים להשגת הופעה כובשת עם תכשיטים שמחמיאים לתלבושות ולמבנה הגוף.

הכל מתחיל בקונספט

לוק הרמוני – זה שם המשחק ועל מנת להגיע לסינרגיה הנכונה בין התכשיטים לבגדים, כדאי לבחור קו סגנוני בולט שינחה אתכם במלאכת הסטייל ויקבע את הטון.
למשל, החליטו שאתם הולכים על הופעה בניחוח וינטאג' או הופעה בשיק עתיק, מאמצים את הטרנד המונוכרומטי או רוצים להתחבר לטבע באמצעות מראה פרחוני ססגוני ולפי זה יהיה לכם קל עם ערכת הצבעים, הבדים המובילים והאלמנטים המשלימים לבחור הן את הבגדים והן את התכשיטים הנלווים.
למשל, הופעה על טהרת הפרחים עם שמלה פרחונית ותכשיטים אייקוניים עם אלמנטים מהטבע או הופעה מטאלית עם ביגוד בעל גימור מטאלי ותכשיטי כסף מרהיבים או הופעה על טהרת הביגוד המוזהב ותכשיטי זהב מהממים. ניתן לייצר קונטקסט גם בין צבע דומיננטי בהופעה כמו סגול שמהווה שכבת בסיס בפריטי הלבוש ואותו ממשיכים בתכשיטים עם אבן סגולה.

מה בין הבגד והתכשיט לקו הצוואר?

אם בהרמוניה עסקינן, הרי שאין ספק שיש להקדיש מחשבה תחילה להתאמה של הבגד למבנה הגוף. ביגוד שיחמיא לאגן הירכיים, יטשטש אזורים בעייתיים וידגיש אזורים מחמיאים וכן שהתכשיטים ייראו למרחקים מצד אחד ומצד שני, לא יטשטשו את ההופעה.
בכל הנוגע לשרשראות יש להתייחס לקו הצוואר ולמחשוף. לרוב השרשרת צריכה להסתיים מעל המקום שבו קו הצוואר מתחיל. אם מדובר בסריג גולף או בגד בעל מחשוף סגור תתאים לו שרשרת הדוקה יחסית בעוד אם מדובר במחשוף עמוק יחסית ניתן ללכת על שרשראות זהב ארוכות. עם זאת, לבגד בעל אלמנטים רבים, שכבות, עניבה וכדומה כדאי להוסיף שרשראות בקווים נקיים מינימליסטיים לעומת ביגוד בגוון אחיד חף מקישוטים אותו אפשר לשדרג באמצעות שרשראות מרובות אלמנטים או בעלות תליון דומיננטי מרשים. 

היכון, הכן להתמקד בהופעה מנצחת

חשבו על איזון ההופעה ובמקרה הזה על נקודות הכוח שלה! החליטו היכן לתת דגש ופוקוס בין אם בזוג עגילים הצהרתיים בעלי נוכחות דרמטית או שרשרת עם תליון מאסיבי או טבעת מרהיבה וכיצד אלה ישתלבו עם ההופעה, כך שבמוקד אותו בחרתם להבליט ולחזק כדאי לעדן בבגד בגוון מעודן ניטראלי או בסגנון מרוכך.
שיקול נוסף שיעזור לכם לייצר סטיילינג כמו סלבס הוא בשילוב בין המתכות של התכשיטים לבדים של הבגד. לרוב נרצה לשלב בין מתכות קרות לצבעים חמים, כך שאם בחרנו כסף סטרלינג יתכן שנעדיף ביגוד שמשרה חמימות בנגיעות של צבעי אדמה ואם בחרנו זהב צהוב נעדיף אולי לתת לזהב הצהוב את הבמה הלוהטת באמצעות גוונים קרים יותר בביגוד כמו תכלת.
חשבו על ההתאמה גם מהבחינה הצורנית: תכשיטים בקווים מעוגלים ל"שבירת" הופעה סימטרית וליניארית או התאמה בין תכשיטים אסימטריים להופעה המבוססת על בגדים אסימטריים.
אל תשכחו גם את ההתאמה במידה של הצמידים, השרשראות, הטבעות ואת הנוחות – כי כמו שהסלבס נראים כל כך טבעיים בהופעה שלהם, נוחות היא סוד הקסם מבלי להתפשר על אופנתיות!

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן