לאילו אירועים מומלץ למכור כרטיסים און ליין?

במאמר זה אתן כמה טיפים כיצד למכור כרטיסים לאירוע באופן מקוון בכדי למקסם מכירות באמצעות רישום מקוון ותוכנות לרכישת כרטיסים. טיפים מועילים אלו יעניקו לך נקודת התחלה טובה אם ברצונך להבין טוב יותר כיצד למכור כרטיסים לאירועים שלך.

בהסתכלות על האירוע שלך

מה נדרש כדי למכור כרטיסים לגיוס התרומות שלך באינטרנט, ובאילו כלי כרטוס ניתן להשתמש כדי למכור כרטיסים למשתתפים? בעת מכירת כרטיסים לאירוע ובחירת תוכנת כרטיסים או אתר אינטרנט, חשוב לבחון מעבד תשלומים. בפרט, עליך להשתלב בפורטלי תשלומים כגון PayPal כדי למכור את הכרטיס שלך באופן מקוון. אם אתה מוכר כרטיסים לאירועים באופן מקוון ומקבל תשלומים באמצעות PayPal, יש לשלב את הפלטפורמה שלך ולמכור את הכרטיס למשתתפים.

אם ברצונך למכור כרטיסים להופעות באופן מקוון, החומרה הדרושה לך יכולה להיות שונה מאוד, למשל, אם ברצונך לשדר אירוע eSports או לצפות בקונצרט.

אינך צריך להקים כל סוג של מערכת כרטיסים, כגון החלפת כרטיסים או מוכר כרטיסים מקוון, בעת מכירת כרטיסים באינטרנט.

אינך זקוק עוד לידע טכני

כדי ליצור אתר אירועים, ואתרים ואתרים כאלה הם לרוב הדרך הטובה ביותר למכור כרטיסים באופן מקוון. מכירת כרטיסים מקוונת מעניקה לכם אפשרות להשקיע פחות זמן בניהול מכירת כרטיסים מאשר אם הייתם מוכרים כרטיסים רק בטלפון או באופן אישי. הסיבה שמכירת כרטיסים מקוונת חשובה כל כך היא שרוב האנשים קונים כרטיסים לאירועים כשהם שומעים עליהם לראשונה. מכירת כרטיסים לאירועים שאינכם מכירים דבר היא דרך יעילה להפליא להעלות את תוצאות המודעות שלכם, אך ניתן גם לתת לכם סיכוי טוב בהרבה לקדם את האירוע שלכם למספר גדול יותר של אנשים מאשר שיחת טלפון או מכירת כרטיסים מקוונת.

כדי לעזור לכם לקצץ בעבודה, הקמנו כמה כלי אירועים שתוכלו להשתמש בהם באמצעות PayPal כדי למכור כרטיסים לגיוס הכספים שלכם באופן מקוון. אירועי PayPal הוא תוסף וורדפרס בחינם המאפשר לך למכור את הכרטיסים שלך לגיוס תרומות ישירות מדף האירוע שלך.

היא מלאה ומאפשרת למתכנני האירועים לפרסם ולמכור כרטיסים באתר משלהם. זה מאפשר למשתמשים ליצור טפסי רישום בודדים לאירועים, למכור כרטיסים באופן מקוון, לאסוף תשלומים ולערוך סקרים שלאחר האירוע. דף האירוע כולל גם חלונות קופצים של מדיה חברתית, כך שאנשים יוכלו לחלוק את רכישות הכרטיסים שלהם עם חשבונותיהם מיד לאחר רכישת כרטיס לאירוע.

כאשר הגיע הזמן למכור כרטיסים מקוונים

יש לך קהילה קיימת שמשתפת את המסר שלך ומקדמת את האירוע שלך. מכירות מקוונות מאפשרות לך להגיע לקהל גדול יותר ולמכור יותר כרטיסים לאירוע, ובכך להגביר את המודעות שלך למותג. בנוסף להטבות אלה, מכירה מקוונת של כרטיסים לאירועים מעניקה לך גישה למידע נוסף אודות האירועים שלך, כגון תאריכים ושעות אירוע, ומאפשרת לך לעקוב מקרוב אחר מכירות ככל שמתקרבים לאירועים.

בעוד שרוב מערכות הרישום לאירועים מאפשרות לך להחליף מידע על אירועים ולהקים מערכת רישום מקוונת

תצטרך עוד כמה כלים למכור כרטיסים באופן מקוון. אם אתה עדיין לא משוכנע שמכירת כרטיסים לאירוע באופן מקוון היא הדרך ללכת, כדאי לעיין במדריך שלנו לכלי מכירת הכרטיסים המקוונים הטובים ביותר עבור מארגני האירועים. כדי למכור כרטיסים באופן מקוון, תוכנית המכירות הדיגיטלית שלך מחייבת אתר, גם אם אין לך כרטיס באתר שלך.

אמנם מכירת כרטיסים מקוונת מאפשרת מכירת כרטיסים

למעשה לפני האירוע שלכם – אך תוכלו לנצל זאת על ידי יצירת במה לרכישת כרטיסים לאירוע. בדיוק כמו בשיטת המיקוד מחדש, הדרך הטובה ביותר להציע כרטיסים היא לקנות אותם בקופות ביום האירוע. Eventbrite יוצר אירוע בפייסבוק לאירועי ספורט, כך שאוהדי הפייסבוק שלך יוכלו להפנות בקלות לרכישת כרטיסים מקוונים, ולא יהיה לך טוב יותר או קל יותר למכור כרטיסים לאירועים שלך באופן מקוון. אתה יכול לדחות את הרעיון בהתחלה, אבל זה עובד ולא יכול להיות זמן טוב יותר מאשר עכשיו למכור כרטיסים לאירוע באינטרנט.

עם Accelevents

המארגנים יכולים לקבוע את האירוע שלהם במהירות ובקלות ולהתחיל למכור כרטיסים תפורות באינטרנט ולהגדיר אותם בקלות. ישנן פלטפורמות רבות ושונות למכירת כרטיסים לאירועים באופן מקוון, והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא למצוא ספק שמציע הכל ברשימה זו. אם אינך בטוח איזו תוכנת וידאו לבחור, זום לווידאו מאפשר לך לקבל סקירה מהירה של מכירת כרטיסים וסרטוני פייסבוק בשידור חי לאירוע שלך. תוכלו ללמוד עוד על אופן מכירת כרטיסים לאירועים וירטואליים על ידי אירוח אירוע וירטואלי ב- Eventbrite, Facebook Live, Zoom או בכל פלטפורמת כרטיסים מקוונת אחרת.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן