מהי ההצגה שנחשבת למופע הטוב ביותר בעולם?

רשימה זו מציגה מופעים כמו משחקי הכס שלא עושים – לגמרי – אבל – עדיין – בעבודות שובר שורות, משוגעים ועוד. ריכזנו עבורכם רשימה של 10 המופעים הטובים ביותר בכל הזמנים – ללא סדר מסוים, כך שתוכלו לצפות בהם.

ספין אוף רבים הם ספין אופים

ספינים מתוכניות טלוויזיה פופולריות לשעבר שמסוגלות להפוך תוכנית גרועה לתכנית טובה מבלי להרוס את החומר או את הדמויות שהצופים אהבו. סיום טוב לתכנית טלוויזיה הוא סוף עידן הנחשב לאירוע בלתי נשכח, גם אם נראה כי פרק הגמר הגרוע ביותר הורס או פוגע בתוכנית כולה. לא משנה מה תחושותיך לגבי הסוף, משחקי הכס היא אחת מתוכניות הטלוויזיה הטובות בכל הזמנים וכנראה הסדרה הפופולרית ביותר בעולם. זו הצגה שקיימת כבר עשרות שנים וכמו רוב הז'אנרים, בנויה על אופייה משלה – עצמאי, צוות שחקנים – אבל אין ספק שבלעדיה זה יהיה מופע גרוע יותר. הפרק הלפני אחרון, Ozymandias, נחשב לפרק הגדול ביותר בתולדות הטלוויזיה וזכה בפרסים רבים של אמי, תוך שהוא שומר על דירוג מוצלח של 10/10 ב- IMDb. למעשה, מעריצים ומבקרים מכנים אותו לעיתים קרובות כאחד הפרקים הגדולים ביותר שנכתבו אי פעם לטלוויזיה.

GQ הכריזה לאחרונה על "לחיים" כסדרת הטלוויזיה הטובה ביותר

ובאופן לא מפתיע גילדת הסופרים של אמריקה גם רשמה את "נערות הזהב" כאחת מעשר התוכניות המובילות שלה בכל הזמנים. פרוסט דורג במקום הראשון בהיסטוריה של הטלוויזיה על ידי אגודת הסופרים מאמריקה והמקום הראשון ב- IMDb. דרמת הפשע הזו נחשבת בעיני רבים לסדרה הטובה ביותר אי פעם והיא החזיקה מעמד לאורך השנים בצורה מדהימה. במשך מרבית שנות השמונים הייתה זו פשוט "התוכנית הטובה ביותר בטלוויזיה" וממשיכה להיות זאת למרות שהייתה אחת התוכניות הגדולות בטלוויזיה. לקלאסיקה הקומית הזו לא רק שיר השער הטוב ביותר בכל הזמנים, אלא גם המספר הגבוה ביותר של פרקים שצולמו אי פעם, הכי הרבה פרקים והדירוג השני הטוב ביותר ב- IMDb.

התוכנית גם הפיקה מספר עצום של פרקים בעונה אחת בלבד

אך הייתה גם עונה נוספת שלדברי IMDb פגעה ולא שיפרה את מעמדה בהיסטוריה של הטלוויזיה. ריכזנו עבורכם רשימה של תוכניות פופולריות וסרקנו את הרשימה כדי למצוא את תוכניות הטלוויזיה הטובות ביותר שהפכו לתוכניות הטובות בעולם, לא רק מבחינת דירוגים ופופולריות. במהלך השנים היו רבים מדי כדי להגביל אותם לעשר בלבד, אז ריכזנו את כולם וריכזנו אותם לרשימת עשרת הגדולים.

זה עדות למצויינות התוכנית שמבקרים עדיין מתווכחים מי מהעונה הראשונה והשנייה טובה יותר

ושכל אחד מהם צריך להיות מגובה בטיעונים משכנעים. הנה תוכנית נוספת שזכתה להיות נבחרה לאחת מתוכניות הטלוויזיה הטובות בכל הזמנים. זו הייתה טלוויזיה מדהימה כשהיא פורסמה לראשונה בשנת 2001 והיא תוכנית הטלוויזיה הפופולרית ביותר שנעשתה אי פעם. בשיאה זו הייתה אחת התוכניות "הטובות" בטלוויזיה והפרקים מכילים כמעט הכל מאותה תקופה.

בתור מעריץ טלוויזיה, תהיתי: "מהי התוכנית הטובה ביותר בעולם שאני הכי מצפה לה כרגע? אף רשימה של 10 תוכניות הטלוויזיה הטובות ביותר בכל הזמנים לא הושלמה בלי להסתכל על אחת התוכניות האהובות עליי בעבר, משחקי הכס.

לכן צוות מומחי הטלוויזיה של IndieWire כינה אותה בתוכנית הטלוויזיה הטובה ביותר בעשור האחרון לחגוג

אני מרגיש שבעשר השנים שחלפו מאז התוכנית התחיל, הרבה יותר אנשים ראו את הקומדיה של סטארץ מאשר לשים לב אליה כשהיא רצה. זו תוכנית שרצה מיום עלייתה לאוויר, עם רייטינג שלעולם לא יעלה בראש משחקי הכס.

זה אחד מעט יתרות מטבע חוץ מראה שאתה מוצא ברשימה זו

ואחד שנעלם בסוף ספטמבר, כך שאם אתה נכנס לשם במהירות, אתה יכול לצפות בהכל. Hulu הוא שירות הזרמת הטוב ביותר בכל מה שקשור לתכנות FX, אבל אם זה נוצר אי פעם, אני אגיד לך, הקומדיה המוזרה הזו כל כך טובה שהיא זכתה לאחרונה בפרס הסדרה הקומית הקנדית הטובה ביותר וזכתה בפרס מחויבות לתריסר פרקים נוספים. זו הצגה עם היסטוריה ארוכה ויקרה בעולם הקומדיה, עם צוות דמויות מדהים וסגנון סיפורים ייחודי.

הסופרנוס הייתה סדרה שהכניסה עידן חדש של טלוויזיה סדרתית

והגמר שלה נותר אחד הרגעים הזכורים בתולדות הטלוויזיה. HBO מייצרת טלוויזיה יוקרתית מאז ש"טלוויזיה יוקרתית "אפילו לא הייתה קיימת. Six – Feet Under היא פנינה מוחלטת של סדרת דרמה, עם צוות דמויות מדהים וסגנון סיפור ייחודי. זו הצגה עם היסטוריה ארוכה ויקרה ומקום מיוחד בלבי שכן היא נותרה המופע הטוב ביותר מסוגו.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן