האם כדאי ללכת לתוכנית ריאליטי כדי להתפרסם?

אם תוכניות טלוויזיה בריאליטי אינן פופולאריות להפליא, קל להתעלם או לשכוח שהכוכבות הגדולות משתמשות בהן ככריות שיגור. אנחנו # ראינו כוכבים מגיחים מאנשים שיש להם שפע של כישרון, מתנהגים ולא מזוהים עד שקורה להם תוכנית ריאליטי, ואנחנו צופים בהיקסמות ובאימה. רבים מהכוכבים האלה של תוכנית הריאליטי השיגו את מה שהחיים הם על ידי כך שהם מאפשרים למישהו לצלם את חייהם, אבל הכוכבים האלה דומים מאוד לכוכבים אמיתיים. קרדשיאן ממשיך, אבל אנחנו רואים כוכבים כמו אנשים שהיו להם הרבה כישרון אבל לא הוכרו לפני שקרה תוכנית ריאליטי.

אנשים צופים בתוכניות ריאליטי מכיוון שיש להם את הסלבריטאים האהובים עליהם מתוך סקרנות לפגוש אדם אמיתי

אבל מה שהם מקבלים זה דמות מתוחכמת ותסריטאית שעושה לעצמו את הדעת ופשוט מנתח אותה לשם כסף. הקהל מכוון לחייו של אחר לבידור, מה שמזכיר יותר את תוכנית טרומן, אלא שהתוכנית שעוברת כתכנית ריאליטי לא כל כך אמיתית וממש לא כתובה וכמובן כמובטח. זה לא צריך להפתיע את מי שאי פעם ראה תוכנית כמו "החניך", "הישרדות" או "אמריקן איידול", אבל זה כן.

תוכנית ריאליטי זקוקה להרבה פעולה

אז הם צריכים לגרום לך להיות זה שעושה הרבה דברים. הבעיה בתכנית ריאליטי, במיוחד זו שמצפה כישרונות, היא שהיא יכולה לדכא את התפיסה שהאדם הפשוט יכול להשיג גם תהילה ופופולריות אם הוא מוכן להתאמץ יותר. הזמרים השואפים מאמינים שהכוח העצום של הקול שלהם לבדו יכול לזכות אותם בהמון מעריצים ולהפוך אותם למפורסמים.

זו הסיבה שתוכניות ריאליטי כמו "רוקדים עם כוכבים" ו"עקרות הבית האמיתיות של ניו יורק "כל כך פופולריות

נראה שתהילה ועושר משמחים כל כך כוכבים, והצופים חושבים שמגיע להם תשומת לב מסוג זה. טלוויזיה ריאליטי הפכה לתסריט עוד יותר טוב – ופופולרי – עם מופעי להיטים כמו "בוא הנה מותק בו בו", "הטופ מודל הבאה של אמריקה" ואפילו "הישרדות". מומחים אומרים כי השתתפות בתכנית ריאליטי כמו MasterChef יכולה להיות טראומטית עבור המתמודדים, אך יכולה להשפיע לרעה על הצופים. זה גורם לאנשים להיות מאוד מעורבים בדרמה שהתוכנית יוצרת, ומומחים אומרים שהיא עלולה לגרום לחרדה. העובדה שתכניות ריאליטי משמשות לעתים קרובות להעברת תכנים חדשים, לייצור הכנסות מפרסום, והאם יש קומדיה או דרמה בכל עונה היא גם יתרון גדול.

אם אתה רוצה להיות חלק מתוכנית ריאליטי

עליך לוודא שלא אכפת לך יותר מדי מהמוניטין שלך. אין דבר שקהל טלוויזיה בריאליטי אוהב יותר מהאנדרדוג, ואם היית רוצה להיות חלק מתכניות ריאליטי, אתה צריך להיות מוכן להיחשף. דרושים הרבה אישים שונים כדי ליצור תוכנית ריאליטי מכיוון שהמפיקים יודעים בקלות מי אתה, כך הסיכויים להיבחר טובים יותר. תוכניות טלוויזיה לזיהוי כישרונות שטרם התגלו, אך גם בגלל חוסר התחרות בענף.

עליך למלא טופס באופן מקוון

להגיש סרטון, להשתתף באודישן, ואם תזכה ייתכן שיהיו לך 15 דקות תהילה, אך עדיין תהיה לך עבודה רבה כדי להוכיח שאתה יותר מאשר מתמודד בתוכנית ריאליטי. המתמודדים בתוכניות ריאליטי הם חד פעמיים, אז וודא שאתה מוכיח להם שעדיין יש לך הרבה מה להציע לפני שהתעשייה פשוט תזרוק אותך.

האודישן כל כך משכנע מכיוון שהוא יוצר רגעים שמרגישים ללא ספק אמיתיים

כמו שרק לעתים רחוקות טלוויזיה. למרות שקל להכיר אותו כאדם רע, זכור שאפשר להיות כוכב טלוויזיה מציאותי חביב, גם אם אתה כן. אם תחליט לא להיות חלק מתכנית טלוויזיה בריאליטי, תן לו את האומץ לנהל חיים מהנים.

השתתפות בתכנית ריאליטי יכולה להיות ממש כיפית כי כולם יודעים לשחק לפי הכללים

מופעי ריאליטי הם הזדמנות לחיות באופן מתמשך דרך המתמודדים, והם דרך נהדרת ליצור קשר עם אנשים אחרים. שאל- אנשים רבים מדוע הם צופים בתוכניות הריאליטי הגרועות ביותר בכל הזמנים, והם בטח יגידו לך שהם פשוט אוהבים לראות אנשים טיפשים עושים דברים טיפשים. תוכניות ריאליטי יכולות לשכנע אותך שאתה לא אוהב אותן. אם תתמכר לתוכנית הריאליטי ותשקר לעצמך לא לראות אותה, בסופו של דבר תאלץ לצפות באחת.

אני חושב שתוכניות ריאליטי משתלטות על הז'אנר, ואני חושב שהערעור של התוכניות האלה הוא שהן קשורות זו לזו.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן