חידוש דרכון מהיר? יש אפשרות!

חידוש דרכון הוא תהליך הגשת בקשה לדרכון חדש כאשר פג תוקפו של הדרכון הנוכחי שלך. חשוב לחדש את הדרכון לפני שפג תוקפו, שכן ייתכן שתזדקקו לו במקרה חירום.

כדי לחדש את הדרכון, יהיה עליך למלא טופס בקשה ולספק תעודה מזהה עם תמונה, כגון רישיון נהיגה או תעודת זהות עם תמונה. אם אתה זכאי לחידוש בדואר, תצטרך גם להגיש תשלום עבור עלות הדרכון החדש והדואר. אם לא, אז אתה יכול לבקר במשרד דרכונים מקומי באופן אישי כדי להשלים תהליך זה.

תהליך חידוש דרכון הוא תהליך פשוט ופשוט.

תהליך חידוש דרכון הוא תהליך פשוט והבעיה היא בכלל בכמות התורים – אין תורים לחודשים הקרובים ברוב הלשכות בישראל. אך יש כל מיני פיצ’רים ופיתוחים שמאפשרים תור מהיר.

על מנת לחדש את הדרכון שלך, תצטרך למלא את טופס DS-82 ולשלם את האגרה. אתה יכול לשלוח את הטופס באופן אלקטרוני או בדואר.

לאחר שתמלא את הטופס והגשת אותו, תוכל לקבל את הדרכון החדש שלך תוך כ-4-6 שבועות. צריכים חידוש דרכון במיידי? יש כל מיני שירותים באינטרנט שיכולים לסייע לכם!

מאיזה גיל צריך דרכון?

להוציא דרכון לילד בפעם הראשונה? תצטרך למלא את טופס DS-82 ותמונת פספורט.

חידוש דרכון הוא תהליך שכל מטייל חייב לעבור לפחות כל 10 שנים. חשוב לציין כי ניתן לחדש את הדרכון רק אם נותרו לו פחות מ-15 חודשים לפני תאריך התפוגה שלו.

כל הקטינים צריכים דרכון כדי לנסוע מחוץ לארצות הברית. הגיל שבו קטין זקוק לדרכון משתנה בהתאם לאופן הנסיעה שלו והאם אחד ההורים נוכח או לא.

לנסיעות בינלאומיות, כל הילדים הקטינים צריכים להיות בעלי דרכון משלהם. אין גיל מינימום להשגת דרכון, אך יש להשיגו לפני שהילד עוזב את ארה"ב. ילדים מתחת לגיל 16 חייבים להיות גם עם דרכון משלהם כאשר הם נוסעים ביבשה או בים בין קנדה, מקסיקו וארצות הברית.

על מנת לחדש דרכון ללא הורים, עליך להיות בן 16 לפחות ולהגיש בקשה אישית בסוכנות הדרכונים האזורית הקרובה אליך או בשגרירות/קונסוליה עם הדרכון הקודם שלך והוכחת אזרחות (תעודת לידה, תעודת התאזרחות).

תהליך חידוש הדרכון הוא פשוט כמו תהליך הבקשה. כל שעליכם לעשות הוא להגיש טופס בקשה, דרכון ותמונה.

דרכון הוא תעודת מעבר המזהה את המחזיק בו כאזרח של מדינה אחת ומאפשר להם לנסוע למדינות אחרות. הדרכונים מונפקים על ידי ממשלת מדינת האזרחות. הם מכילים בדרך כלל מידע בסיסי על המחזיק כמו שמם, תאריך הלידה, מקום הלידה והתצלום שלו.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן