הדחקת אזכורים שליליים בגוגל

מאמר זה מספק סקירה כללית כיצד להסיר מידע שלילי על תוכן המאמר שלך מתוצאות החיפוש של גוגל. בפוסט זה אזכיר גם כמה מהטקטיקות המובילות בסמינר האינטרנט שניתן ליישם כדי לדכא או לקבור קישורים שליליים בגוגל.

שים לב ליוזמות שלמעלה וודא שהן יוסרו בקרוב

או שים לב אליהן ויידע אותי איך אתה טוען שנמצאו תוצאות חיפוש מזיקות. אינך יכול למחוק או להסיר תוצאות חיפוש שליליות שזיהית ממנוע חיפוש המקור, אך נניח שזיהית תוצאת חיפוש שלילית ואינך יכול למחוק אותה. אנא צרו איתי קשר אם ברצונכם לדעת יותר כיצד להסיר או לדכא קישורים שליליים מגוגל בעלות משתלמת. ספר לנו באילו שיטות אתה משתמש למחיקת המידע השלילי על תוכן המאמר שלך מתוצאות החיפוש של גוגל.

גוגל עשויה להסיר תוכן נצלני מתוצאות החיפוש אם תרצה בכך

ובאתרים מסוימים נדרש להסיר תוכן נצלני. אם תוכלו להוכיח הפרה של זכויות יוצרים או הסרת DMCA, גוגל תסיר את התוכן ישירות מתוצאות החיפוש של גוגל. גוגל עשויה גם להסיר כל סוג אחר של תוכן אם תקבל תלונות מאנשים שרוצים שהוא יופיע בתוצאות Google עקב סוגים אחרים של שירותי הסרה, כגון הסרת תוצאות חיפוש מהאינטרנט או הסתרת מנועי חיפוש באינטרנט. חברות אלה מספקות מידע נוסף על שירותי הסרה כדי לעודד אנשים להסיר או להסתיר תוכן אחר.

יש לנו צוות מנוסה שיעזור לך להסיר קישורים גרועים מגוגל ולהסיר את שמך מחיפוש Google. אם ברצונך לקבל עזרה נוספת בעניינים כאלה או לקבל מידע נוסף על האופן שבו ניתן להסיר תוצאות מנועי חיפוש שליליות, אנא פנה אלינו.

אם אנשים רוצים להסיר מידע מקוון שלילי מגוגל

עליהם לשכור מומחה להסרה הנוקט בגישה אחרת. במקרים מזדמנים שבהם אינך יכול להיפטר מאתרך ממידע שלילי, המידע עשוי להיקבר בתוצאות החיפוש. אם אתה מעדיף לקבור תוצאות שליליות בתוצאות החיפוש שלך, ייתכן שתוכל להסיר אותן ישירות מתוצאות החיפוש, אך עבור רוב האנשים זה לא יהיה כך.

רוב האנשים לא קוראים את העמוד הראשון של תוצאות החיפוש של גוגל

כך שתוכל להפחית משמעותית את מספר הצפיות אם תסיר את התוכן השלילי שלך מהדפים הראשונים. בנוסף, ניתן למנוע שהקישור מופיע בדפי החיפוש הבאים של גוגל אם אתה פשוט מודיע לגוגל שהפרעת את הקישור. המסקנה היא שגוגל כבר לא תציג קישור זה בדף התוצאות שלה אם דף תוכן שלילי כבר לא קיים באתר בו פורסם. חשוב גם לציין כי עלינו למחוק את כל הקישורים השליליים מאינדקס גוגל כדי שמנהלי אתרים יוכלו לענות לבקשות מחיקה.

עם זאת

אתרי חדשות מסוימים עשויים לדחות תוכן שלילי או למחוק את שמך ממאמרים שליליים, ואין אפשרות לסבול זאת כאופציה. לדחוף את התוכן שלך על ידי דיכוי תוכן שלילי זה הרבה יותר יעיל מאשר פשוט להיות פעיל ברשתות החברתיות. דיכוי הוא גם הדרך הטובה ביותר להגן על הנוכחות המקוונת שלך מפני משהו שלילי שיעלה בשורות בעתיד. אל תפרוץ למוניטין שלך X, אך אל "תפרוץ" לאתר שלך על ידי הסרת התוכן השלילי שלך.

מה שהיית עושה

הוא שגוגל עושה חשבון באתר שלך, מסיר כל קישורים שליליים שאתה מנסה להדחיק ומסיר אותם מחיפוש Google. באפשרותך לעשות זאת על ידי מחיקת פוסטים ישנים בפייסבוק ובעקבות הסעיף "תוצאות חיפוש שליליות נכונות" בדף תוצאות החיפוש של גוגל. אם אתה רוצה להסיר את כתובת האתר בגוגל או קישור מחיפושי Google שלך, אתה נוטה להיות מדווח על פלטפורמות מדיה חברתית.

אם גישה מהירה וקלה זו לא עובדת

זה יכול לעזור לך להיפטר מתוכן שלילי. אתה יכול למעשה להשתמש באהבה של גוגל לאתרים סמכותיים כדי לדחוף תוצאות חיפוש שליליות עבור המותג שלך. אחת הדרכים הנפוצות ביותר לדכא תוצאות חיפוש שליליות היא לקרצף את נוף מנועי החיפוש כדי לקדם את המותג העסקי או האישי שלך, ולנקוט בצעדים כדי לפחות להעלות אותו בדף הראשון של גוגל. אבל אתה יכול גם לבצע פעולה בעצמך, אשר אם תרצה תביא אותך לתוצאות חיפוש שליליות. האהבה שיש לגוגל לאתר רלוונטי יכולה לשמש בפועל לדחיפת תוכן חיובי, כגון פוסטים חיוביים ברשתות החברתיות וקישורים לאתר שלך, לדחיפת תוצאות חיפוש שליליות עבור המותג, ולהיפך.

זה יעזור לך לקבור תוצאות שליליות של Google ולהגן עליך מפני תוצאות חיפוש שליליות בעתיד

זה נעשה על ידי הסרת ביקורות גרועות ותכנים שליליים ודחיקתם כלפי מטה לאחוז קטן מאוד מהאנשים שמחקרים מצאו כי הם מגיעים רק לכ- 1-2% מהאחוזים הקטנים ביותר כאשר הם מחפשים עסק באינטרנט. כפי שצוין קודם לכן, פתרון זה הוא לקבור את עצמך, כך שאתה מובטח לתוצאות חיוביות בדף הראשון של גוגל, ולדחוף למעשה את התוכן השלילי שלך לאן שאתה רואה אותו. למידע נוסף על האפשרויות שלך להתמודדות עם תוצאות חיפוש מזיקות, קרא "תקן תוצאות חיפוש שליליות" כאן.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן