האם יש מכוניות מעופפות?

אף אחד לא יודע בוודאות מה צופן העתיד. אבל אנשים רבים צופים שנקבל מכוניות מעופפות בעתיד. זה נשמע כמו רעיון ממש כיף ומרגש.

זה אפילו לא רעיון חדש, כי אנשים מדברים על מכוניות מעופפות כבר יותר מ-50 שנה.

עם זאת, עדיין לא ברור אם אי פעם נקבל מכוניות מעופפות או לא. האם נוכל לשלוט בהם? ואיך אנחנו מחזקים אותם?

מכוניות מעופפות היו נושא פופולרי כבר זמן מה. השערה הייתה שהעתיד יכיל מכוניות מעופפות כאמצעי תחבורה מרכזי.

נותרה השאלה אם המכוניות המעופפות הללו יהיו אלה מתערוכת Jetsons או סוג אחר של עיצוב חדש.

במציאות, זה מאוד לא סביר שמכוניות מעופפות יהפכו אי פעם לצורת תחבורה מרכזית. זה נראה כאילו הם יהיו יותר חידוש ולא משהו שאנשים מסתמכים עליו לנסיעה היומית שלהם.

המילה "מכונית מעופפת" עלתה לראשונה בפטנט שהגיש הנרי פורד בשנות ה-20. עם זאת, האזכור הראשון של מכונית מעופפת ניתן למצוא ברומן של הסופר הצרפתי ז'ול ורן משנת 1865 "מכדור הארץ לירח". למעשה, כבר בשנת 1925, היו לפחות שישה אבות טיפוס שונים למכוניות מעופפות.

מכוניות מעופפות אינן זמינות כעת לרכישה מכיוון שהן עדיין לא אושרו על ידי מינהל התעופה הפדרלי לשימוש בכבישים ציבוריים. המינהל הלאומי לבטיחות בדרכים בכבישים המהירים (NHTSA) היה אמור לתת פסיקה רשמית ב-30 בספטמבר 2015, אך דחה את קבלת ההחלטה עד מתישהו בשנה הבאה (2016).

אין דרך לדעת אם מכוניות מעופפות יהפכו נפוצות אצלנו

השאלה אם מכוניות מעופפות יהפכו לאירוע יומיומי אצלנו או לא היא שאלה שאנשים רבים שואלים. את התשובה לשאלה זו ניתן לענות על ידי התבוננות בהיסטוריה של הטכנולוגיה וראיית מה קרה בשנים האחרונות.

מכונית מעופפת היא מכונית שיכולה לעוף

כמעט מדי יום אנו שומעים על חידושים חדשים המתרחשים בתעשיית הרכב. עם התקדמות הטכנולוגיה, עתיד הניידות נראה ירוק מתמיד. מכוניות מעופפות הן אחד מאותם חידושים חלוציים שישנו את התחבורה כפי שאנו מכירים אותה.

מה זה מכונית מעופפת? בעיקרו של דבר, מדובר במכוניות שיכולות לטוס באמצעות צורה כלשהי של מערכת הנעה אווירית. מערכות אלו כוללות כנפיים או רוטורים. המכונית המעופפת הראשונה נרשמה בפטנט על ידי הנרי פורד ב-1941 והיא נסעה על בנזין עם מנוע על כל גלגל לכוח ולהנעה.

מכונית מעופפת היא מכונית שיכולה לעוף.

אב טיפוס עובד של מכונית מעופפת נחשף ב-1995 על ידי ממשלות ארה"ב ורוסיה ונקרא "אוריינט אקספרס". רכב זה היה מסוגל לפעול גם בכבישים.

הרכב יכול לנסוע במהירויות של עד 180 קמ"ש באוויר וכ-80 קמ"ש בנסיעה בכבישים.

מכונית מעופפת היא רכב שניתן לנהוג בכבישים ובכבישים מהירים, אך יש לו גם יכולת לטוס.

מכוניות מעופפות הן אחד מרכבי החלומות הנפוצים ביותר עבור אנשים רבים, אך הם נחשבו מזמן בלתי אפשריים לבנייה. עם זאת, חברה אמריקאית בשם Terrafugia עובדת על הפיכת החלום הזה למציאות. הם עושים את המעבר; שהוא דו-מושבי קל משקל שיכול להמריא ולנחות אנכית כמו מסוק. יש לו כנפיים המתקפלות למקומן כאשר אינו בשימוש והיא נוסעת כמו כל מכונית אחרת. ה-Transition יגיע למכירה במחיר של 279,000 דולר, וזה לא זול, אבל זה עשוי להפוך את הבעלות על מכונית מעופפת משלך לאפשרית עבור אנשים נוספים בעתיד.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן