תיאטרון בובות לילדים

פנטזיה היא אחת הדרכים הטובות ביותר לילדים להשתמש בדמיון שלהם ולבצע מופע בובות, ואיך הם יכולים לעשות זאת טוב יותר מאשר עם בובות? הצגת תיאטרון בובות בתיאטרון הבובות או בבמת הבובות שלך היא דרך נהדרת לתת לילד שלך לשחק סיפור דמיוני שאינו יודע גבולות. עם הדפסי בובות צל אלה להדפסה אתה מעלה מופע בובות צל לילדים על פי המוטו "למריה יש טלה." אם הפעוטה שלך גילתה עניין בספרים, תוכל לבצע את הסיפור האהוב עליה בתיאטרון בובות.

הקפידו לבצע בובת גרב המשתמשת בגרביים בצבעים שונים בכוכב ההצגה, או בצבע אחר לכל אחת מהבובות שלכם.

בובות מודל פתוח של בובות מדפיסות מודלים של בובות ומזמינות את הילדים להחליט איזה מהם הם רוצים להכין. לחץ על התמונה ושמה בפינה הימנית התחתונה של הדף כדי ליצור דגם בובה שיעבור לדף הגזירה.

משחק בובות יכול להיות משחק מהנה כשילדיכם מתעייפים מאותה בובה או כשנגמרים לכם הדברים לשחק איתם. עם בובות צל להדפסה תוכלו להעלות בובות צל על פי אגדה.

תן לילדיך לדעת כיצד הם יתנהגו עבורך במהלך מופע הבובות ותודיע להם אם הם מתנהגים

תנו לפעוטות המבוגרים שלכם מוטיבציה לשמור את הידיים לעצמם במהלך יום המופע. כבונוס, שמציעים תיאטראות רבים, הם יכולים להכיר את הבובות לאחר ההופעות.

הכן את ילדיך על ידי המצאת סיפור חברתי והשחק אותם בצל הבובות

הבובה תעזור להעלות את המודעות החברתית, בעוד שילדים לומדים בתורנות להקשיב לרעיונות זה של זה. אם הילדים שלך מרגישים שהם לא מתייחסים טוב לבובות, הם יכולים למשמעת את הילדים האחרים. הראה חיבה על ידי היכרות איתם במהלך הפגישה ואמירה: "אני אוהב להביע את מה שאני מרגיש כלפיך, גם אם זה קורה לפעמים בשבץ מוחי. במקום להחזיק בובה בידיים מול הקהל, אולי תרצה ללמוד מין-ראות כדי ליצור רושם שהבובה חיה ורק מדברת. זה אולי נדרש, אבל נסה לגרום לילד שלך לפתוח את הפה לכל הברה.

הבובה מדברת כרגיל

אבל הוא שם קול אחר כאשר הבובה אמורה לדבר, כך שזה נראה כאילו הוא מדבר. שפתיה של הבובה אולי זזות, אך הן לא זזות, וזה נותן לך מקום לדבר רק על הרגשות שלך. ילדים יכולים להתנסות בשפה על ידי לוקח קולות שונים ואימוץ אישים שונים כבובות בלי אפילו לשים לב. הם מבטאים את רגשותיהם באמצעות בובה היום: "אני שמח, עצוב, כועס, מפוחד, נרגש, שמח ועצוב.

אם יתמזל מזלכם לערוך מופע בובות אמיתי, ילדיכם יהנו איתכם מאוד. אם אתה עושה מופע בובות משלך או משהו כזה, אתה תאהב את זה אם תשתף אותו בדף הפייסבוק שלך. הכינו בובות טובות מאוד כך שכולם בסיפור יהיו מלאי שמחה מההתחלה ועד הסוף.

לפני שתקים את מרכז הבובות שלך

תחילה עליך להחליט היכן למקם אותו בכיתה שלך. אם יש לך בובות, אתה צריך גם תיאטרון בובות או משהו שמשמש כתיאטרון. הזמנתי ערכת בובות צללים שכבר נחתכה וניסיתי את אוסף בובות הצללים להדפסה. ואם אתה מרגיש נוח במיוחד, נסה את מופעי הבובות המקסימים האלה מבית World Cuter.

גזור עכשיו חור בחלק העליון של הקופסה ($ 40)

כדי שתוכל להשתמש בו שוב כדי לשלוט בבובות, בסטים ובתיאטרון. FuoriBorgo הוציא את וילון הבובות מהדלת והניח אותו על מסגרת הקומותיים כמשהו חדש לחלוטין. הגדירו את החדר עם תיאטרון בובות מעץ, מרכז בובות ועוד כמה דברים.

יצירת מופע בובות משלך יכולה להיות צעד קל שמביא שעות של משחק פרודוקטיבי עבור הקטנטנים שלך

משוך שמיכה מעל שולחן הקפה והפוך את הסלון שלך לתיאטרון בובות. אם אתה נותן לגרביים שלך – הידיים המכוסות לדבר, אתה יכול להתכופף עם הבובות שלך לחדר ולעזוב אותו.

עם מגוון הבובות שניתן להכין

תיאטרון בובות יכול להציג לילדיכם את האפשרויות שמציע מגוון רחב של סגנונות וסגנונות שונים של בובות, החל מסורתי ועד מודרני. אתה לא צריך לבנות בובה משלך, והבובה שאתה משתמש בה בכיתה לא תשבור את הבנק.

בתיאטראות הבובות הבריטיים הנוכחיים כוללים את חברת רויאל שייקספיר, התיאטרון הלאומי ובית הספר לדרמה בלונדון. ישנן גם מספר חברות תיאטרון בריטיות, כולל תיאטרון סוסים ובמבוק, המשלבות בובות ותיאטרון בהפקות חזותיות במיוחד.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן