איך לשמר זוגיות טובה לאורך שנים רבות?

אם עשית טעויות משלך בעבר, המשך לקרוא טיפים כיצד לשמור על קשר מאושר וארוך טווח, בין אם עם בן / בת הזוג הרומנטיים שלך, המשפחה או החברים. הטקטיקות שנלמדו, אשר החוקרים הראו כי הן מצליחות מבחינת האופן בו אנו מקיימים יחסים בריאים ומאושרים, יכולות להבטיח התקשרות חזקה ביחסים האישיים שלנו למרות כל הקשיים. זה אומר שאתה לא רק צריך לקיים יחסים טובים עם האנשים הנכונים, אלא גם חברים טובים ובני משפחה כדי לקיים מערכת יחסים בריאה. במאמר זה אשיב כי אחד המפתחות לבניית מערכות יחסים חזקות הוא שילוב של תקשורת טובה, כישורי תקשורת ותחושה טובה של שליטה עצמית.

ההרגלים וההתנהגויות שאנו מטביעים בחיי היומיום שלנו נעוצים בנו

כדי לשמור על מערכות יחסים חזקות, בריאות ושמחות. מערכת יחסים שמחה ובריאה כוללת חלקית להיות גם בן זוג וגם בן אדם. שמרו על התחביבים והאינטרסים שלכם ושמרו על קשרים עם חברים ובני משפחה, במיוחד עם אלו שאתם עובדים איתם.

אם אתה רוצה לשמור על קשר חזק שלך

זכור שזה לא חד פעמי. כשאתה מגלה משהו בחייך, יידע את בן / בת הזוג שלך כדי שתוכל לעשות זאת בעצמך – ותקן מהלכים בריאים לזוגיות. תן לאדם לדעת שאתה נותן לו את הזמן שלך ועדיין רוצה שתשמור איתו על קשר.

כדי לבנות ולתחזק מערכת יחסים חזקה, עליך להיות בטוח שאתה עושה משהו כשאתה אומר שאתה עושה את זה. היה במילים של האדם כדי לחזק את הקשר – גם אם זה רק למספר דקות או כמה ימים.

אם אתה רוצה לשמור על קשר חזק ויש לך קשר עמוק עם יקירך

תהיה כנה לחלוטין עם עצמך. שמירה על זהותך וקביעת יעדים אינה חשובה כמו עדיפות בן זוגך, ומערכת יחסים בריאה היא מערכת שבה אתה לא סומך על בן / בת הזוג שיתמוך בך ויהי מה. אם מישהו אומר משהו שמשמעותו עבורך, היצמד למה שאתה אומר, תמכו זה בזה והתייחסו אליכם כשווים, כך שתמיד תהיו סלע עליו הם יכולים לסמוך. היו פתוחים לאורך החיים של מערכת היחסים שלכם וודאו שאתם ובן הזוג שלכם יכולים לקבל החלטות המועילות הדדית כצוות.

עריכת תכניות יחד היא הצעד הראשון לוודא שהקשר הארוך שלך נע בכיוון הנכון, וזה חשוב.

מערכת היחסים שלך עוברת שלבים רבים, וככל שתהיה זמן רב יותר, כך תחוו יותר שינויים. בן הזוג שלך ישתנה, הקשר שלך עצמו ישתנה ככל שחייך יהיו מסובכים יותר, אך הקשר יעבור לשלבים רבים.

השורה התחתונה

היא שמערכת יחסים בריאה היא דבר שמטפחים ומתוחזקים ולא משנה כמה זמן אתה ובן הזוג שלך ביחד. מה שיכול לעבוד זה לדעת לקיים מערכת יחסים שתוכל לעמוד בכל השינויים הללו. שמור על מערכת היחסים במצב טוב, איתן ומתפקד ושמור עליה חזקה מספיק כדי לתקן מערכות יחסים שבורות. לכל אחד מגיע לחיות במערכות יחסים בריאות ואוהבות, אך מערכות יחסים בריאות הן ברות השגה עם האדם הנכון לצידך.

אם אתה ובן הזוג שלך מתקשרים היטב

מעריכים זה את זה וגדלים יחד, אין סיבה לסיים קשר ארוך טווח. אם אתה רוצה להישאר חלק מזוג מאושר, עליך להתחייב למערכת היחסים עד שתרגיש שמדובר בסדרה בלתי פוסקת של עליות ומורדות, ולא מערכת יחסים אחת לאחת. נניח שאתה רוצה לשמור על מערכת היחסים שלך מאושרת על ידי הקרבה עקבית למען בן הזוג שלך כל מה שהוא רוצה או זקוק לו. נניח שאתה שומר על מערכת היחסים מאושרת יותר על ידי שמירת אותה מאושרת תוך הקפדה קבועה על הרצונות או הצרכים של בן הזוג.

להיות בזוגיות פירושו להקריב קרבנות מדי פעם, אך לעולם לא לשכוח לאהוב את עצמך קודם.

להיות במערכת יחסים ארוכת טווח מקלה לעיתים קרובות לשכוח להביע הערכה לאדם האהוב

כשמדובר במערכות יחסים ארוכות טווח עם בן הזוג שתבחר, תוכל להעמיק את רגשות התשוקה והאינטימיות שלך, לשמור על הריגוש שבאהבה ולשמור על הריגוש שלך להיות נאהב.

זמן ביחד

הוא כנראה הדבר היחיד שיחזק כל מערכת יחסים, לא משנה מה טיב היחסים. כמו כן, מערכת יחסים בריאה וסומכת תאפשר לשני הצדדים להתמקד בחייהם ולא לבלות יותר מדי זמן לבד במערכת היחסים. במערכות יחסים בריאות, תרגישו מחוברים יותר זה לזה מאי פעם. אם אתה ממקד את האנרגיה הנפשית שלך במטרות מכוונות עצמיות – שיפור עוזר לך לחצוב את המרחב האישי הנחוץ במערכות היחסים הארוכות שלך. הדברים משתנים ואתה צריך להקריב קורבנות עצומים כדי שהקשר יפרח, אבל זה שווה את זה.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן