כל מה שצריך לדעת לפני שקונים כרטיסים להצגות ולהופעות

חושבים ללכת להצגה או הופעה טובה? מצוין. אבל לפני שאתם רצים להזמין כרטיסים, כדאי להכיר כמה כללי אצבע חשובים ביותר שיעזרו לכם בתהליך רכישת הכרטיסים בצורה הקלה, מהירה והזולה ביותר מבין כל האפשריות.

כדי למצוא את הטיפים הטובים ביותר, נעזרנו באתר קצת תרבות שסוקר ומתמחה במידע על רכישת כרטיסים לכל סוגי ההופעות, הצגות, מופעי מחול, הופעות ילדים, תערוכות וכו' ואספנו לכם את הטיפים הטובים ביותר שתוכלו למצוא ברשת.

  1. רכישת כרטיסים להצגות אונליין 

ובכן, פעם הדרך היחידה להזמין כרטיסים להצגה או הופעה, הייתה רק באמצעות הגעה פיזית לקופות התיאטרון ושם הייתם צריכים להמתין בתור ארוך ולהגיע מוקדם לשם כך. אחר כך, הגיע תורו של הטלפון שאפשר להזמין כרטיס באמצעות שיחת טלפון עם נציג קבלה.

היום אנחנו כבר בעידן הדיגיטלי והאינטרנט מאפשר לנו להזמין כרטיס לכמעט כל אירוע תרבותי שתחפצו בלחיצת כפתור, מבלי להמתין בתור ומבלי לדבר עם אף אחד. לכן, חבל על זמנכם היקר. בררו בגוגל איזה משרד כרטיסים מוכר את הכרטיס להופעה ולהצגה, כנסו לאתר האינטרנט שלו, והזמינו בשקט ובמהירות את הכרטיס.

  1. לפני שאתם רוכשים את הכרטיס – חפשו הנחות או מבצעים 

לפני שאתם לוחצים על האנטר ומזמינים את הכרטיס, עצרו רגע. יכול מאוד להיות שיש לכם אפשרות למצוא הנחה או מבצע שיוזיל לכם את מחיר הכרטיס בהרבה מאוד. ראשית, חפשו משרדי כרטיסים נוספים והשוו מחירים ביניהם. לעיתים קרובות מאוד תמצאו הבדלים בין משרד אחד לשני.

דרך נוספת היא לחפש מבצעים להצגות או מופעים בגופים מוסדיים גדולים. למשל חברות האשראי הגדולות, בנקים, מועדוני צרכנים גדולים, וועדי עובדים וכו'. גם אתרי קופונים מציעים לעתים קרובות כרטיסים מוזלים להופעות ואירועים שונים ולפעמים אפשר למצוא שם מחירים מאוד זולים.

  1. ממה חשוב להיזהר לפני שמזמינים כרטיסים?

יחד עם הקלות והנוחות בהזמנת הכרטיסים, יש גם לא מעט מכשולים וסכנות שחשוב מאוד להכיר לפני שמבצעים את ההזמנה. קודם כל, צריך לוודא שמדובר במשרד כרטיסים רשמי ומהימן שרשאי למכור את הכרטיסים להצגה או למופע. 

לצערנו, ישנם לעיתים מקרים של הונאה שבה מציעים לכם כרטיסים להופעה גדולה בכמה מאות שקלים, אך למעשה אתם מקבלים חתיכת נייר שלא שווה אגורה ולא תוכלו להיכנס עם הכרטיסים האלו לאירוע.
לכן, הקפידו לוודא היטב שמדובר באתר אמין. חפשו עליו קצת בגוגל, בדקו ביקורות על האתר ברשת ונסו גם למצוא המלצות עליו באתרי חדשות מובילים ברשת.

טיפ חשוב ונוסף, הוא לא לרכוש כרטיסים מספסרות או מאדם פרטי שמוכר כרטיסים יד 2. לפי החוק במדינת ישראל, חל איסור לעסוק בספסרות ואסור לאדם פרטי למכור לכם כרטיסים. בנוסף, אתם לא יכולים באמת לדעת אם זהו מוכר מהימן. 

אז בקיצור, גם אם קיבלתם הצעה מפתה מאדם פרטי למחיר כרטיס זול להופעה גדולה או להצגה, עדיף ללכת על בטוח ולא לרכוש ממנו. הזמינו כרטיסים ממשרד גדול ומוכר ותוכלו להיות שקטים ולהגיע ברוגע לאירוע שלכם וליהנות.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן