מכירת כרטיסים להופעות בצורה מאובטחת

נניח שמכרתם כרטיסים לאירוע גדול תוך מספר דקות והמועד האחרון למכירה מתקרב במהירות. להלן מספר טיפים כדי לוודא שלא תפספסו ותמכרו אותם בהקדם האפשרי, גם אם עליכם לדחות או לדחות את האירוע או שאינכם יכולים להשתתף באירוע החדש. אתה יכול למכור כרטיסים ישירות לקונה מבלי שתצטרך לתזמן מחדש, לתזמן מחדש או למכור אותם מאוחר יותר באותו יום.

לאחר שהכרטיסים אזלו, StubHub ישלח לך הודעה והוראות להעביר את הכרטיס לקונה בדוא"ל. תתבקש גם למלא מידע אחר, כולל אם כבר יש לך כרטיסים והאם הכרטיסים זמינים באופן מקוון, בדרכים או כקובצי PDF.

עליך ליצור חשבון גם עם Viagogo

כדי למכור כרטיסים באתר. אם אדם אינו יכול להשתתף במופע שנקבע מחדש, אתר Ticketmaster מציע למכור כרטיסים דרך אתר הכרטיסים, אך ניתן לאסוף כרטיסים שהשאירו צדדים שלישיים בקופות או מצדדים שלישיים. התקשרו אליכם לפני האירוע והאם אתם מוכנים להציג את כרטיס האשראי בו השתמשתם לרכישת הכרטיסים? אם קניתם כרטיסים בקופות במזומן, אינכם צריכים להחזיר אותם בקופות.

אם אתה מתווך כרטיסים רציני

קרא את הטיפים הבאים לתיווך כרטיסים ומכירה חוזרת שיעזרו לך למכור את המלאי שלך במהירות ובקלות אם אתה הנכון. בנוסף, המדריך שלנו לקנייה ומכירה של כרטיסים בשוק מכירת הכרטיסים מספק הנחיות לצרכנים בקנייה ומכירה של כרטיסים בשוק המשני ונועד לעזור לצרכנים להבין את שוק מכירת הכרטיסים. פלטפורמת כרטיסים המספקת את האפשרות לשלוט בנתונים המסופקים על ידי הכרטיסים שלך. הצוות שלך יכול למכור כרטיסים מהרצפה או במכשיר כף יד, ואף להראות ללקוחות את אפשרויות הישיבה הפוטנציאליות שלהם באמצעות גרפיקה ודיאגרמות מעגל של המקום.

תוכל להטמיע את ThunderTix באתר שלך, באפליקציה הסלולרית שלך ואפילו בחנות האפליקציות של הטלפון הנייד שלך כדי לגשת בקלות למלאי הכרטיסים שלך.

דף הכרטיסים מכסה אירועים ברחבי הארץ ומכיל רשימות מוסיקה והופעות שתוכלו לסנן לפי המקום בו אתם רוצים לקנות כרטיסים

אתר את האירוע שעבורו יש לך כרטיסים ולחץ על "מכר כרטיסים" משמאל לרשימה. לאחר שהזנת את מספר הכרטיסים למכירה, StubHub נותן לך אפשרות לבחור כרטיסים ספציפיים, כולל אם ברצונך למכור כרטיסים ביחד או בנפרד. לאחר שתלחץ על כפתור "למכור כרטיסים", תתבקש לחפש את האירוע שעבורו ברצונך למכור כרטיסים.

Vivid Seats מאפיל על StubHub מבחינת קונים

מדיניות וידידות ידידותיים, אך אתרים כמו SeatGeek מוצאים מחירים טובים יותר מ- Stub Hub. מוכרים בלתי מורשים שומרים על נוכחות מקוונת חזקה ומוכרים כרטיסים במחירים הגבוהים ממחיר הכרטיס המקורי. יתכנו אנשים שמשתתפים באירועים פופולריים ומחליטים למכור את הכרטיסים שלהם מאוחר יותר, או כאלה שקונים כרטיסים בכמויות גדולות כדי למכור אותם ברווח.

מושבי Vivid מציעים הנחות למי שקונה כרטיסים בתפזורת, כמו גם כרטיסים שנרכשו לפחות פעם אחת בעבר לאמן מסוים. לאירועים פופולריים, משווקים יכולים למכור את הכרטיסים שלך תמורת מכפיל של ערך נקוב כשאתה מוכר אותם.

צור חשבון מקוון עם מוכר כרטיסים מורשה וודא שאתה מחובר בכדי שאתה מוכן כאשר הכרטיסים נמכרים

אם ברצונך להימנע מהדאגה האם הכרטיסים שלך אמיתיים, בחר במוכרי הכרטיסים העיקריים שלך כגון Ticketmaster. בשלב זה תוכלו להרים כרטיס לערב האירוע, שיתקשר אליכם ויקבל את המספר שלכם. נוהג נפוץ הוא שדרגנים מוכרים כרטיסים סרוקים, אשר לא ניתן לקרוא אותם עד לסריקת הכרטיס בפעם הראשונה.

מוכר רשמי רשאי או לאשר לך למכור כרטיסים באמצעות שירות תיווך כרטיסים מקוון

כל משווק כרטיסים מחויב ליידע וליידע את הצרכנים על מכירת הכרטיסים מחדש. הופעות מסוימות עשויות לדרוש כי כרטיסי האישור ירכשו בכניסה לתיאטרון במקור.

בחלק מהאירועים יש העברות כרטיסים המאפשרות להחליף כרטיסים ואתה יכול להעביר כרטיסים באמצעות מערכת Ticketmaster הקניינית

סוכן כרטיסים מקוון שמציע אפשרות לקנות ולמכור כרטיסים לאירועים ברחבי העולם. אחת מפלטפורמות המכירה החוזרות הגדולות ביותר של כרטיסים, המאפשרת לאנשים לקנות ולמכור כרטיסים באירועים ברחבי העולם, היא Viagogo.com.

אם אתה רוצה את הביטחון של אימות כרטיס אותנטי מבלי בהכרח לשלם את הערך הנקוב

כפי שהיית עושה ב- Ticketmaster, TicketsNow היא בחירה טובה. אם אתם חושבים למכור כרטיסים ב- TicketNow ולשלם 27,100 דולר, TicketExchange היא אלטרנטיבה שכדאי לנסות. שם מותג נוסף שניתן לחפש בו ב- Ticketexchange וב- TicketMaster הוא Ticket Master, פלטפורמת הכרטוס המקוונת הגדולה בעולם למכירת כרטיסים.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן