האם מומלץ לרכוש כרטיסים להופעות באינטרנט?

מי שרכש כרטיסים להופעה, מופע או אירוע אחר בארה"ב או בקנדה, שמע ככל הנראה על מתווכי כרטיסים מקוונים כמו StubHub. קניות באינטרנט הן דרך נהדרת לקנות מוצרים ושירותים במגוון תעשיות, כולל רכישת כרטיסים.

האתר משתמש גם בתוכנת מחשב המסייעת למוכרים לרכוש במהירות כרטיסים כדי לרשום כרטיסים במחיר גבוה יותר באתר. מוכרים לא מורשים שומרים על נוכחות מקוונת חזקה כדי למכור כרטיסים מחדש במחירים הגבוהים ממחיר הכרטיס המקורי.

הידיעה שהכרטיס שלך יהיה אמיתי

היא רמת אבטחה חשובה מאוד, שכן רכישת כרטיס כזה עלולה להוות קושי בלתי צפוי. אם אתם חוששים שהכרטיס שרכשתם מזויף, הדרך הקלה ביותר לעשות זאת היא להתקשר לקופה ולבקש מהם לבדוק זאת. נוהג נפוץ הוא כי scalpers מוכרים כרטיסים שנסרקים רק כאשר מותרת גישה, אשר נסרקת רק בפעם הראשונה. כאשר מארגני האירועים מוכרים כרטיסים משלהם דרך אתר האינטרנט שלהם, תוכלו גם להתקשר אליהם או לבקש ייעוץ.

אם אתה מחפש משווק

קנה אחד הרשום באיגוד הלאומי של מתווכי כרטיסים, המציע ערבות להחזר כספי, אומר האט. וודא כי מוכר הכרטיסים שמגיע ראשון בתוצאות החיפוש המקוון שלך הוא למעשה אחד המשווקים שאתה עשוי לשלם עליהם כדי להיות בראש הרשימה שלך. עיין בדף התוכנית באתר Broadway.org כדי לראות אם זה מעניין לפני שאתה קונה.

אם רכשתם כרטיסים מ- Ticketmaster להופעה מופרעת או שבוטלה

תוכלו להחזיר את הכרטיסים לכרטיס האשראי שלכם. אם רכשתם כרטיסים להופעה מושפעת בקופות באמצעות כרטיס אשראי, יוחזרו הכרטיסים. עם זאת, אם לא הצלחת למצוא כרטיסים באתר מכירה חוזרת או שהכרטיס שלך נרכש בכרטיס אשראי, פנה לבנק שלך ובקש החזר כספי.

אתה יכול להיות מורשה על ידי מוכר רשמי למכור את הכרטיסים שלך באמצעות שירות תיווך כרטיסים מקוון

כל שעליך לעשות הוא לעדכן את פרטי הכרטיסים שלך בעמוד מכירת הכרטיסים בתוכנת הכרטוס המקוונת שלך וודא שאתה מחובר בכדי שתהיה מוכן כאשר הכרטיסים ימכרו. אם הכפתור "למכור כרטיסים" לא מופיע באפור, אינך יכול למכור מחדש את הכרטיסים בדף זה. זה כל מה שאתה עושה: צור חשבון מקוון עם מוכר כרטיסים מורשה וקנה ממנו כרטיסים.

תמיד תוכלו לקנות כרטיסים באופן אישי ישירות בקופות ויש לכם אפשרות לבחור את התאריך והמקום המושלמים

אתה יכול לחסוך משמעותית בעלויות על ידי מכירת רק חלק מהכרטיסים שלך באופן מקוון. מכירת כרטיסים מקוונת נותנת לך את האפשרות להוציא פחות כסף על ניהול מכירת כרטיסים מאשר אם אתה מוכר כרטיסים רק בטלפון או באופן אישי. בכך שתבטיח שתוכל לארגן ולקדם את האירוע שלך בצורה היעילה ביותר האפשרית, יהיה לך יותר מזומן בחשבון הבנק שלך וללא דמי שירות או דמי טיפול נוספים. המקום הטוב ביותר לקנות כרטיסים לברודווי הוא ישירות ממקור רשמי, ולמרות שאיננו מוכרים כרטיסים למופעים בברודווי, נקשר אותך לדף של מוכר הכרטיסים המורשה למופע. אנו נעזור לך בהקדם האפשרי ונעזור לך בכל דרך אפשרית לאחר שרכשת את הכרטיסים שלך.

תוכל למכור את הכרטיסים המקוונים שלך באמצעות אפליקציית המחשב או האפליקציה הסלולרית שלנו באמצעות AttendStar

אך אנו נגבה ממך תשלום. StubHub אוסף 10% ממחיר המכירה ואנחנו מוכרים כרטיסים למופעים בברודווי ולאירועים מרכזיים אחרים בארה"ב ובקנדה. אם תבחר ספק הכרטיסים המקוון הנכון, תוכל ליצור הנחה באמצעות תוכנת הכרטוס שלנו ולהתחיל תוך מספר דקות.

גם אפליקציית המובייל קלה לשימוש ומאפשרת לך לגשת לכרטיסים שלך ביום האירוע

לאחר שרכשתם את הכרטיס, תקבלו ברקוד בנייד כדי להגיע למקום. כאשר הכרטיס האלקטרוני שלך נשלח לתעודת הזהות שלך ב- AXS, תצטרך להוריד את האפליקציה שלנו כדי להציג לנו את הכרטיס.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן