משרד להפצת כרטיסים להופעות

הקופה (או הקופות) היא המקום בו נמכרים כרטיסים לאירוע לציבור. ניתן למדוד את עסק הקופות לפי מספר הכרטיסים שנמכרו וסכום הכסף שנוצר ממכירת כרטיסים.

הקופות נפתחות בשעה 10 בבוקר ביום ההופעה או ההופעה

ואיסוף נדרש רק לאירוע זה. אם התקבלה הזמנה תוך עשרה ימים או פחות לפני הופעה, הכרטיס יוחזק ויימכר מהמכירה. אתה יכול להוריד את הכרטיס מהרשימה בכל עת לאחר שרכשת אותו, או להתקשר לאסוף אותו.

אם אתה קונה כרטיס בטלפון

אנא ספק למפעיל את שם האדם שיאסוף אותו בקופות. כרטיסי עונה אינם חידוש אוטומטי וניתן לבטל הזמנות שוטפות ועתידיות בכל עת, גם אם רוכש הכרטיסים הוא סוכן כרטיסים. אם מודיעים לברודווי כי בעלי הכרטיסים לא היו צריכים לקבל את החשבוניות שלהם, באחריותם ליצור קשר עם משרד הכרטיסים LVE. שים לב שאיננו מפיצים כרטיסי מזכרת מודפסים מקוריים אלא אם מכרת בהצלחה את הכרטיסים שלך דרך StubHub. רוכשי כרטיסים שנמכרו מחדש יקבלו מ- Stubhub כרטיס דיגיטלי חדש שנוצר עם הברקוד שהוקצה לאחרונה, ותקף לקבלה.

אם אינך יכול להשתתף ב- NFR או זקוק למושב ADA

אנא פנה לקופאי תומאס מאק לפני שהכרטיסים יהיו זמינים לקהל הרחב. אם הזמנתם כרטיסים ואתם מגלים שאתם כבר לא יכולים להשתתף בהופעה, אנא התקשרו למספר 203 – 432 – 4158 לקבלת מידע נוסף. ניתן לאסוף כרטיסים אבודים או פגומים בקופות המקום ולהדפיסם מחדש בסכום כולל של 5 דולר לכרטיס, עד 20 דולר לכל הזמנה. יש לך עד 15 באוקטובר לשחרר את הכרטיסים שלך, או אם לא תקבל את הכרטיס עד 15 באוקטובר, פנה למשרד הכרטיסים לאס וגאס באירועים בטלפון (702) 584-5555.

ארגונים ששוכרים את המתקן יכולים גם למכור כרטיסים לאירועים שלהם דרך משרד הכרטיסים של רות-אקרד-הל. ניתן להמיר כרטיסים בקופות בסכום כולל של 5 $ לכרטיס, עד 20 $ לכל הזמנה.

אם אתה רוכש כרטיסים להופעה שבוטלה או נדחתה

אתה יכול לתבוע החזר כספי, לתרום את הכרטיסים לסטנפורד לייב או להחליף אותם בהופעות אחרות (למעט הופעות באמפי פרוסט) או לתרום ישירות לסטנפורד לייב. אם רכשתם כרטיסים שלא תוכלו להשתמש בהם לאירוע שלכם, ניתן להחליף אותם בקופות לאירוע אחר. בשל הוראות חוזיות המגבילות את מספר התרומות בניכוי המס שניתן לקבל בכרטיסים להופעה של קרביס בברודוויי, ניתן להחליף כרטיסים רק להופעות של אותה הופעה בזמן שהם זמינים. מדיניות זו משתנה ממופע למופע והיא נקבעת על ידי חברת ההפקה.

כשאתה דוחה את האירוע שלך, רות אקרד הול בע"מ פעלה כראוי בקביעת מועד סביר להחזרת כרטיסים למכירה חוזרת. יש להחזיר כרטיסים שלא נאספו לקופות תוך 30 יום ממועד ההזמנה מחדש על מנת לקבל החזר כספי או החזר.

אם לא תאסוף את הכרטיס שלך או תיצור קשר עם משרד ההופעות

תאבד את הרשאות הכרטיס שלך. אם אינך יכול להשתמש בכרטיסי ADA שלך, אנו מבקשים להחזיר אותם למשרד הכרטיסים לאס וגאס לאירועים בכדי לקבל החזר של הערך הנקוב של הכרטיסים שלך. אנו ממליצים שלא לרכוש כרטיסי Mad Dash מכיוון שאנו מציעים החזרים רק לקונים מקוריים. אתה יכול למצוא את עצמך באותו מצב כמו אם היית קונה כרטיס Mad Dash.

ערבות האוהדים של Ticketmaster מכסה גם כרטיסים שנרכשו ממשווקי כרטיסים לא מורשים או מצדדים שלישיים

DeVos Place ו- DeVos Performance Hall אינם יכולים להבטיח את הרכישה והרכישה שלך עלולה להיות לא חוקית. אתה אחראי על כל הרכישות שבוצעו דרך משרד הכרטיסים לאס וגאס, למעט מדיניות החזרת הכרטיסים של 72 שעות.

המרכז אינו יכול להבטיח כי הכרטיס שלך בתוקף וכי לא תורשה להיכנס להופעה

אם אתה רוכש כרטיס ממשווק כרטיסים לא מורשה ובא רק למושבך כדי לגלות כי אותו מושב נמכר למישהו אחר, מרכז בוך לא יזהה, יחליף או ישיב את הכרטיס. אחריות המאווררים של המרכז חלה גם על כרטיסים שנרכשו באמצעות סוכני כרטיסים או ספקי צד שלישי, ובמידה ובאופן לא מודע אתם נכנסים לתיאטרון עם כרטיסים במרמה.

מרכז בוך אינו תומך במכירת כרטיסים בערך נקוב המודפס בגב הכרטיס או בכל צורה אחרת בכל עת בתהליך הרכישה

אם אתה מנסה למנוע מכירת כרטיס תמורת ערך נקוב גבוה יותר או נמוך יותר, עליך לוודא שמחיר הכרטיס שלך יהיה ברור ושקוף מראש. מספר הכרטיסים שלקוח יכול לקנות תלוי ביכולתו לשמור עליהם. מופעים מסוימים מתפקדים בצורה שונה במקצת וכפופים למגבלות ההזמנה והכרטיסים שנקבעו על ידי יזם ההופעות או מפיק ההופעות.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן