מכירה מוקדמת של כרטיסים

פרטי הכרטיסים למכירה מראש לאוהלים הוכרזו והמדינה הודיעה כי כרטיסים בסך 6 דולר ימכרו החל מה- 9. ביולי. המדינה הודיעה כי 6,000 כרטיסים ליריד הקמפינג הממלכתי בפלורידה 2017 יהיו זמינים למבוגרים ילדים החל מ -9 ביולי. כרטיסים שנרכשו מראש הם 5 דולר לאדם, 10 דולר לילד ו -15 דולר למבוגר. בנוסף, ניתן לרכוש עד 6 כרטיסים מראש על בסיס הצעת "כל הקודם זוכה".

אם זה פופולרי מהצפוי, התמריץ להזמין מוקדם אולי לא יספיק כדי לשכנע אנשים רבים לקנות את הכרטיסים מראש. ייתכן שתרצה גם להגביל את הכרטיסים המוזלים, מכיוון שאם ההנחה קטנה מדי, היא גם קטנה.

לבסוף

טקטיקה נוספת בה ניתן להשתמש כדי למכור יותר כרטיסים מראש היא לרתום את הכוח של מיקוד מחדש. באירועים מסוימים תוכלו להחיל עקרונות פסיכולוגיים על מנת למכור כרטיסים מראש על ידי הצעה של מספר מוגבל של כרטיסים במחיר מסוים. לכל סוג כרטיס יש הטבה שונה המשויכת לכל שלב וכולם יכולים להיות מעומדים כך שלכולם יהיה אותו מחיר, אך עבור כל אירוע שמתקיים, מציעים החזר מלא מראש או מחזירים את ההחזר החלקי על ידי קבלת כרטיסי העברה עד שבוע לפני האירוע.

גרסה אחת של האמור לעיל תהיה להציע הנחות לאנשים שהזמינו מוקדם יותר מציפורים

המכונות לעתים קרובות "ציפורים מוקדמות" בכנסים ותערוכות ברחבי העולם. רעיונות אחרים שתוכלו להשתמש בהם כוללים הנחות מיוחדות ביום האירוע, אירועים מיוחדים שהקהל שלכם יראה כמעניין ובעל ערך, ואלו שעבורם אתם מוכנים לשלם מוקדם על מנת להבטיח את הזכות הזו.

תוכל לברר אודות סוגי הזדמנויות אלה על ידי הרשמה לקבלת הודעות דוא"ל מהאמנים המועדפים עליך ומ- Ticketmaster

באמצעות אפליקציית BVB תוכלו גם לקבל את החדשות האחרונות ומידע על כרטיסים, אירועים ומידע נוסף על כרטיסים בטלפון הנייד שלכם.

מחזיקי כרטיסים מוזלים יכולים להשיג כרטיסים

אך אנא בדוק את האותיות הקטנות לפני הצילומים. כרטיסים שאינם בשימוש שנרכשו ברשת או בחנות יריד 2017 יכובדו ליריד 2018. עם זאת, יתקיימו אירועים מיוחדים מסוימים שלא ניתן להשתמש בהם בדרכון.

משמעות הדבר

היא כי לאחר סיום השירותים, בעל הכרטיס יוכר בגין מכירת הכרטיסים, תוך התחשבות בכל ההוצאות הנלוות. אם לקוח או לקוח יממשו את מלאיו, כל מכירת הכרטיסים תוכר כהכנסה מבוטלת, גם אם ההתחייבות נרשמה בעבר. העתודה למכירת כרטיסים מבטיחה שיש לנו את הכסף לתשלום ללקוחות בודדים המעוניינים לקבל החזר בגין אירועים שבוטלו.

עם העלון שלנו בורוסיאן דורטמונד תוכלו להתעדכן בכל החדשות על BVB ואירועיו

כרטיסי הזמנה מתחילים בשעה 11 בבוקר ומחירם הוא 25 דולר למבוגרים ו -5 דולר לילדים מתחת לגיל 11 מתחת לגיל 5. כל הכרטיסים המוזמנים מראש זמינים במחיר זהה לכרטיס המקדים הרגיל למבוגרים וילדים. בנוסף למחיר הרגיל של 15 דולר, כל הכרטיסים המוזמנים מראש יהיו זמינים לקהל הרחב לתקופה מוגבלת, למעט ילדים מתחת לגיל 11 ומטה 4 וילדים מעל גיל 5.

כרטיסים מונפקים על בסיס כל הקודם זוכה

וכרטיסים שנרכשו באינטרנט עומדים באותן דרישות ישיבה, למעט ביטולים הקשורים למזג האוויר. כרטיס הפסטיבל VIP הוא 929 דולר (בתוספת תשלום) והכרטיס העומד הוא 399 דולר (פחות תשלום). מעברים אלה אינם מבטיחים כניסה להקרנה, אך הם מבטיחים גישה לכל האירועים המיוחדים כגון הקונצרט, הקרנת הסרטים וכל האירועים האחרים.

כדי להקל על ההזמנה מראש, ריכזנו את הרשימה הבאה כדי לעזור לך למצוא את הדרך הטובה ביותר להשיג כרטיסים לכל האמנים, הצוותים והאירועים שאנחנו רוצים לראות. במבט ראשון, אתר קניית הכרטיסים לפארק השעשועים ייראה מוכר במקצת למי שקנה את כל הכרטיסים לבחירת תאריך ספציפי. הגדר את השעון המעורר שלך וסמן את לוחות השנה שלך, כי בפעם הבאה שתוכל להשיג כרטיס, תהיה מכירת הכרטיסים הרשמית בסתיו הקרוב.

הבדל אחד בולט, עם זאת, הוא שניתן לרכוש כרטיסים רק במחיר חצי יום, שמתחיל בשעה 14:00. אם בחרת בחצי יום או יום שלם, אנא ודא שמחיר המחיר שלך כרטיס נלקח בחשבון ועדכן את מספר המסיבה שלך בהתאם.

הערעור על הזמנה מראש

הוא בכך שהיא מציעה אפשרות להשתמש בתוכנית תשלום המאפשרת לבאי הפסטיבל לשלם עבור הכרטיסים שלהם ביום ההזמנה. אם נעשה שימוש בשיטת ההכרה בהכנסות על בסיס תקופתי, חשבון המזומן יחויב בסכום זה עם קבלת תשלום במזומן בגין מכירת כרטיסים. אם בעל הכרטיס לא מזמין את כרטיסו בתום תקופת החיוב הנוכחית, ההכנסות מתקופת החיוב לא יוכרו כהחזקת מזומנים מוגדלת. אז, 16 במאי מוצג ככמעט לא זמין, אך הוא זמין לזמן קצר כאשר לאורח יש כרטיסים בסל הקניות ואז משחרר אותם.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן