כרטיסים לסרט בקולנוע – לקנות מראש או במקום עצמו?

קום לפני המופע ונפרד מהדרך הישנה להזמנת כרטיסים לקולנוע: לך מראש לקולנוע או למקום שבחרת, או קנה אותו בקולנוע מקומי או באינטרנט. הזן את המיקוד שלך כדי לראות אם סרט Lionsgate מוצג בחינם בקרבתך ושם אותו בקופות. הזמינו כרטיס ל "Vakeel Saab" בתלוגו והזינו את המיקוד בתיבת חיפוש בצד ימין של המסך כדי לראות אם הוא זמין בכל בתי הקולנוע בהיידראבאד, צ'נאי, קולקטה, היידראבאדי, בנגלור וצ'נאי.

החשבון הרשום בפורטל של מקמנימין משמש למימוש כרטיסי קונצרט וסרטים בחינם

אם לא אספתם כרטיסים שנרכשו באינטרנט, תוכלו לאסוף אותם בקופות או בקיוסק הכרטיסים. תוכל גם לגשת לכרטיסים שלך באמצעות כרטיס האשראי שלך אם קנית אותם באינטרנט.

תרצה לוודא שאתה מקבל את הכרטיסים להקרנות לפני שהם יוצאים כי הם יעלו. אתה יכול גם להירשם לקבלת הודעה כאשר סרט מוצג, ואתה יכול לקפוץ ליד קיוסקי הכרטיסים בקופות, בקולנוע או בפורטל הכרטיסים המקוון של הקולנוע.

כאשר אתה נרשם לאחד הסרטים באתר

תוכל להדפיס אותו ישירות מהדפדפן שלך ולקבל את הכרטיסים שלך באופן מיידי. בחר סרט כדי לראות אם יש כרטיסי קולנוע בחינם, הזן את המיקוד שלך, בחר את הסרט ובחר את אזור ההקרנה שלך. הזן את המיקוד שלך ובדוק אם ברשותך כרטיס סרט חינם, או בחר סרט אחר.

כשאתם קונים כרטיס לסרט תלת מימד

עליכם לאשר בקופות כי הכרטיס שרכשתם מיועד למעשה למצגת התלת מימד. אנא הביא את מסמכי הכרטיסים שלך כגון תעודת הזהות שלך להקרנת הסרט. אם אתה מגלה שכרטיס של 50 דולר ליום זהה, בקר בקופאית ובדוק אם הוא זמין לאירוע הקרוב שלך. האם אתה מתגעגע לכרטיסים בחינם לקולנוע או כרטיסים בחינם מראש?

הקרנות אלה זמינות בדרך כלל רק בערים הגדולות ולא לסרטים שיוצאים בבתי הקולנוע

זכור כמה דברים לפני שאתה מחפש כרטיסי קולנוע בחינם להקרנות. הזמינו את הכרטיסים שלך תוך מספר דקות ב- Paytm וקבל את הסרטים האחרונים ב- paytm. כמו כן חקרו סרטי בוליווד הקרובים, כרטיסי קולנוע הוליוודיים קרובים, כרטיסים בחינם להקרנות סרטים צפויים והזמינו כרטיסים בקופות.

עליך לוודא שאתה קונה ישירות מ- Regal או AMC

או שאתה יכול לקנות את הכרטיסים שלך באופן מקוון ולאסוף אותם בתיאטרון. כרטיסים מוזלים אינם זמינים בדלפקי הכרטיסים בלובי, אך ניתן לרכוש אותם מראש בכדי לקבל הנחה לחברים. אנשים יכולים לקנות כרטיסים ישירות מהקיוסק או אנשים יכולים גם לרכוש כרטיסים מוזלים על ידי קבלת הנחת חברות בקנייה ישירה מ- Regals ו- AMC. אם אתה מפיל 40 דולר לשני כרטיסים לסרט, יש נקודות תגמול, דבר שיש לקחת בחשבון אם אינך מרוויח מספיק כדי לשלם את העמלה עבור משהו כמו פנדנגו.

זה חשוב אם אתה רוצה ללכת לאחת ההקרנות החינמיות, אך אינך צריך. אתה רק צריך לדעת היכן למצוא את הדרכון והאם הוא זמין מראש או בתיאטרון.

אם אינך הטיפוס להשתתף בקונצרט, אתה יכול לבחור כרטיסים מראש. להופעות חיות, מושבים זמינים באופן מקוון או שאתה יכול לקנות אותם בטלפון או בקופות.

בעוד שלעתים קרובות קל יותר להשיג קלאסיקות מהדרגה השנייה מאשר מהדורות חדשות

הן יכולות להיות גם אפשרות טובה עבור המסלול – בקולנוע. לעתים קרובות מהדורה חדשה מושכרת רק לבתי קולנוע שיכולים לשחק את הסרט שבעה ימים בשבוע. לתפוס את וייקאל סאאב (טלוגו) בריצה השנייה שלו בתיאטראות בצ'נאי, היידראבאד, קולקטה, בנגלור, צ'נאי וצ'נאי.

עם זאת

אין לשכוח שחלק מהתיאטראות דורשים רכישה מינימלית, כלומר מספר המסכים המינימלי שעליהם מוצגת המודעה. אם אתה שומר על מוסד ב -80% ממכירת הכרטיסים, אם רק 14 כרטיסים נמכרים לכל הופעה, זה לא טוב מאוד לממסד. הדברים לא משתפרים עד השבוע הרביעי, שבו התיאטראות בדרך כלל יכולים להחזיק עד 80 – הרבה מעל מכירת הכרטיסים.

אז

לך לקופות, זרוק 10 דולר לקנות כרטיס, ואם זה נראה כמו הרבה כסף בהשוואה לימים עברו שאתה יכול פשוט ללכת לתיאטרון ולקנות כרטיסים מהיציע, אתה היה טועה. עם קוסמיק טריפסטר תוכלו ליהנות מסרטים מוזלים, מסרטי וידאו ביתיים אקסקלוסיביים לבית ועוד. אם תהפוך ל"טריפסטר קוסמי ", אתה תובע כרטיסים להופעה ולקולנוע בו זמנית.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן