הופעות ופסטיבלים במדבר

האירוע המרכזי הוא תחרות שירה של המשורר המדברי עבדלטיף בלגאסם. פסטיבל סהרה הבינלאומי הפך לאירוע תקשורתי ותיירותי חשוב, ואחריו מצלמים ועיתונאים מכל רחבי העולם. קהל בפסטיבל טימבוקטו, מאלי, 2012. זהו קונצרט שנתי במאלי המציג מוזיקת טוארג ומוסיקה מסורתית מרחבי העולם. בין השנים 2003-2009 התקיים פסטיבל או המדבר בפסטיבל אסקאן, 65 ק"מ מטימבוקטו, אך בשל בעיות אבטחה בשנת 2010, הוא מתקיים כעת בפאתי העיר.

הפסטיבל כולל הוקרה של יוצרי סרטים

אירועים מיוחדים וגאלה פרסי כוכבים שנתית שחוגגת את ההופעות הטובות והבהירות בשנה האחרונה. הוא משמש גם כאירוע אחות לפסטיבל המוזיקה והאומנויות של עמק קוצ'לה, המתקיים באותו מקום בסוף השבוע שלאחר מכן. קואצ'לות לצד הפסטיבל מתקיימות במועדון פולו אמפייר ומתקיים במשך שני סופי שבוע רצופים באפריל, ומושך אליהם בסך הכל 250,000 איש מרחבי העולם.

פסטיבל המוזיקה והאומנויות של עמק קוצ'לה כולל אמני מוזיקה מסוגים רבים

כולל רוק, פופ, אינדי, היפ הופ, מוזיקת אלקטרוניקה ומחול, מיצבי אמנות ופסלים. בערב מגיעות קבוצות מכל רחבי הארץ לביצוע שירים וריקודים. המדבר מוצא דרכים מדי שנה לחגוג אמנות, עיצוב, מוזיקה וסרטים עם אירועים המושכים כישרונות מובילים והמון אנשים מרחבי העולם.

מדי שנה

הפסטיבל מושך כמה מטובי האמנים במדינה, כולל קסמי נחשים, בובות, רקדנים ואקרובטים לערים המדבריות. הפסטיבל מאפשר למותגים, כישרונות מוזיקה לאומיים, כישרונות מקומיים, אמני ביגוד ואלקטרוניקה, יצרני משקאות, חברות מוזיקה, פרסום ומותגים רבים אחרים להתחבר באירוע אחד. זהו חלון לתרבות היפה והתוססת של רג'סטאן.

הפסטיבל הבינלאומי של סהרה מוקדש להעלאת המודעות של אנשים לתרבות הנוודים ולמסורות של העם הטוניסאי

ארגון מרתוני גמלים, רכיבות ערביות דוהרות, רוכבי סוסים נועזים, חתונות בדואיות במדבר הסלוגי וציד עם כלבים לתפוס ארנבות. ישנם עוד כמה אירועים ופסטיבלים מענגים לארח אותך, מקשירת טורבן ועד שפם מתהדר, ביניהם. סמנו את לוח השנה כיוון שישנם מספר פסטיבלים באביב הדקלים הגדול מדי שנה.

בין אם אתה אוהב פסטיבלי מוזיקה חוצות או ספורט מקצועי

בפאלם ספרינגס רבתי יש לוח אירועים מלא שאסור לפספס. בין אם אתם חובבי קוצ'לה ובין אם אתם מעדיפים לצפות בשידורים שבועיים של פסטיבלי מוזיקה בדרום קליפורניה, יש משהו לכולם העונה. דאז המדבר חוזר לאגם לסוף שבוע קונצרטים מה -12 עד ה -14 בנובמבר 2021.

הכותרת השנה

היא War on Drugs, שתציג את המופע שלה בשנת 2021 עם קמאסי וושינגטון, טורו ואי מוי וארוחת בוקר יפנית. בקר בפסטיבל המוזיקה הקוסמית אריזונה 2021 בפייסבוק לקבלת פרטי אירועים וכרטיסים ושאלות נפוצות. אנסה להשאיר את הרשימה מעודכנת באירועים מהנים ואפיים, קונצרטים ופסטיבלים באריזונה.

אתר זה מלא במאמרים וברשימות פנטסטיות הדנות בפסטיבלי המוזיקה הטובים ביותר בארצות הברית

אל תחפשו את רשימת הדלי האולטימטיבית של פסטיבל המוזיקה של אריזונה בכדי לגרום לכם לרקוד כל השנה. אל קוסמיקו, המלונאי המפורסם ליז למברט קאמפ והמרחב המשותף לאווירה האולטרה היפ והרשת שלו יש עשרות יורטים, טיפים מתנפנפים, נגררים רטרו בצבע ממתקים, ג'קוזי ותנורים עצים חשמליים שניתן לזרוק עם המונים. של היפסטרים מדבריים, טאקו ארוחת בוקר תוצרת בית וצ'יקו חינם אם תרצו, פסטיבל מוזיקה נירוונה.

Desert Daze ידועה במתקני האמנות הפוטוגניים שלה ולמרות שעדיין לא הוכרזו אמנים לשנה זו, הפסטיבל יתקיים מתחת לשמים חשוכים בהם המתקנים יאירו.

פסטיבל Stagecoach Stagecoach הוא פסטיבל מוזיקת קאנטרי בחיק הטבע. זהו הפסטיבל בעל הרווח הגבוה ביותר במרכז עולם המוזיקה הקאנטרית. פסטיבל המוזיקה הקאנטרית המובילה בארבעה ימים מתגלגל מזה 23 שנה מדרום מערב ויסקונסין ואריזונה.

Trans-Pecos אינו ידוע יחסית מחוץ לטקסס

וכתוצאה מכך קהל קטן יותר ואווירה קהילתית חזקה (חשוב חזיר צלוי בכל הפסטיבלים והופעות מדבריות אינטימיות); אבל ההרכב תמיד טוב, עם כותרות השנה ווילקו ופיונה אפל ומבצעים בשנה שעברה כמו Neko Case, M. Ward, בן קוולר וליטניה של להקות מקומיות בולטות. מפחיד איך פסטיבלי מוזיקה יכולים להיות סוד כל כך שמור. הפסטיבל נודע באמצעות הסלבריטאים והמשפיעים הנוכחים, כמו גם האמנים והלהקות בהרכב.

מארגני הפסטיבל מארגנים סיורים וקונצרטים בכל רחבי העולם, ואמנים מלאיים רבים מופיעים בפסטיבל, אז שימו לב ללהקות מאליה מכל רחבי העולם. כדי לספק חוויה בטוחה השנה, האירוע יורד כדי לשמור עלינו ברוח המרחק.

בהתחשב בבטיחות ה- COVID-19

הפסטיבל יחזור עם גרסה קטנה יותר של פסטיבל המוסיקה הבמה אחת מהרגיל, עם כמה במות באזור בילוי המשתרע על פני עמק פריס-מורנו כדי לצמצם יכולת והמון. מריו לאלי ישחק מסיבות מקומיות ויארגן הקרנות בתקווה שהקהל יעריך את השפעת המדבריות על אמנים מקומיים.

בין אפריל 1983 לינואר 1985 אירחה סוויזי ארבעה פסטיבלים

שניים בעמק לוצרן, אחד במכה, מרינה בסן פדרו וקהילת נמל בלוס אנג'לס אחד מהימים, הפסטיבל הוא הנושא של סרט תיעודי חדש שביים סוויזי בשם "מרכז שממה", יוצג ב -19 באוקטובר בתיאטרון האמנות אננברג של מוזיאון פאלם ספרינגס. אמני ויזואלית ונגני רוק מערב ברלין כמו דיוויד בואי, הסדר החדש, ניק קייב ואחרים שחיו שם באותה תקופה ועבדו שם – וסצנת המוסיקה שלהם שימשה השראה לפסטיבל הבא של סוויזי בשנה שלאחר מכן, מכה – מכה. המשתתפים ממופו עד למחצית בוויקטורוויל, שם ניתנו להם הנחיות לאתר הפסטיבל, שהיווה מבנה סלע בעמק לא רחוק מאתר יציאת מוג'אב.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן