איך להיות בשורה הראשונה בהופעה של הלהקה האהובה עליך?

נגינה בשידור חי עוזרת להקות להפוך את הקונצרטים שלה לאטרקטיביים יותר, אך ישנם כמה חסרונות בשינוי הקצב של הופעה חיה. אם קונצרט מוגבל לתקופה שנקבעה מראש, הלהקה מופיעה בשידור חי. בקונצרטים המוגבלים לזמני התחלה וסיום מסוימים, הנגנים מאיצים את החומר שלהם לנגן כמה שיותר שירים, תוך כיבוד הזמנים האישיים של הלהקות.

תאמינו או לא, קונצרטים הם לא משחק מהנה שהלהקות מחויבות לשחק בו. הבנה כיצד לשנות את המהירות של הופעה חיה יכולה ליצור או לשבור הופעה חיה עבור להקות רבות.

נתאר את זה עבורך, נחייה אותו מחדש ונזהיר אותך איך זה כשאתה רואה את הלהקה האהובה עליך בהופעה. שיתוף החוויות שחווינו כשהיינו עם להקות אהובות שונות יהפוך את הביקור בלהקות האהובות עליכם למוכר עוד יותר.

כל מי שראה את הלהקה האהובה עליו בהופעה יודע איזו רכבת הרים רגשית זה יכול להיות

יש את הפחד לקבל כרטיס, ההתרגשות לקבל מושב בשורה הראשונה, אופוריה לשמוע אותם משחקים והעצב שהכל בדרך הביתה. זה הרגע שבו מישהו סוף סוף רואה את הלהקה האהובה עליו מופיעה ויכול להרשות לעצמו כרטיס.

החלל המרכזי

שנקרא מחסן המוסיקה של קוסביצקי, כולל אמני פופ כמו ג'יימס טיילור ולאן ריימס, פסטיבל מוזיקה עכשווית קיצית ופסטיבל ג'אז בספטמבר עם ווינטון מרסליס, ד"ר ג'ון, ג'ון פיזארלי, דיזי גילספי ו להקת אולסטאר ביג עם דייב ברובק. חדר רוזוולט, עם הקוקטיילים עטורי הפרסים ובמה קטנה עם מוזיקה חיה בימי חמישי, מארח אירוע מוזיקלי אחד בשבוע. רוב הכותרות הן מוזיקאים קלאסיים, אולם אולם הקונצרטים הקטן מציג גם שחקנים צעירים יותר.

The Speakeasy מתנדנד עם שלוש רמות בידור

כולל טרקלין מוזיקה קומת ביניים המשקיף על הבמה ומרפסת גג. 59 הטרקלין מציע נופים מרהיבים של מרכז אוסטין. אם אולם הרצאות הוא הריבה שלכם, בדקו את האינטימיות של חדר רוזוולט, עם הקוקטיילים עטורי הפרסים והבמה הקטנה. ממוקם בקונגרס, ללכת לחדר הפילים לריבת ג'אז לילית, לשבת עם זמרים ושלישיות ותיקות ולקבל מספר בירות טיוטה במרתף לכל הפיתוי.

בשנים האחרונות נסעו כמה מוסיקאים מקצועיים להונויה

כדי להשתתף בקונצרטים שהביאה מחלקת המוזיקה של בית הספר המרכזי לבית הספר, ביניהם הטרומבוניסט דלפאיו מרסליס ממשפחת הג'אז המפורסמת, להקת המחווה הביטלס של רוצ'סטר מר מוסטרד. מורשת ומעשים מתזמורת קאונט באסי האגדית. בבית הספר הם מעבירים שיעורים אישיים לתלמידי המוזיקה של הלהקות ומבצעים קונצרטים.

יש להם במה מסתובבת

והם בונים כדי לחלק את האקטים על הבמה למחיצות אחוריות וצדדיות שאינן נראות לקהל בזמן שהלהקה מופיעה בחזית. עבור כל מעשה הם מוציאים מספר מכשירי MC שונים (923) כדי להציג את הלהקה ולשחק משחקים אינטראקטיביים לקהל. כששעות היום ואני בשורה הראשונה אני יכול לנפנף לקאסט כדי שיראו אותי.

אני אוהב את זה כשהאורות דולקים בבית, לפחות כשאני מופיע, כדי שאוכל לראות את הפרצופים ולמדוד את התגובות. המבצע יסתכל לכל אחד מבני הקהל בעיניים וימשיך לבמה כדי לצפות בתפאורה שלו.

אפשרויות שהוטענו מראש מ- Abe Pross מעניקות לך שליטה מלאה על חווית המוסיקה הווירטואלית שלך

השאירו הערות ומשוב אישי, שלחו בקשות לשיר ושוחחו עם חברי הלהקה לפני ואחרי הופעותיהם. האפשרויות הווירטואליות שלנו יוצרות קונצרט אישי ותוסס לאורחים שלכם ורק לאורחים שלכם.

מעט חוויות מוזיקליות יכולות לעמוד בקצב ההופעות האינטימיות של המוזיקאים האהובים עליך

קח פופקורן, משקה והחבר הכי טוב שלך למושב בשורה הראשונה לסדרת הקונצרטים הווירטואליים שלנו. אתה יכול אפילו להוסיף נופך מיוחד לאירוע שלך, מכיוון שאנו מביאים את כל הביצוע המוזיקלי למסך שלך.

השירים היו שירים עממיים מעוררי השראה

החל מהמנונים של זכויות אזרח כמו "אנחנו יכולים להתגבר" ועד שירים נגד מלחמה כמו "Bring Them On" ועד לפרשנויות של "Pay Me My Money" שהשאירו את האצטדיון מזמרים הרבה אחרי הלהקה עזבה את הבמה. מחיאות הכפיים לשירים האלה היו כה עמוקים עד שבסופו של דבר איש לא יכול היה להגיע ללהקה מלאה עם מחיאות כפיים. עם כל מוזיקה רצינית שהושמעה, סחפו המבצעים את הקהל.

המופע עלה על הציפיות שלי ואשמח לראות את הלהקה שוב ולראות עוד שירים שלהם

הלהקה הקימה את הופעתם כפי שאתה מדמיין להקת פופ פאנק של תחילת שנות האלפיים: גיטרות אנרגטיות וכבדות והמון חרדות נוער. אין שום פסול בסגנון הביצוע הזה, אבל הוא לא היה מאוד משעשע בהשוואה ללהקות האחרות באותו לילה.

זו הייתה הפעם הראשונה ששמעתי את Surl, להקה קטנה שדומה לאמנים מערביים כמו The Strokes ו- The 1975s, ומיד נמשכתי לצליל שלהם.

הבנות שפגשנו בתור היו מעריצות גדולות של הלהקה והתרגשו מאוד לראות אותן

קשה להסביר, אבל לחברי הלהקה יש אנרגיה שמעוררת בי כל יום לעבוד קשה על הבמה ולהופיע מול אלפי אנשים ביום אחד. התשוקה הגלויה שיש להם הופכת את זה ליותר מסתם קונצרט.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן