קליפים לאומנים ומוזיקאים

השילוב המגוון של סגנונות ומופעי מחול ומופעים מעביר מערך מורכב של אידיאולוגיות ושיחות על האומה המקדונית. ניתוח של שלוש הופעות מוזיקליות במהלך חגיגות יום העשרים מפגיש שיחות בנושא זיכרון תרבותי, לאומיות בפועל ותיאוריה, בטענה שההופעות המוזיקליות של יחידים וקבוצות הנתמכות על ידי בעלי עוצמה מאתגרות לעצב אג'נדות לאומניות, גילויים רשמיים של זהות ואסטרטגיות אסתטיות. להתמודד עם אתגרים חיצוניים בלגיטימיות של האומה שלהם. במקום לראות במופעים מוזיקליים ייצוג ייחודי של המדינה, המפלגה הפוליטית או האידיאולוגיה, טווח הנטיות שהציגו המשתתפים בהפקה והכנה של אירועים מוזיקליים וחגיגות מראה כי הופעות מונומנטליות כאלה במקדוניה חושפות מנגנונים רבים שבאמצעותם הלאומיות נמצאת ללא הרף מתחדשת ומועברת מחדש.

המוסיקה מילאה תפקיד חזק בלאומיות של המאה התשע-עשרה

עליה נשקף השבוע. במחצית הראשונה של המאה העשרים, שתי מלחמות עולם הובילו לבידוד פוליטי, מה שהפריע לחילופי רעיונות מוזיקליים, ובסביבות 1950, מיזוג סגנונות רב לאומי הביא מלחינים, אמנים, מלומדים ומורים אירופאים גדולים לחפש מקלט פוליטי במדינה. ארצות הברית. ההתקדמות הטכנולוגית המודרנית והתקשורת ההמונית גרמו לשינויים מהירים בסגנונות המוזיקליים, הרחבת הידע שלנו במוזיקה מתרבויות אחרות, והאיצה שינויים בטעמים המוזיקליים, והציעו מגוון רחב יותר של מוסיקה למאזינים, מלחינים ומבצעים.

בין הציורים

הכרזות, התצלומים, תפאורות הבמה והפסלים של הרייך השלישי, מוסיקה מרתקת, ומופע במוזיאון המוזיקה של Cite de la Musique בצפון מזרח פריז ב -9 בינואר מציג קטעי וידאו וקליפים של הופעות נאציות חשובות לאורך שנים. בהפגנות עצור גזענות, ההופעות המוזיקליות שזכו לתשומת הלב הרבה ביותר בתקשורת היו פרשנויות של תזמורת סימפונית לפזמונים פינים. כסמל ללאומנות הפינית, פינלנד התבררה כמדינה שבה כולם התקבלו בברכה-אמירה חזקה בהקשר להפגנות אנטי-גזעניות.

בכל תחומי האמנות וההפקה התרבותית

כולל מוזיקה, יש תגובות לגזענות ולאנטי-גזענות ומשא ומתן בין פרטים על זהותם הגזענית. הדגמות We Dream Dream משתמשות במוזיקה כאמצעי למשוך אנשים ותשומת לב תקשורתית לאמנים בחזית. מארגני הפסקת גזענות הדגמה בוחרים בביצוע מוזיקלי להעביר את המסר האנטי-גזעני שלהם.

ב -10 בינואר 2011, יום מרד תחריר, צפה במסר אגברי מבצע קליפ מרגש ביוטיוב כשהוא משחק "אהו דה אילי" במרכז התרבות סר א-סאווי בקהיר. מסר ביצע את השיר ברגש רב.

מלאנג סיסוקו

מוזיקאי סנגלי שחי למעלה מ -30 שנה בפינלנד, הוזמן כשחקן הפתיחה. המוזיקה הברזילאית כוללת סגנונות מוזיקה אזוריים שונים המושפעים מצורות אפריקאיות, אמריקאיות, אירופיות והודיות. מוזיקה אינסטרומנטלית מתורגלת בברזיל בסגנונות הנעים בין קלאסי לצורות פופולריות ומושפעות ג'אז.

הזמר והמלחין דרוויש (1892-1923) הגיע מהתיאטרון

ולמרות שהמוזיקה הייתה מערבית, הניגונים שלו השתמשו באופני מוזיקה התואמים לפסנתר, ובנוכחות האנסמבל שלו, שהוא חשב עליו הכרח. בהקשר זה, למוזיקה לא היה מקום בקרב המבקרים באולמות הקונצרטים הגרמניים הצפופים לפני שישה עשורים. כיום מוצגים רעיונות וסגנונות מוזיקליים חדשים המאפשרים לשנות טרנדים בקנה מידה גדול לאורך חודשים, שנים ואפילו עשרות שנים.

מלחינים רבים של מוזיקה מודרנית בחנו צלילים לא שגרתיים וביססו את המוזיקה שלהם על קצב

מרקם, טון וצבע ולא על היבטים מסורתיים כמו מנגינה והרמוניה. בקרנבל הברזילאי, סמבה הפכה לצורה הטובה ביותר של המוזיקה הברזילאית, והבוסה נובה אנטוניו מאת קרלוס ג'ובים, אחד המלחינים והאמנים המפורסמים ביותר, זכה לתשומת לב רבה בשנות החמישים כשהשיר "Desafinado" (בביצוע ג'ואאו גילברטו) התפרסם. לזמר והמלחין דרוויש (1892-1923) היה הרכב לאומני בלתי נשכח, "מסרי רוז או מצרי" (בילאדי בילאדי, "ארצי, ארצי"), שהפך להמנון הלאומי המצרי.

הנס יואכים קולרוטר יישם שיטה מהפכנית שכיבדה את האינדיבידואליות של התלמידים והעניקה להם חופש יצירתיות וידע מעבר לכללי הקומפוזיציה המסורתיים

התנועה למוסיקה חיה של Movimento de Musica הציגה מלחינים כמו אדינו קריגר, סזאר גררה פיישה, יוניס קאטונדה וקלאודיו סנטורו.

פיגוע הטרור בכנסייה הקופטית באלכסנדריה ב -31 בדצמבר 2010, בו נהרגו 21 בני אדם ו -96 נפצעו, הייתה אחת ההפגנות הנמהרות שנקראו ב -25 בינואר והחלו כעבור 18 ימים בכיכר תחריר.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן