איך לחמם את הקול לפני הקלטה באולפן הקלטות?

הקלטת שיר באולפן יכולה להיות יקרה למדי, ורובם משכירים לפי שעות, אז הנה כמה טיפים כיצד להפיק את המיטב מההקלטה הקרובה שלך. לפני שאתה נכנס לאולפן להקלטת השירה או השירים שלך, חשוב להכין את עצמך כדי להפיק את המרב מזמנך.

זמן אולפן יכול להיות יקר

ולדעת להכין את השיר שלכם לפגישה באולפן יכול לחסוך זמן וכסף יקרים. אתה זמר חדש באולפן ההקלטות, או שהקלטת כבר שנים, דאג שתפיק את המקסימום מההפעלה שלך. כפי שציינתי קודם, הכנה להקלטה שלך באולפן תחסוך לך כסף רב לפרויקט הכללי. כשאתה באולפן הקלטות, טוב לדעת בדיוק מה אתה רוצה, אבל לדעת מה לעשות ואיך להכין את השיר לפני ההקלטה ובמהלך הפגישה תהיה קריטית להצלחה. מדריך זה עוזר לך להתכונן למפגש השירה שלך ולהבטיח שהכל יתנהל בצורה חלקה באולפן ההקלטות. זה יבטיח שהכל יעבור בצורה חלקה במהלך ההקלטה באולפן וזה יעזור לך להתכונן למפגשי השירה.

זה לוקח קצת להתרגל לשיר באולפן הקלטות מלא, אבל זה ייתן לך תוצאות טובות. האולפן מעריך שאתה מכין את קולך לשירה ומוכן לצאת לדרך.

כמו שאמרתי

אתה משתמש בהקלטה זו כדי לייצג הרבה זמן, אז הוציא ממנה את המיטב – הקלטה שנשמעת כמה שיותר טוב. כפי שאמרתי, תשתמש בו לייצוג של זמן ארוך יותר ותקבל את הטוב ביותר – הקלטת סאונד אפשרית! כמו שאתה אומר: אתה רגיל להקליט, אבל יש לך את הטוב ביותר – הקלטת צלילים אפשרית!

אם אתה עומד להקליט שיר וברצונך להזמין את הפעם הראשונה שלך באולפן הקלטות רצוי לקחת שיעור או שתיים של פיתוח קול לפני ההקלטה.

ישנם מספר שלבים שקשורים לתהליך ההקלטה. לאחר שבחרתם אולפן הקלטות וקבעתם תאריך הקלטה, יש לנקוט בכמה צעדים כדי להתכונן להקלטה. קח את הזמן והקליט כלי אחר כלי, במקום להקליט כל רצועה מאפס.

אם ברצונכם להקליט סדרה של רצועות ווקאליות ולעשות הפסקה ארוכה

לפחות לפני ההקלטה הראשית, עומדים לרשותכם באולפן ההקלטות המקוון סאנדאון סשנס מומחים רבים בתעשייה. בעת הקלטת שירה ברקע, קבע הפעלה נפרדת לשימוש באותו זמר, או שמישהו אחר יבצע ערבוב, בא וכוונון אוטומטי. אולפן הקלטות הוא מקום נהדר להקליט קולות גיבוי למגוון ז'אנרים מוסיקליים, החל מפופ ועד היפ הופ. אולפן ההקלטות של ZOOM הוא אולפן ההקלטות הטוב ביותר בלוס אנג'לס להקליט את הלהיטים שלך, בין אם אתה רוצה ליצור מוסיקה מקורית משלך או כיסוי לשיר פופולרי של אחד האמנים האהובים עליך.

אולפני הקלטות מוקדמים היו מתקנים פשוטים מאוד

מכיוון שהם למעשה חדרים אטומים לרעש שבודדו את המבצעים מרעש חיצוני. אולפן הקלטות תוכנן בקפידה על פי עקרון האקוסטיקה בחדר כדי ליצור את המאפיינים האקוסטיים הנדרשים להקלטת קול בדיוק.

במקום להכניס הרבה זמן וכסף לאולפן הקלטות מקצועי

החלטתי שלפיתוח חדר הקלטות לבית יכול להיות היתרונות שלו. לא הייתה לי שום כוונה לבצע הקלטה מלאה, אבל לא ידעתי לנווט בזמר. הפוך שידור פודקאסט, הקליט שיר שלם בבת אחת, או אפילו צריך את האמן להתחמם לפני ההקלטה.

טיפ ההקלטה הטוב ביותר שאני יכול לתת הוא פשוט שתמהיל נהדר קורה בשלב ההקלטה. סביר להניח שההקלטה שלך נעשית במחשב, אך תוכל גם לשלב מכשירים מסוגים אחרים לשינוי הצליל במהלך ההקלטה.

אם אין לכם חדר מכוון מושלם להקלטת שירה

עליכם לבדוק את קיר המיקרופון sE Electronics, מכיוון שהוא באמת משפר את צליל הרצועות שלכם ומשפר את ההקלטה האקוסטית באולפן. כדאי שתשקיעו במשתיק קול שיעזור לכם לשפר את הצליל. מיקרופוני דיאפרגמה גדולים הם רב תכליתיים להקלטת כלים אקוסטיים, אך הם מתאימים במיוחד להקלטת שירה באולפן. הם יכולים להיות משובצים גם במכשירי ההקלטה שלך כדי לשמש לסוגים אחרים של אפקטים קוליים כמו דוושות אפקט, תופים וכו '.- מיקרופון מעבה יכול להיות אופציה טובה למי שרוצה להתחיל להקליט את מה שהוא נשמע. כמו בסטודיו שלהם – ובמסגרת הנכונה. אם אתה מנסה לייצר הקלטות באיכות גבוהה, אנו ממליצים לכל מי שרוצה לבנות אולפן הקלטות ביתי, לקחת את הזמן כדי לחקור אילו מיקרופונים משתלמים, עמידים ומתאימים ביותר לצרכי ההקלטה שלך. מיקרופון קונדנסר יכול להיות בחירה טובה עבור כולם, החל ממתחילים ועד אנשי מקצוע, כמו גם עבור מישהו שמצפה להקליט את הצליל שלהם באולפנים. כעת, לאחר שלקחנו אתכם לעולם ונתנו לכם תובנה קצרה לחדר ההקלטות הביתי שלנו, יש לנו מדריך שלב אחר שלב כיצד להקים אולפן הקלטות מקצועי ישירות מהבית.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן